Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Markizmark #19224 üzenetére

    Szerintem nincs igazad. Nem fizettél, mindegy milyen okból, a te hibádból nem ment át az utalás.
    Amúgy az ellentmondás a sztoridban hogy felszólítási díjat számoltak fel.
    Azt csak akkor számítanak fel, ha küldtek felszólítást azaz kaptál figyelmeztetést, pénzért, hogy el vagy maradva....ez nem szeretet szolgálat ha tartozol és nekik utána levelezni kell veled ezt adminisztrációs költségbe kerül attól hogy et azt vártad hogy felszólítási díj nélkül is figyelmeztetnek ez is a te figyelmetlenséged , nem olvastad el a szolgáltatói szerződést.

    Jó tanács hogy ilyenkor sokkal egyszerűbb kifizetni a számlát és utólag megreklamálni, ha nem kaptál volna felszólítást, mert általában vissza utalják az összeget mert él a fogyasztóra vonatkozatva jóhiszeműség elve szinte az összes szolgáltatónál.
    Amennyiben nem fizetsz éves kamat megy a tartozásodra és minden egyes felszólító emelni fogja a költségedet. Mivel ezek a cégek behajtási cégekkel vannak szerződésben, azok átvállalják te tartozásodat a Tarrtól, átpasszolnak hozzájuk és onnantól annak a cégnek fogsz tartozni, akik ezzel foglalkoznak a Tarr meg szépen elfelejti hogy te valaha léteztél... nem terhelő a behajtó cégnek 2 hetente levelet írni és felhívni téged, persze plusz költségekért. A vége az is lehet hogy behajtási listáról bárlistára kerülsz 6 ezer( illetve 600) forint miatt. és 2 év múlva 1-200 ezer forintról fogtok beszélgetni.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Bozek

    nagyúr

    válasz Markizmark #19224 üzenetére

    Extrán fizethetsz a felvételért. A minőség meg még egy ezressel kevesebbet se ér.

    #19229: "egyébként sose küldtek számlát mivel mindig ügyfélkapun rendezem"

    Akkor azt a 400 Ft kedvezményt is buktad, szóval az is megjelent a számládban.

Új hozzászólás Aktív témák