Új hozzászólás Aktív témák

  • rviktor25

    aktív tag

    válasz Aprósólyom #20028 üzenetére

    Igen, a FEC egy PHY szintű technika hibacsekkolásra/-javításra kifejezetten a te modemed és a szolgáltató eszköze között.
    Igen, az UDP/TCP már magasabb szinten létezik, ill. TCP end-to-end csekkolást-újraküldést csinál.

    Igen (és nem), a corrected/uncorrected azt mutatja, h a szolgáltatótól a modemed hány bájtott kapott hibásan amit tudott/nem tudott javítani. Amit a modemen láthatsz hibajavítás az természetesen csak erre az egy szakaszra vonatkozik. Szóval ha már a szolgáltató végeszköze előtt történt valami akkor ezen (UDP esetében) semmi nem segít.

    Ha uncorrected csomagok is vannak az biztos h valamiféle információveszteséget jelöl ami mint írtad UDP esetében kiesést okoz (amit a játékokban különböző módon próbálnak kompenzálni kisebb-nagyobb sikerrel).
    Az, hogy minimális eltérés van a fix 60-hoz képest teljesen normális és ezt a jittert elvileg tudnia kéne kezelni egy normálisan megírt játéknak.

    Maga a channel bonding minél több csatorna van bevonva annál nagyobb latency/jittert fog okozni már fizikailag is, ezen javítani nem lehet. Hogy ez mennyire kéne/szabadna h befolyásolja a játékélményt ez más kérdés. Mivel elég sokan használják, esélyes, h a technológia azért annyira NEM rossz.

    Nagyon sok minden elképzelhető, de ha ez csak bizonyos időpontokban nagyon rossz akkor érdemes lenne te oldalról is, meg szolgáltató oldalról is ilyenkor megnézni. Esetleg kideríteni, h mi a közös ezekben az időpontokban (fúj a szél, esik az eső, 40 fok van, a Barátok Közt megy ilyenkor, mindenki épp hazaért munkából és benyomta a gépet, etc. - lehet pl. következtetni arra, h oszlopon kábellel nem stimmt valami, valaki HPF nélkül használ régi TV-t, etc.).

    Chiwasuu!!!

Új hozzászólás Aktív témák