Új hozzászólás Aktív témák

  • ACE-

    addikt

    válasz Gaboo007 #8716 üzenetére

    Miért, szerinted egy ekkora forgalmú cégnek mint az Ipon napi egy, vagy két kártyát kell garanciálisan intézni? Lehet szabadságon volt aki csinálja, a helyettese nem győzte... leesett az asztal mögé a csomag... nem szándékosan csesznek ki veled, csak ennyi idejük van... A törekedés nem azt jelenti, hogy ahogy átveszik a hibás alkatrészt 1 órájuk van hogy feladják a garanciát intéző kereskedésnek vagy gyártónak... Szerintem saját joguk is, de talán még kötelezettségük, hogy maguk is megvizsgálják, hogy a hiba fennáll-e, esetleg Ők tudják-e javítani (ha javíthatják, mert tudom van olyan hogy nem nyúlhatnak hozzá). Ez a teszt is biztos eltart egy ideig mert nem tartanak 10 gépet amin egy-egy alkatrészt tesztelni lehet... Ha megállapítják hogy mi a hiba, akkor továbbküldik nagykernek vagy gyártónak. De ez csak tipp, mindenesetre a 15 napot valószínű ezek miatt nem tudják tartani. A bennfentesünk adhatna erről infót, hogy hogyan megy.

    Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

Új hozzászólás Aktív témák