Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboo007

    aktív tag

    Akkor én is leírom a tapasztalatom az Iponnal kapcsolatban. 2016.01.05.-én visszaküldtem egy GTX780Ti kártyát garanciába. A kártyáról hiányoltak egy csavar matricát de átvették. 2016.01.12.-én felajánlottak egy GTX970 kártyát ami gyengébb mint a 780Ti ezért nem fogadtam el. A mai napig azt az információt kaptam hogy a beszállító visszaküldte az ASUS-nak a kártyát és a javítás folyamatban van de érdekes módon amikor a mai nap megkerestem az ASUS-t ezt a választ kaptam:

    "Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az ASUShoz fordult! Megpróbálunk a lehető legpontosabb válaszokkal segíteni Önnek.

    Rendszerünk szerint a kártya /SN:xxxxxxxxx/ nem érkezett meg, vagy -ami valószínűtlenebb-, nem vételezték be a csehországi szervízben.

    Kérem érdeklődjön csomagszámért a kereskedőjénél vagy a beszállítónál akik a Ramiris Europe Kft a készüléke esetében."

    A kártya még nem is járt az ASUS-nál. A mai nap az Ipontól ismét kaptam egy levelet amiben azt írták hogy 2-3 hét amíg visszakapják külföldről a javított termékét amit ugye az ASUS még meg sem kapott... Ami rendes volt a részükről hogy addig felajánlottak egy ideiglenes kölcsön kártyát amit nem vettem igénybe. Nem érzem hogy törekedtek volna a 15 napos határidő betartására amikor 30 nap elteltével az ASUS nem is tud a kártyáról.

Új hozzászólás Aktív témák