Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesporigo

    aktív tag

    Telekomos netem van otthon és szeretnék egy levelezőprogramot az Androidos telefonra, ami egyszerre kezelné a freemailes és a gmailes fiókjaimat. Gmail rendben is van, de a freemail csak a bejövő leveleket fogadja, küldeni nem tudok levelet. Megnéztem Telekom oldalán az smtp-t, azt írják mail.t-online.hu. Beállítottam ezt, de még mindig nem tudok levelet küldeni (SSL-t, meg a portot nem piszkáltam, hagytam hogy magának állítsa be, jelszót meg nem tudom, mit kellene beírnom, ha kellene egyáltalán).
    Olvasom, hogy több embernek a szerződésen van rajta, hogy mi a t-onlineos mailcíme meg a jelszava. A probléma az, hogy amikor bekötötték a netet, nem kaptam semmiféle papírt vagy szerződést (barátnőm volt otthon, ő meg nem is kérte). Gondoltam küldik majd mailben, de nem jött semmi, közben a szolgáltatás már él.

    Kérdéseim:
    - automatikusan jár e-mail cím is az internet előfizetéshez vagy külön kell igényelnem?
    - van valakinek használható/működő beállítása smtp-re freemailes címre telekomos netnél? működik is?
    - a telekomos mailcímtől függ egyáltalán, hogy tudok-e levelet küldeni freemail címről, vagy sem? vagy elég lenne valami telekomos beállítás? (megfelelő smtp, port, stb.)
    - ha mégis sikerül beállítanom a freemailes levélküldést, és később másik wifiről, esetleg vodafoneos mobilnetről szeretnék küldeni levelet, szintén freemailes címről, akkor ez fog menni? mert akkor elvileg semmi kapcsolata nem lesz a telekomos internettel...

    Bocsi a sok szövegért, ez már egy régóta húzódó kérdés, szeretnék rá megoldást találni. A freemailes címet még nem tudom kiiktatni, mert fontos levelek jönnek-mennek rajta keresztül, a gmailes címre történő átirányítás sem járható, mert szeretnék a freemailes címről válaszolni, ha oda érkezett levelem.

    Előre is köszi a segítséget!

  • Vesporigo

    aktív tag

    válasz Adama123 #90236 üzenetére

    De ha freemail címről akarsz válaszolni a levélre, akkor mit csinálsz? Nem zavartatod magad, hanem válaszolsz gmailről?

  • Vesporigo

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #90249 üzenetére

    Nekem is ugyanez volt tegnap, kértem jelszóváltoztatást és megadtam ugyanazt a jelszót... :U

  • Vesporigo

    aktív tag

    Közel másfél évig Telekom netem volt otthon, költözéskor váltottam UPC-re (mivel Telekomnál elfelejtettek tájékoztatni, hogy az új lakásban csak ötödakkora sebesség lesz, mint előző helyen, sőt megnyugtattak, hogy ugyanazt a sebességet kapom, csak olcsóbban), így bementem a Telekomhoz és közöltem hogy megszüntetem (hűségidő nem volt). Meg is történt az előfizetés megszüntetése, de mivel a net költöztetésének díját és az utolsó havi költséget még ki kell fizetnem, rákérdeztem az ügyintézőnél, hogy megmarad-e addig a fiókom, amíg befizetem a maradék költségeket. Azt válaszolta, hogy 30 napig megmarad a fiók, be is tudok lépni. Ez történt kb 15 napja. Ma beléptem a fiókba, mivel ilyenkor szokott jönni a számla, viszont a számlákat már nem látom, csak a dokumentumaimat. Számlákra kattintva az alábbi üzenetet kapom:
    SZÁMLÁK
    BEFIZETÉSRE VÁRÓ SZÁMLÁK
    A számlarészleteket nem érheted el, mert a belépési azonosítód jogosultsága nem megfelelő. Ha új jelszót készítettél, kérünk, hogy véglegesítsd a jelszavadat! Ezt a jelszó megváltoztatásáról szóló megerősítő SMS megérkezését követően, arra válaszolva teheted meg.

    Ha a belépéskor rendszerünk automatikusan azonosított be, akkor a számlarészletek eléréshez add meg az előfizetői jelszavadat!

    Próbáltam már jelszót is változtatni, meg nem az email címemmel, hanem az ügyfélazonosítóval belépni, de ugyanezt kapom. Ilyenkor mi történik? Kiküldik a címemre a csekket? Mert online nehezen tudnám befizetni. :) A Telekomhoz meg nem tervezek többet bemenni, gondolom keresnek majd, ha kell a pénzük.

  • Vesporigo

    aktív tag

    válasz kopa1 #99026 üzenetére

    Nagyon köszönöm a segítséged! :R
    Felhívtam ügyfélszolgálatot, mondta az ügyintéző, hogy posta ponton is be tudom fizetni és akkor nem kell csekk, szóval holnap megpróbálom így a befizetést.
    Mondjuk ez még mindig elég érdekes, hogy a szerződés megszüntetésekor az ügyintéző félretájékoztatott, már többször szívtam így az ügyintézők tájékozatlansága és/vagy hanyagsága miatt.

Új hozzászólás Aktív témák