Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tlac

    nagyúr

    válasz 04ahgy #6219 üzenetére

    (#6219) 04ahgy, (#6218) fricz19

    az ipon oldaláról

    "A 151/2003. Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre az iPon Computer Kft. 1 éves jótállási kötelezettséggel tartozik.
    Egyes termékek esetében a gyártó a fent említett jogszabályoknál kedvezőbb feltételeket vállal, melyeket az iPon Computer Kft. köteles vásárlói számára is biztosítani. Az egy évesnél hosszabb garancia pontos feltételeit a termékek jótállási jegyén olvashatják. Kérés esetén ezeket feltételeket előre is megismertetjük kedves vásárlóinkkal."

    [ Szerkesztve ]

  • pigmeus

    tag

    válasz 04ahgy #6219 üzenetére

    Most tegyük fel most visszadobják a dolgot. Ugyanakkor innentől kezdve dokumentálom a hibát folyamatosan. Garanciális időben ezt követően sem romlik le annyira az állapota, h jogosult legyek a cserére vagy javításra. Majd a garancia lejárta után egy nappal elromlik a hdd és a program is egyértelműen jelzi, h jogosult vagyok. Ilyenkor mi történhet? Buktam a pénzt és a hddt? Nincs fellebbezési lehetőségem, holott egyértelmű gonddal kerestem meg az eladót?

    Elvileg akkor az esetem a szavatossági igény alá esne?

    Az 1959, évi IV. törvény A Polgári Törvénykönyvről Magyarországon minden újonnan vásárolt termék esetében 2 éves szavatossági időt biztosít (tartós fogyasztási cikk esetében 3 év), amennyiben fogyasztói szerződés jön létre (amely a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy – fogyasztó – és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.

    A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
    Mondjuk ez alól meg már kiesek, hiszen több, mint 8 hónapja vásároltam, ugyanakkor működni csak 4,3 hónapot működött.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák