Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz wjbhbdux #7025 üzenetére
Valamilyen szinten igazuk van, mert ezt a szabályt pont arra találták ki, hogy nem tudhatod milyen a termék, megrendeléskor, csak ha már hozzád került. Viszont ha helyszínen veszed át, akkor meggyőződhetsz arról, hogy tetszik-e, stb., és ekkor már nem biztos hogy lehet élni ezzel a joggal...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
bul07
nagyúr
válasz wjbhbdux #7333 üzenetére
15munkanap nem kötelező jelegű , attól függ hogy mennyi idő alatt záródik le a nagykernél, vagy a gyártó szervizébe, mert maga az ipon nem javít semmit(ha jól tudom)
Nagyban függ a termék típusától is egy vga garanciáztatása hosszabb idő is lehet( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Out
addikt
válasz wjbhbdux #8315 üzenetére
1.8 Hogyan fizethetek?
- Személyes átvételnél a boltunkban készpénzzel, bankkártyával és Barion mobilfizetéssel, házhozszállításnál a futárnak fizethet. Mindkét esetben lehetőség van előreutalásra, bankkártyás és PayPal fizetésre. Házhozszállítás esetén bankkátyával és PayPal-lal és Barionnal csak előre tud fizetni megrendeléskor.Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz wjbhbdux #9778 üzenetére
Tudsz olyan magyarországi számtech disztribútort mondani akivel nem állunk kapcsolatban? Mellesleg miért kellene korlátoznunk a választékot a "hivatalos magyar partnerek" termékmanagereinek vagy egyéb illetékesének bevállalóssága okán? Sajnos többször is belefutottunk abba, hogy az ügyfél olyan terméket szeretett volna venni, amit idehaza nem forgalmaznak, ezzel mi a gond?
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HARDVERAPRÓD
-
norbi18
csendes újonc
válasz wjbhbdux #9783 üzenetére
Hali, nálam is ugyanez volt egy videokártyával. Le kellet volna vásároljam, mert nem tudják cserélni, közben a kínálatban 3 napos szállítással meg lehetett volna rendelni 2000 drágábban. Írtam egy szép e-mailt, hogy kapják be ez így nem lesz jó, és majd én megfogom tenni a következő lépést. 1 óra múlva jött egy email, hogy mivel nem fogadtam el a levásárlást kicserélik a kártyát, 2 nap után megérkezett, enjoy!
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz wjbhbdux #9783 üzenetére
: Pár dolgot említenék ezzel kapcsolatban, bár ezek mindegyike többször is le lett már írva itt is.
- Nem tartunk raktárkészletet, csak a megrendelt termékeket adjuk át.
- A beszállítókkal az ügyintézésre határidővel szerződünk, mely többé-kevésbé működik is, a termékeket oda juttatjuk vissza ügyintézésre.
- A határidő valszeg lejárt így a terméket jóváírták
- Alapesetben a termékek ára csökken, így az ügyfelek örülni szoktak a jóváírásnak
- Továbbá az elég sok eset miatt, melyben az ügyfél az elromlott termékkel kapcsolatban elvesztette a bizalmat és másik típust/modellt szeretett volna inkább, ezt a döntés ez az email megy ki, és ilyen módon kerül lezárásra az ügy. Nincs időnk minden ügyet egyedileg elbírálni.
- Természetesen jelezheted, hogy megvárnád a cserét, ha van rá lehetőség, akkor segítünk ebben is.
Nem tudom honnan sikerült ez az "ők árulnak lopott cuccot", de ha úgy lenne mire kellene 4 hét csak kérdezem ? Bár valszeg felesleges, a korábbi kérdésre sem kaptam választ. Egyébként tényleg csak a két lehetőség van? Mi köze a németeknek a javítás sikerességéhez, vagy a cseréhez (azt már csak egészen halkan kérdem meg mennyi esély látsz arra, hogy a "német" gyártónál az ügyintéző is német?)?God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen