-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
Apró információ, de látom, hogy korábban kisebb felzördülést okozott, hogy a Telekom vezetékes telefon szolgáltatáson a hívó fél telefonszámának kijelzése havi díjas volt. Ez azóta díjmentes lett, lásd a jelenlegi ÁSZF-et.
-
AnonymusX
senior tag
válasz kopa1 #129961 üzenetére
Nálam a rendszer Sagemcom 5655-öt foglalt le a raktárból a TV+Telefon szolgáltatásra, aztán bekötéshez Huaweit hoztak (mert hogy minek a Sagem TV+Telefonhoz), amit még a központ sem tudott életre lehelni (meg is jegyezték a szerelőknek, hogy Sagemcomot kéne felrakni). A megoldás az lett, hogy turkáltak a kocsijukban és egy Technicolor került elő szegről végről.
-
AnonymusX
senior tag
Szerintem szeptember 16-ával nem változott semmi jogszabály, hanem az NMHH rápirított az összes szolgáltatóra, amiért nem megfelelően értelmezték a törvényben meghatározott audiovizuális médiaszolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő, kép és hang megjelenítésére alkalmas készülékek körét (amelyek mellé 2 év hűség köthető).
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Atomantiii #131598 üzenetére
Nem hinném, hogy ez állna mögötte. Nagyobb csomagok értékesítése mindig cél bármelyik szolgáltatónál a nagyobb bevétel miatt. Illetve ha váltottál is volna, úgy tudom nincs akadálya hűség idő alatt váltani vezetékes szolgáltatást akár lefelé sem, mert ott nincs költési szint vállalás, mint a mobilnál, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos, ezért is teszem offba.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Boond #131676 üzenetére
Igen ez egy kicsit érdekes húzás, de ugye a cél a minél olcsóbb ár mutatása még akkor is, ha azt csak úgy lehet elérni, hogy más szolgáltatás is van mellette.
Ezt írja:
"A fenti otthoni internet díjcsomag ára 20% kedvezményt tartalmaz abban az esetben, ha tv és vezetékes hang díjcsomagot is vásárolsz mellé."Mondjuk ez erősen félrevezető mondat, mert a 20%-ot két vezetékes szolgáltatás mellé is megkapod, tehát az internet mellé elég a telefon nem kell még mellé a tévé. Ezt hatósággal simán meg lehet támadni.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz st3v3np3t3r #131808 üzenetére
Simán elképzelhetőnek tartom, hogy a sok Facebook like gombot beágyazó oldal tölt be nehezebben, mert hiába várnak választ a like gomb betöltéséhez, nem érkezik meg. Aztán gondolom leidőzít.
-
AnonymusX
senior tag
válasz adabra #133702 üzenetére
Szia!
Android box = új csomagra való előfizetés. HBO Go miatt baromira nem éri meg.
A Tatung STB sajnos ilyen kettőt ugró, mert a távirányító így küldi és gondolom az STB nem jól kezeli. Nekem Arris STB van azon jó, ismerősömnél talán a Ciscón sem jön elő. Ha ez zavar esetleg meg lehet próbálni cseréltetni más gyártóra, ha egyáltalán van készleten a Telekomnak, mert régi IPTV STB hiánya miatt tolták ki az androidosat félkészen.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Obendi #134408 üzenetére
Ez nem VoWiFi. VoWiFi szolgáltatást mobilelőfizetéshez kapcsolnak be vagy ki, hogy a mobiltelefon bármilyen olyan WiFi hálózaton keresztül hívást tudjon bonyolítani, amihez épp csatlakozik (ezért volt az ügyintéző kíváncsi a mobilelőfizetésedre, mert a VoWiFi említésével félrevezetted). A VoWiFi szolgáltatásnak semmi köze ahhoz, hogy megjelent nálad egy Telekom-2NDSSID WiFi hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz #46824192 #134435 üzenetére
NMHH biztos jobban tudja, mint a szolgáltató .
Oka biztos van, hogy megjelent a második SSID, anno volt is a Telekom saját előfizetőinek WiFi hotspot szolgáltatása (FON), amihez kellett a második SSID. Ezt kivezették, de lehet újabb formában fel akarják éleszteni és ezt próbálgatják. Bármilyen netes forgalomra lehetett használni, ilyen szempontból a mobiltelefon VoWiFi funkciója sem különb.
Azonban semmiképp ne keverjük össze ezt a Telekom mobilszolgáltatásokhoz tartozó VoWiFi-vel, mert mint látjuk az ügyintézők sem fogják tudni, miről beszél az előfizető otthoni vezetékes előfizetéshez kapcsolódóan. Tehát az otthoni vezetékes előfizető szempontjából az a "probléma", hogy megjelent egy második WiFi hálózat a Telekom berendezésén.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Kekmen #134437 üzenetére
A jelenlegi problémát tekintve irreleváns mit fognak vele kezdeni a T-nél. Mint látjuk ezt jelenleg az ügyfélszolgálaton sem tudják (majd ha élesben indul a szolgáltatás, talán kapnak róla valami tájékoztatást az ügyfélszolgálaton). Most viszont arra jó a VoWiFi emlegetése, hogy csak pislognak rá az ügyfélszolgálaton vezetékes előfizetéssel kapcsolatban.
-
AnonymusX
senior tag
válasz #46824192 #134440 üzenetére
Felesleges ezt leírni, hiszen ezt bármelyik ügyfélszolgálatra el lehet mondani. Legtöbbször a fronton ülő ügyfélszolgálatoson át kell jutni, amikor az előfizetőnek nem megszokott kérése, kérdése van. Ez most egy ilyen. Nem várhatod el, hogy minden gondra tudja a fronton ülő ügyfélszolgálatos a megoldást.
Ebben az esetben meg az sem segített, hogy más helyről vett információval az előfizető félrevezette az ügyfélszolgálatot. Tényként le kell írni, mit tapasztal, mi változott, nem pedig a szolgáltatót megkerülve azt gondolni, hogy majd most jól beolvasok. Adott esetben pedig hibajegyet kell nyittatni, hogy legyen lehetősége a szakértőnek is válaszolni az előfizető bajára.
Fontos az előfizető együttműködése, hogy az ügyfélszolgálat normális hibajegyet tudjon készíteni. Most kapásból úgy gondolom, hogy ha lenne is erre hibajegy, az a VoWiFi emlegetése miatt simán rossz helyen köthetne ki.
Közvetlen számot meg hiába vársz, az ügyfelek kezelése az ügyélszolgálat feladata, a szakértők is csak rajtuk keresztül fognak kommunikálni az előfizetővel.
-
AnonymusX
senior tag
Idén simán elképzelhető emelés a hűségidővel nem rendelkező ügyfelek körében. Kétlem, hogy a Telekom ne követné le az előfizetési díjakban az infláció alakulását.
Mindenesetre előtte értesítenie kell az érintetteket és akkor el lehet dönteni, hogy 1 év hűség a jelenlegi csomagajánlatokkal éri-e meg vagy a megemelt árú hűség nélküli csomag.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
válasz stilo18 #135551 üzenetére
Az nem derült ki, hogy wifin vagy vezetékkel mérte a sebességet. Illetve semmiképp sem PS5-tel kéne tesztelni, mert egyáltalán nem mérvadók az ott kapott sebességértékek (mind a Sony mind az MS elég csehül áll az átviteli sebességeikkel a digitális boltjaikból).
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz stilo18 #135554 üzenetére
Akkor ne is várjon jó sebességértékeket. Egyrészt mert a wifi erősen környezetfüggő, másrészt a PS5 AX-es (Wifi6 képes), az Asus pedig csak AC-s (új nevén Wifi5). Ebből a szempontból is jobb a T eszköze, mert az Wifi6 képes.
Azonban, ahogy előttem is írták, közvetlen Telekom ONT-ra kötve minden eszközt (lehetőleg vezetékkel) lehet a legjobban kihasználni a 2 Gb-es netet, mert ha minden az Asusra van kötve, rögtön feleződik is az elérhető csúcs 1 Gb/s-ra, hiszen az Asus 1Gb-es "csövön" kapcsolódik az ONT-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Ciccuka #135593 üzenetére
Tavaly tavasz óta elég sok tapasztalat született az Androidos boxszal itt a fórumban, pozitívuma, hogy keveset fogyaszt és bluetoothon kommunikál a távírányítóval, így nem kell rálátás a boxra a vezérléséhez .
Lehet elkezdik erőltetni az androidos beltérit, de nem tudják mindenhol lecserélni, mert akinek nincs internet előfizetése, annak nem működne az új box. Illetve a nagyon kis sávszélességgel bíró kapcsolatokon (DSL) sem erőltetik.
Hangerővel mi a gond a régi beltériken? Egyik STB-n sem tapasztaltam (Tatung, Arris, Cisco), illetve a tévén is lehet hangerőt szabályozni.
Az induló reklámot ki lehet kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Boond #135618 üzenetére
Ha egyszer elkezdi valamelyik, a másik követi. Tuti, hogy nem csak a SAT TV-n fognak emelni, lesz itt vezetékes áremelés is. Sőt ha a telenor a hűségidő alatti emelést meglépi akkor a Telekom is meg fogja tenni, de talán ők nem fogják nem egyoldalú szerződésmódosításnak tekinteni, mint a Telenor.
-
-
AnonymusX
senior tag
válasz tylerddd #136182 üzenetére
Sajnos nem .
Nálunk a régebbi STB van, amihez még másik távirányítót adtak. Ott tévé bekapcsoláshoz van külön gomb, a hangerőállítást meg az STB-re bíztam. Azaz STB-n közepesre állítottam a hangerőt, a tévén pedig ennek megfelelően állítottam be a hangerőt. Ha hangosabbra kell venni, akkor így elég csak az STB-n növelni a hangerőn.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Declare #137558 üzenetére
Egy megoldás, ha az Asust AP módba teszed (Így lehet beállítáni) , így a Sagem oszt mindenkinek címet. A sagemben kell fixálnod azokat a címeket, amiket nem szeretnél, hogy változzanak (pl. a NAS-é).
Továbbá az Asusban az IPTV miatt kapcsold be az IGMP snoopingot (wifire is van külön ilyen beállítás).
A képen mutatott IPTV beállítás nélkül használom minden gond nélkül Sagem 5655v2 mellett.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
-
AnonymusX
senior tag
A Telekom anno miért adott el 2 Gbites netet 1 Gbites portokkal rendelkező ONT-tal? Persze erre az volt a válasz, hogy külön portokra dugott eszközökkel (vagy bondinggal) ki lehet hajtani a rendelkezésre álló 2 Gbitet. Kíváncsi lennék hányan voltak képesek kihasználni azok közül, akiknek eladták.
Na de ezt a kedves fórumtag még megteheti ezzel a régi ONT-tal, ha az eszközei megfelelők hozzá.
-
AnonymusX
senior tag
Multicast módban van kint nyilvánosan, így csak Telekom hálózaton megy olyan végpontokon, ahol van TV előfizetés.
Az eszköz amúgy képes unicast módban üzemelni, mint a streaming appok és így bármilyen internetes végponton üzemelni.
Kezdetben a belsős tesztelők unicast móddal kapták meg, így nem is volt szükség Telekom végpontra sem, bármilyen internet megtette.
-
AnonymusX
senior tag
Kis Telekomos hibaelhárítás szösszenet a mai napról:
~10:30 leáll a net (központi hiba)
13:25 SMS-t kapok, hogy a hibát elhárították
13:33 SMS a linkkel, hogy aktiválhatom a 72 óra korlátlan netet. A linken lévő chaten Vanda elzavar a fenébe, hogy megy a vezetékes net, mit akarok én itt korlátlan netet mobilra.
14:25 újabb SMS, hogy a hiba elhárult.Nem semmi ez a Netgarancia, már ha tudod aktiválni a Telekom béna folyamatai mentén.
-
-
AnonymusX
senior tag
válasz benmarcll #141682 üzenetére
Szia!
Jó sztori. Költői kérdés, de akkor miért létesítenek Androidos TV-t WiFi-n, ha utána mossák kezeiket? Én visszahívnám a Telekomot, hogy akkor kössék be UTP-n, mert ez így nem szolgáltatás.
Valószínűleg a multicastba döglik bele a Telekomos ONT, egyébként milyen típusú?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Politika
- Motoros topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy ruhás topik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- További aktív témák...
- EVGA RTX 3060 TI 8GB GDDR6 XC Gaming Videokártya!
- Samsung Galaxy S23 dual 8/256GB gyári független 2026.06.12-ig Samsung.hu garis!
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- PS5 Csomag Csak Egyben, Áron,.Alul, Eladó!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen