Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lafaty80

    őstag

    válasz HUN]Repa #9878 üzenetére

    Köszönöm a választ. Mondhatnék szépeket, rosszakat csak úgy, de úgy gondolom a hiteles beszámoló jobb.
    Megoldódott a én részem, de nem igazán nektek köszönhetően. A történet folytatását nem írtam itt le, de volt rendelés törlés részetekről, és ha nem írok "keményebben" úgy hiszem nem is lenne egerem. Ez az én esetem, de amire válaszoltál ahogy írtam is cimborámmal esett meg (itt a ph-n is jelenlévő), majd ha úgy érzi ide is ír. Tény hogy az egér dobozán csak egy "wireless" felirat különbözteti meg 2 két egeret, de azért hiba az hiba.

    Ami cimborámnak jobban fáj és emiatt mélységesen csalódott bennetek (egyet is értek vele) az az hogy ő 2 nappal előttem rendelte akciósan, de rosszat kapott. Ti garanciális futárral elhoztátok tőle és most annyit kapott hogy sajna nincs ilyen (miért nem lehetett volna neki már akkor adni egy olyat amit rendelt? Vagy garfutárral küldeni neki egy jót, amikor elhoztátok tőle). Közben én 2 nappal később megrendeltem, megpróbáltatok "lerázni", nem hagytam, és most van egerem. Ő pedig áll értetlenül hogy miért nincs akkor neki is... tényleg csak 1-et lehett szerezni? Ha igen, akkor az ő esete "hibás teljesítés" címén nagyobb prio kellett volna hogy legyen.
    Persze ha a "hivatalos eljárást" nézi az ember (kívülálló) akkor minden rendben, hiszen ti mindent megtettetek, moshatni lehet a kezeket, de így ismerve "belülről" a sztorit, azért az "érdekes" gyenge jelző.

    Annyira nem akarja hogy köze legyen hozzátok már, hogy amikor felajánlottam hogy odaadom neki az enyémet (ő jobban használná, mint gamer, régóta ezt szeretné), nem akarta. Azért ez elmond sok mindent szerintem.

    Így most van egy félig elégedett és egy elégedetlen ügyfeletek (vagy volt). És persze nem milliókért vásároltunk nálatok, de úgy hiszem a korrektség szellemében lehetett volna akár 2 elégedett ügyfeletek is.

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

Új hozzászólás Aktív témák