Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
(#6219) 04ahgy, (#6218) fricz19
"A 151/2003. Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre az iPon Computer Kft. 1 éves jótállási kötelezettséggel tartozik.
Egyes termékek esetében a gyártó a fent említett jogszabályoknál kedvezőbb feltételeket vállal, melyeket az iPon Computer Kft. köteles vásárlói számára is biztosítani. Az egy évesnél hosszabb garancia pontos feltételeit a termékek jótállási jegyén olvashatják. Kérés esetén ezeket feltételeket előre is megismertetjük kedves vásárlóinkkal."[ Szerkesztve ]
-
pigmeus
tag
Most tegyük fel most visszadobják a dolgot. Ugyanakkor innentől kezdve dokumentálom a hibát folyamatosan. Garanciális időben ezt követően sem romlik le annyira az állapota, h jogosult legyek a cserére vagy javításra. Majd a garancia lejárta után egy nappal elromlik a hdd és a program is egyértelműen jelzi, h jogosult vagyok. Ilyenkor mi történhet? Buktam a pénzt és a hddt? Nincs fellebbezési lehetőségem, holott egyértelmű gonddal kerestem meg az eladót?
Elvileg akkor az esetem a szavatossági igény alá esne?
Az 1959, évi IV. törvény A Polgári Törvénykönyvről Magyarországon minden újonnan vásárolt termék esetében 2 éves szavatossági időt biztosít (tartós fogyasztási cikk esetében 3 év), amennyiben fogyasztói szerződés jön létre (amely a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy – fogyasztó – és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.
A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
Mondjuk ez alól meg már kiesek, hiszen több, mint 8 hónapja vásároltam, ugyanakkor működni csak 4,3 hónapot működött.[ Szerkesztve ]