-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Túzok22
aktív tag
válasz Atomantiii #114981 üzenetére
Nem adtak ki. Már régóta ez a verzió van rajta:
[kép] -
Túzok22
aktív tag
válasz Atomantiii #114985 üzenetére
Ok
-
Túzok22
aktív tag
válasz Atomantiii #114995 üzenetére
Azt még nem néztem. De majd megnézem ma.
-
Túzok22
aktív tag
válasz Atomantiii #114995 üzenetére
Ezen egy régebbi szoftver van, de ugyanúgy pirosra váltogat, utána meg vissza zöldre a telefon led.
[kép]szerk.
Amikor felhívtam őket újranyitották a hibajegyemet, de semmilyen sms-t nem kaptam arról hogy újra lett nyitva. Kellett volna sms-t kapnom róla?[ Szerkesztve ]
-
Túzok22
aktív tag
válasz Atomantiii #115005 üzenetére
-
Túzok22
aktív tag
válasz Atomantiii #115025 üzenetére
Érdekes. Valószínűleg központi eredetű probléma lehet ha már nálatok is ugyanaz jelentkezik mint nálam. Akkor már nem csak felénk van/jelentkezik ez a probléma.
-
Túzok22
aktív tag
válasz szabogabor10 #115034 üzenetére
Durva hogy már nálad is. Bejelentettem, tudnak a problémáról és mielőbb javítják.
-
Túzok22
aktív tag
Sziasztok. Az baj ha az eldobott csomagok 13/0? Eddig mindig 0/0 volt.
[kép] -
Túzok22
aktív tag
Szisztok. Ez baj ha 0,82 ; 0,87 a packet loss folyamatosan, vagy nem kell vele foglalkozni? Ha mégis problémás akkor gondolom magamnál kell keresni a problémát.
[kép] -
Túzok22
aktív tag
-
Túzok22
aktív tag
Sziasztok. Már korábban írtam ezzel kapcsolatban, de senki sem reagált rá. Valamiért pár napja azt vettem észre hogy van egy kis packet loss problémám. Ez most úgy lett mérve hogy a saját routeremet kiiktattam és közvetlenül a szolgáltatói Sagemcom f@st 5655v2-re kötöttem át a cat5.E-s utp kábelt.:
[kép]
Valaki tud esetleg segíteni abban hogy ilyenkor mi a teendő? Volt egy ONT-t csere nálam és azóta észlelek ilyeneket. A Telekomot már felhívtam ezzel kapcsolatban. Távolról resetelték az ONT-omat, újra megcsinálták a PPPoE-t, azután újraindították. Úgy látszik nem segített. Mit tegyek? -
Túzok22
aktív tag
válasz adika4444 #115402 üzenetére
Szia. Nekem a gépen a windows hálózati és megosztási központban az ethernetnél ipv4-re azt írja hogy internet, az ipv6-ra pedig azt hogy nincs hálózati hozzáférés. Optikai (1000/1000) netem van a T től és elvileg ipv4/ipv6 van, de ezek szerint nekem csak az ipv4 él.
-
Túzok22
aktív tag
Torrentnél a letöltés nektek is ilyen?
[kép] -
Túzok22
aktív tag
válasz m1lan #115423 üzenetére
Szia. Valószínűleg a TP Link-kel lesz valami gond ha a szolgáltatóin 900 felett mérsz stabilan. Egy router topikban kérj segítséget azzal kapcsolatban, hogy milyen routert vásárolj ami stabil és normálisan kezeli a sebességet. Magyarán ha rákötöd a szolgáltatóira, akkor nem nagyon romlik a sebesség, mert valószínűleg az a TP Link routered gyenge, vagy ha nem is az, akkor valami baja van.
Amúgy kábelhibánál annyi történik, hogy 1 Gb/s-ról leesik 100 Mb/s-ra vagy 10 Mb/s-ra a sebesség, attól függ hány érpár sérült meg.
[ Szerkesztve ]
-
Túzok22
aktív tag
válasz Márton #115433 üzenetére
Szia. Az első képen a 2.4 Ghz-s wifi beállításoknál a csatornát állítsd át automatikusról 1-re, 6-ra, vagy 11-re ha 1-11-ig van, 1-re, 7-re, vagy 13-ra akkor, ha 1-13 vannak a csatornák ha jól tudom. Ezeken a csatornákon nincs átfedés, de ki kell választani közülük a megfelelőt, amelyik nem túl zsúfolt.
Amúgy szerintem jelentsd hibára a Telekomnak hogy sz@rakszik a Huawei ONT, kiküldenek egy szerelőt és kicseréli egy ugyan olyanra, vagy egy Sagemcom f@st 5655v2-re (ilyet 1000/1000-res netnél telepítenek).
[ Szerkesztve ]
-
Túzok22
aktív tag
válasz Márton #115470 üzenetére
Ha 150-es csomagnál csak 30-40 Mb/s-t mérsz, akkor ott valami nem stimmel. Lehet hogy a kábel sz@r, az se kizárt hogy a gépben rossz a hálókártya, vagy egyszerűen csak hálókártya drivert kellene frissíteni a gépükön. Van nekik saját routert a Huawei mögé kötve? Ha használnak sajátot, akkor lehet hogy azzal van probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Túzok22
aktív tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Politika
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest