Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Sylektria #8690 üzenetére

    Most van egy kis időm, így reagálok itt is a panaszra.
    A leadott memóriával kapcsolatban 2016.02.01-én e-mailben tájékoztattunk, erre válasz azóta nem kaptunk.
    A beérkezést követően beépítettük, és bevizsgáltuk, majd az ügyintézést lezártuk. Ez két munkanapot vett igénybe, a beépítést követően a konfigurációról fotó készült, melyen látható, hogy a CPU hőmérséklete megfelelő, a hűtő pedig a helyén van.
    A termék visszaküldése előtt a CPU hűtőt szivaccsal kitámasztottuk a biztonságos szállítás érdekében, ahogy erről a csomagoláson tájékoztattuk, illetve használatbavétel előtti eltávolítását kértük ("A processzorhűtő a sérülés/leszakadás elkerülése végett kitámasztásra került. Kérjük, vegye le a ház oldallapját, és távolítsa el a kitámasztást"). Ezekről a fotókat a panaszleveledre elküldtük. Sajnos a szivacs nem volt elég, a szállítás során az egyik oldali rögzítő elengedett, azonban ezt álláspontunk szerint a rögzítőszivacs eltávolításakor észlelnie kellett volna. Valszeg szerencsésebb lett volna külön visszaküldeni és neked rászerelni, de ez volt a kérésed.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák