Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bherik

    újonc

    Sziasztok!

    Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy vásároltam tavaly (2017.04.10) az iponból Egeret, Egérpadot és egy GTX 1070 videókártyát. Sajnos időközben költöztem, és eltünt a vásárláskor kiálított papír. Írtam levelet az iPonnak, hogy legyenek szívesek elküldeni, hogy meglegyen. (széria számot és rendelési számot tudtam adni a termékekhez) Viszont a válasz levélben az jött szembe velem tájékoztatásul, hogy nincs ilyen széria számon vagy rendelés alatt ilyen termék vagy a kért dokumentumok. Sokadik level váltás után kiderült, hogy az Egérpadra illetve egy 0-ft os For Honor kupon (a kártyához járt, hogy kaptam kupont ha nem vettem kártyát ? :F ) arról van is egy készpénzes fizetésről számla arra a napra, de semmi mást nem találtak. Ilyen esetben mi a teendő? Igen az én szerencsétlenségem, hogy nincs meg a számla/garanciajegy persze. De az én gondolatmenetem szerint, ha nekem meglenne a papír és oda állítok, hogy xy termék nem jó (ami nincs így csak szeretnék pótlást kérni, a papírra) akkor ő aki a pult mögött ül nem tudja semmi alapján beazonosítani azt hogy az a papír tényleg tőlük van-e ?

    Valakinek hasonló tapasztalata ?
    Úgy gondolom nagyban megsegítené az elétünket, ha a számlát elektornikus módon (profilba egy menu alá számlák vagy valami hasonló de e-mailban legalább) elküldenék.

    Köszönöm mindenkinek aki elolvassa, annak aki pedig tud valami hasznosat mondani annak Big like! :R :R

    Üdv

    bherik

    Gamers don't DIE.... ....they RESPAWN

  • bherik

    újonc

    válasz L4mie #10167 üzenetére

    Szia!

    Sajnos nincs néztem, a pontok amiket kaptam érte fel van tüntetve, de maga a "rendeléseim" rész alatt egyetlen korábbi rendelésem adatai sem látszódnak, ellenben a rendelésről kapott visszaigazoló levél megtalálható a profilomban, de az szintén csak a megrendelési számot tartalmazza.

    Köszönöm a tipped!

    Üdv bherik

    Gamers don't DIE.... ....they RESPAWN

Új hozzászólás Aktív témák