Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeTeR_33

    tag

    Sziasztok!

    Gondoltam megosztom veletek az IPON-nal történt tapasztalatom.
    Kiváncsi vagyok illetékestől kapok e rá magyarázatot,de nem lepődnék meg ha nem.

    A mùlt hèten a webshopjukbòl vàsàroltam 36 hò garanciàval egy 1070Ti-t.

    Emailben kèrdezem tőlūk valoban 36 hò a gar?
    Ügyintéző visszaír Igen 3 év a garancia.

    Szállítás előtti napon megkérdeztem,hogy másnap megkapom e a terméket és,hogy ugye valóban 3 év garanciát kapok e rá???
    Ekkor jött a döbbenetes válasz email.
    1+2ÉV
    Kérdezem:Hogy értik ezt???

    1évet vállal az ipon a maradék 2 évet úgy intézem a gyártóval ahogy akarom.

    Ès ne èrezzem magam àtbaszva...
    Persze h visszamondtam a rendelèst.
    Ilyen tetű dolgot is csak kis hazànkba lehet megtenni.

    Megtévesztőnek érzem azt,hogy a webshopjukban 36 hó garancia van feltüntetve.Eddigi tapasztalatok alapján úgy véltem,hogy az alapján az IPON a 3 év garanciát teljes körüen intézi.

    De nem.
    Én úgy érzem megpróbáltak megtéveszteni engem mint fogyasztót mivel gyárilag 3 év garancia van a Gainward kártyákra.
    Azt álmomban sem gondoltam volna,hogy abból 1 évet intéz az IPON

    A webshopjukban 36hónap van feltüntetve.

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz tlac #10243 üzenetére

    Erről a kártyáról lenne szó.

    [link]

    Most is írják a weboldalon,hogy 3 év gyári garanciával adják ami megtévesztő.
    Eddig bármikor rendeltem akár Ipontól akár bármelyik internetes webáruházban a 3 év garanciát a boltnál lehetett érvényesíteni.
    Ebben az esetben is úgy gondoltam,hogy 3 éven keresztül az IPON intézi a jótállást......

    De erről szó sincs.Mint emailben is írták ők 1 évig intézik.A maradék 2 évben úgy garanciáztatom ahogy akarom a gyártóval....... :U

    Én úgy érzem az emberi laikusságra és figyelmetlenségre játszottak az én esetemben.
    1év után mehetettem volna a gyártóhoz vagy ahova akarok.

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    Üdvözletem.!

    A tegnapi nap folyamán hozta ki a GLS a 2060 Super típusú kártyámat.
    A kártya sérült volt.A hátlapja el volt hajolva.Az IPON-ak azonnal jeleztem a sérülést.
    Semmit nem reagáltak.
    A kártyát visszaküldtem és közöltem velük,hogy a vásárlástól elálltam.

    A hiba: [link]

    Mire lehet számítani ilyen esetekben???
    El szokták fogadni az elállást??

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz subaruwrc #10839 üzenetére

    A GLS nek azt írtam alá hogy a csomagolás sértetlen.
    Abban a fóliában amibe be volt csomagolva a kártya sérülés mentesnek tűnt a doboz.De úgy be van fóloázva g megítélni nem is lehet.Miután lebontottam a fóliát vettem észre hogy a dobozon van egy horpadás.
    A sarkán.Kibontás után azonnal jeleztem emailben hogy gond van.Ée ma reggel már vissza is küldtem elállásba a terméket.
    A kollegák viszont egyáltalán nem segítőkészek.
    Jó hiszeműen jártam el.Remélem viasza kapom a vételárat.
    De ha kell bíroságig megyek.Van jó ügyvéd a családban..

    Az utolsó mondatod roppant szimpatikusabb.Nézd meg miket vettem eddig tőletek.Sosem volt rátok pamaszom.Bejön egy gixer és a vevőre mutogatsz újjal aki azonnal jelezte hogy gond van??

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz boogie84 #10840 üzenetére

    AZ elállásba annyit írtam h elállok a vásarlástól iindoklás nélkül.Nem indokoltam semmit.Emailben előtte késedelem nélkül jeleztem hogy sérült a termék.
    Nem vagyok tróger.Elállhattam volna szó nélkül.Emailben több üzenetben is leírtam hogy sérült a kártya.Elállási nyilatkozatomban viszont nem kívántam megindokolni hogy miért állok el a vásárlástól.Ha kibontják látni fogják.Jeleztem a hibát kibontás után.Másnap reggel adtam postára.Ettől jobb hiszeműbben nem tudok eljárni

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz subaruwrc #10843 üzenetére

    Próbálok lenyugodni.
    Mindig igyekszem nagyon vigyázni a cucaimra,mert sokat kell rá spórolnom.
    Nem hinném,hogy most hibáztam volna.Talán talán ha látható is lett volna az a kis horpadás.
    De ismerem én is te is ezeket a karton dobozokat.Ahhogy a fóliába tekeritek be attól behorpadhat.Ilyesmiből nem csinálok problémát,mert ezek a dobozok elég gyengék.

    Az a legfurább az egészben,hogy adoboz belsejében sem a dobozban sem a körbe ölelő fólián sérülés nyomát nem láttam.Csak az az Isten verte hátlap.Halvány gőzöm nincs a dobozban is hogy görbülhetett meg az az Isten verte hátlap.

    Soha nem kaptam még webáruházból sérült terméket.
    Ezért pánikolok.Igyekszem lenyugodni.

    Pozitív elbírálás esetén pedig hajlandó vagyok a teljes vételárat akár levásárolni is.

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz Attix82 #10845 üzenetére

    Az én esetemben csak a csomagolás állapotáról tudtam meggyőződni.
    A GLS nek azt írtam alá hogy a csomagolás sértetlen.
    Az IPON vastag fóliába szereli tekeri a termékeket.Egy VGA téglalap dobozára nem lehet rálátni.
    Annyira durván nem volt behorpadva.A védő fólia alapján a csomagolás sértetlennek tűnt.
    Kibontáskor lehetett látni a vastag karton dobozon,hogy meg van nyomódva.

    Tanu előtt bontottam ki a terméket.
    A csomag nem nálam sérült meg.
    Az IPON rendezze a GLS-el ahogyan akarja.....

    A tisztesség azt kívánná,hogyha az átvétel után azonnal jelzi az ügyfél a sérülést akkor a bolt találjon megoldást.
    Az,hogy az Ipon ezt hogyan rendezi a GLS-el a lőtéri kutyát nem érdekli.

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz Attix82 #10845 üzenetére

    Itt van egyébként az ominózus horpadás.

    [link]

    Egy minimális nyomódás van rajta.Ez ha be van fóliázva lehetetlen észre venni.
    Tovább megyek.Odáig a kártya nem is terjeszkedik ahol a horpadás van.
    A kártya közép tájt helyezkedik el.Körül ölelni véd szivacs.

    Ütés nyom,horzsolás,külsérelmi nyom nem látható a kártyán.
    Én inkább azt gondolnm,hogy ez gyárilag lett elbaszva

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz Attix82 #10848 üzenetére

    Ez az amire én nem vagyok hajlandó.
    Én nem kezdek el tákolni egy 160.000ft os kártyát...

    Bízom abban hogy ezt az ügyet az IPON tisztességesen fogja kezelni.
    De akár még azt is hajlandó vagyok benyelni ha minimálisan értékcsökkentetten veszik vissza.

    Az,hogyha esetleg kamera felvétel van róla,hogy becsomagoláskor sértetlen a doboz az még nem bizonyíték arra,hogy a kártya sérülését akár én akár a GLS okozta.

    Nekik kell bizonyítani,hogy én okoztam a kártya sérülését.
    Az,hogy becsomagolásor esetle sértetlen a doboz attól még nem biztos h gyárilag nem hibás

    Ahhoz,hogy az a lemez meg tudjon hajolni ahhoz jóval nagyobb ütésnyomnak kellene lenni a dobozon

    Egyébként így néz ki a sérülés:
    [link]

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    Az IPON kft előtt le a kalappal.

    Fentebb olvasható,hogy sérült terméket küldtek.
    Jeleztem a hibát,visszaküldtem elállásba a terméket.
    Ma kapták meg a visszaküldött terméket.Délután már küldték a minuszos számlát.

    Azzal már nem is foglalkozom,hogy 14 nap a fizetési határidejük.Mert az a legkevesebb,hogy várnom kell a pénzemre.

    Le vagyok döbbenve.Pozitív értelemben.Valami elképesztően pozitív csalódás számomra az ipon hozzá állása.Ennyire pozitív hozzáállással,gyorsasággal még életemben nem találkoztam.
    Pedig 21éve vásárolok gaming termékeket.

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

  • PeTeR_33

    tag

    válasz subaruwrc #10855 üzenetére

    Szia!

    Van nekem egy mínuszos számlám tőletek 159290ft-ról.
    A számla kelte 2020.01.10 fizetési határidő 2020.01.24

    Azt szeretném kérdezni,hogy a pénzemre mikorra számíthatok???
    Az utolsó napon fog megérkezni a számlámra???

    Korrektek voltatok visszavettétek a kártyámat szó nélkül.
    De miért kell ülni a pénzemen 14 napig???-ez kicsit szopatás szagú

    Tudod jól,hogy nem kibaszásból lett vissza küldve a kártya.
    Nem lenne rá esetleg bármilyen mód,hogy 24.től hamarabb vissza kapjam a pénzem?
    Mert addig nem tudok új kártyát vásárolni míg vissza nem kaptam a vételárat.

    [ Szerkesztve ]

    , GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

Új hozzászólás Aktív témák