Új hozzászólás Aktív témák

  • Shad0w

    senior tag

    válasz ACE- #7052 üzenetére

    Úgy érzem eltévesztetted a topikot. Ez itt az iPon topikja (ahol egyébként egyedülálló módon még egy ottani alkalmazott is szokott válaszolni fontosabb kérdésekre, de nem is ez a fontos). Amiről te beszélsz, hogy a Compker hogyan próbál/tud kibújni a távollévők között kötött szerződési feltételek alól nem igazán tartozik ide. Erre vannak jogi topikok itt a PH!-n is (most csak gyorsan ráböktem az elsőre): Garancia kérdés, fogyasztóvédelem.

    De hogy a legeslegeredeti kérdésre is legyen válasz: az iPon-nál a személyes átvétel folyamata a fizetéssel kezdődik. Ezután a fizetési igazolással (elismervénnyel, amelyik megfelel az idevonatkozó jogszabálynak) át kell fáradni az árukiadó pulthoz, ahol kiadják a rendelt termék(ek)et. Itt természetesen van lehetőség átnézni a csomagolást, esetleg gyorsan kibontani, ellenőrizni a sérülésmentességet. Komolyabb tesztekre van konnektor az üzlethelyiségben, ilyenkor tesztkörnyezetről a vásárló gondoskodik. Hogy ezt meg lehet-e tenni az átvételi igazolás aláírása előtt azt nem tudom, de majd valaki aki eljátszott már ilyet majd megmondja.
    És a legfontosabb, hogy az iPon-ban a 14 napos elállási joggal a vásárló élhet akkor is ha személyesen vette át a terméket. Pont.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák