-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
látom, elég sok probléma van (máshol is) a céggel. nálunk most javult a helyzet (1-2 hónapja) a sávszélesség csak este felé csökken kritikus szintre (megfeleződik...) de ma reggel (9 körül) mikor nyilván kevesen használják a netet, wifi-n telefonnal mértem 9,84 Mbps letöltési, és 1,29-es feltöltési sebességet. ha mindig ilyen lenne, nem kéne ez a topic...
(10 megás csomag)"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
és este van. ilyen sem volt még...
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
az utóbbi három napban esténként nagyon instabil lett a netkapcsolat (Fejér megye - Sárbogárd). Teljesen véletlenszerűen megszakad. Wifi-n használom, újraindítottam a routert-modemet, de változatlan.
felmentem a honlapra: Vírus fertőzés miatti korlátozás. -> lehet, hogy emiatt vannak kimaradások nálam? AVG van fenn, szerintem nem vagyok vírusos (bár igaz ami igaz, múlthéten megfáztam, még nem vagyok egészen jól)."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #7100 üzenetére
ha továbbra is fennáll a probléma, akkor játszok a vírusirtókkal, köszönöm.
de amikor megszakad a netkapcsolat a laptopon, akkor telefonról sincs netkapcsolat (wifi-n).."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #7102 üzenetére
kábelen jelenleg nem csatlakozik sehova - a PC ki van kapcsolva.
sikerült belépnem, de nem tudom amúgy mit kellene néznem.. kép
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #7105 üzenetére
családi, és fogalmam nincs, hogy mi-hol-hogy van elosztva feltettem az AVG 2014-et, eddig nem jelentkezett semmilyen probléma
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #7116 üzenetére
ehhez esélyes, hogy fel kell menni a padlásra? mert akkor felejtős a történet
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz szabogabor10 #7137 üzenetére
remélem nem lesz igazad.. most is stream-en próbálok meccset nézni, mert ugye nincs DigiSport.. most szerencsére sikerült találnom egy stabil stream-et, legutóbb 20 perc szenvedés után inkább hagytam az egészet.. a Digi honlapján is van lehetőség megnézni a meccseket - múltkor 600 forintért láttam.
szóval sokak örömére remélem januártól tényleg benne lesz a csomagban, és nem kell érte felárat fizetni
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
ránéztem a listára, számomra ezek nem kellenek (illetve most gondolok a családra, hogy ki-mit néz -nekünk ezek nem kellenek) :
ard1
disney
JimJam
DaVinci
Ozone Network
Minimax
Nickelodeon
Life Network
DoQ
Viasat Nature
Spektrum Home
AXNezeket szerintem eddig összesen együtt nem néztem 2 órát a 4-5 év alatt (ha a család többi tagjára nem lennék tekintettel, hosszabb lenne a lista - Atv, Muzsika, Viva, Prizma, MTV Hungary, Viasat6, TCL, FilmBox, TV Paprika, Sorozat+, Story5). Ezek helyett kérném a Digi 1-2-t. Komolyan, szinte csak sportcsatornákat nézek, de ugye ez mind jár a csomagban, kénytelen vagyok ezekre is előfizetni..
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
Csak nekem írja minden csatornához, hogy 'kódolt jel'? Samsung tv, conax kártyával, évek ota így megy.. Többször újrahangoltam automatikusan (mert ugye digitális frekvenciákat nem találtam sehol), de nincs is meg minden csatorna, ami meg megvan az kódolt (kivéve a rádiókat, szuper).
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Markizmark #7619 üzenetére
Nem tudom mi volt a baja, mindent visszaállítottam a tv-n (gyári beáll. visszaállítása), kiszedtem a kártyát, de a tartójával együtt; ezután megtalált mindent, és mindent látok is.. szerintem a kártya mozdult el valahogy, pedig azt is megmozgattam - nem volt elég neki...
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Grande Ale #7759 üzenetére
az analóg is szar.. (Sárbogárd)
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
a hír végén a dátum is 0000-00-00 00:00:00, szóval nem tudom, én csak klikkeltem a linkre, aztán másoltam az első sort, nem is néztem, hogy a főoldalon is kint van.. de messze van még tizenegyedike, majd javítják vagy törlik
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
csak nálunk kritikán aluli az internet (Sárbogárd)? valamint a délután folyamán telefon sem volt, a TV az újrahangolás után jó - bár néhány csatornát nem találtam automatikus hangolással (sem Hálózati sem Teljes kereséssel), de most nagyon nem érek rá szórakozni vele..
netet délután óta mérem 0,5 Mbps-4Mbps a letöltés (legrosszabb-legjobb eset), a feltöltés most éppen 0,5 Mbps (egyébként 40/5-ös net kellene, hogy legyen, és mindig meg is szokott lenni).
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz ftamas0201 #8258 üzenetére
köszi a tippet, holnap lefuttatom a keresést!
a nettel nem tudok mit csinálni - router és modem restart megvolt, többször is.. majd holnap még próbálkozom..
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Markizmark #8264 üzenetére
türelmes típus vagyok, meg szerencsére nem akartam letölteni semmi komolyat - ma már 20/1,5 mpbs-ot mértem. a vicc az, hogy netezéshez kicsit lassú volt ugyan, de használható volt a 4/0,5 is
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Markizmark #8268 üzenetére
40/5-nek, és meg is szokott lenni
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Markizmark #8270 üzenetére
és @Cyber_Bird
ma már stabil 40/5 megvan - a viharban. Ha nem tart napokig a dolog, akkor nem szoktam zaklatni őket, végülis nem garantált a 40/5
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Markizmark #8277 üzenetére
nyilván, ha minden nap ilyen szar lenne, nem lennék türelmes. de tényleg stabil szokott lenni a hálózat, áramszünet után kell a routert és/vagy modemet újraindítani, aztán minden szép és jó.
Még a tv-t kéne behangolnom, azóta nem volt rá lehetőségem/időm.."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
ma megint színvonal alatti a net: [link], de a hiba nálunk van valahol; ahogy tudom, ezek nem teljesen normáis értékek:
egyszer már kérdeztem hasonlót, és az elosztókról kérdeztetek: múltkor kiderült, hogy a bejövő jel 4 felé van osztva (tv, dvd felvevő, hifi +1) amiből az egyik (+1) még kétfele (a,b), amiből az egyik megy a modembe, a másik pedig még kétfele van osztva (1,2) a másik két tv-nek. Hogy melyik milyen elosztó, abba most nem hiszem, hogy érdemes belemenni, de ha igen, akkor megkeresem, lefotózom őket..
Sárbogárd
szerk: modem, router kb. 10 perce újraindítva; a böngésző pedig az Explorer, mert a Chrome be sem tölti a weboldalakat, sőt a router menüjébe sem enged be (egyébként wifi-n próbálkozom)...
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #8291 üzenetére
tévedtem, nem néztem meg rendesen az imént: valószínűleg már a padláson is kétfele van osztva, ebből egy megy a modembe, a másik pedig kezd osztódni az imént részletezett módon. Tehát a modembe jutó jel (valószínűleg) csak kétfele van osztva. (a négyes egyik ágából van egy hármas osztó, aminek minden ágán van kábel (2 tv +1), de az egyik csak lóg, én azt hittem az a modemé )
viszont most, hogy rendesen megnéztem, nem volt normálisan beletekerve a modembe a kábel, megigazítottam, érthető módon javult a helyzet:
és ez a net sebességén is meglátszik, 40/5 megvan.
ezek az értékek már jók, vagy még mindig nem okés?"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #8293 üzenetére
2 tv-n nézünk digitális adást, azokkal jellemzően nincs gond (néha egy-egy kockásodás, de csak pár másodpercre, és tényleg ritkán), az analóg viszont elég hangyás (főleg bizonyos csatornák); viszont az ahhoz a tv-hez vezető kábelen tulajdonképpen járunk, nem lett normálisan elvezetve (egy szőnyeg alatt fut "keresztben"), így ráfogtuk, hogy csak újra kellene kábelezni, rendesen..
átnézem majd a csatlakozókat előbb-utóbb, a padlásra feljutni nagyobb mutatvány, de ha lesz időm ott is körbenézek
köszönöm a segítséget"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
nemrég már voltam itt digitális hangolás miatt, de még mindig fennáll a probléma:
nem találok DigiSport1 és 2-t, Story4-et meg RTL2-t sem. Most lett beüzemelve egy új TV, sem azon, sem a régin nincsenek ezek a csatornák. A hangolást úgy végeztem, ahogy itt javasoltátok:
Kezdő frekvencia: 176 MHz (176000 kHz); Végfrekvencia: 850 MHz (850000 kHz), de így sincsenek meg. Próbáltam keresni egy digitális frekvencia listát, ahol megnézem, hogy adott csatornákat hol találok, de nem találtam ilyet.."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz kabelmania27 #8303 üzenetére
mindkettőtöknek:
hát ez mind lehetséges.. nem mostanában lett megcsinálva a kábelezés, és fogalmam sincs, hogy melyik milyen minőségű/állapotú.. :/ nyáron lesz időm, átnézem mindet, de most nagyon nincs :/
viszont ma is kétszer újra kellett indítanom a modemet - most azt csinálja, hogy az alsó 2 led villog (telefon elvileg).. telefonáltam egyet, működött is, de net nem volt, és nem tudtam belépni a modembe, hogy ellenőrizzem az értékeket. Újraindítás után viszont működik..
(#8304) ThuG4LifE
nekem be sem sikerült hangolnom, de nálam nagyobb gondok is vannak
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Luck Dragon #8353 üzenetére
régebben (1-2 év) sok probléma volt velük (nem csak a családnál, hanem tényleg, a környéken - facebookon is rengetegen panaszkodtak pl. az internetre az ismerősök közül), de az utóbbi időben teljesen megbízható a szolgáltatás.
TV adás - a Tarr volt nálunk az első kábelTV-s szolgáltató, és azóta sem váltottunk, szóval ugyan összehasonlítási alapom nincs, de nem sok gond volt vele..
a vezetékes telefon - nem sokat használjuk, de legalább ingyen van; minőségével nem hiszem, hogy akadt volna gond.Szvsz. teljesen versenyképes ajánlataik vannak, és a minőséggel sincs probléma.
ha valaki visszaolvas, érdekes lehet ezt tőlem látni; de a nálunk levő gondokat a kábelezés-csatlakozók és az ezer felé osztott jel okozza. legalábbis remélem...
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Gedeon31 #8355 üzenetére
ebben részben igazad van: nem foglalkoztam vele, csak a postaládába dobott (Invitel) szórólapokról értesültem. Tudom, ADSL, meg minden, de annál olcsóbb - ez alapján voltam képes leírni a versenyképes szót.
Most megnéztem: igen, a DIGI nagyon király, talán árban verhetetlen; de Fejér megyében pl 2 helyen van ügyfélszolgálat (Szfv, Dunaújváros), és (bár nem érdekel annyira a téma, ezért) inkább csak kérdezem: nem szokott gond lenni a szolgáltatásuk minőségével?
A Telekom már annyival nem olcsóbb, de igazatok van, pontosan ugyanazt a csomagot nem tudtam összerakni, de ugyanannyiért jobb netet ad. Most így hobbiból nem fogom végignézegetni az ajánlatokat részletesen, mert mi úgysem váltunk - a Tarr-nál ismerősök (nem rokon, semmi ilyesmi) dolgoznak, egy-egy szerződésmódosítás, ügyintézés néhány óra alatt megvan; legutóbb egy digitális csomag módosítás volt - délután ügyintézés, este már az új csatornákat láttuk.Szerintem ez is mond valamit: elégedettek vagyunk, ezért nem vagyok tisztában a többi szolgáltatóval, mert nem gondolkodom a váltáson. Amikor kivették a DigiSportokat, akkor tényleg körbenéztem, hogy érdemes-e váltani, de megvolt a 2 év hűség.. az akkor tényleg szarul esett, BL, angol bajnokság.. de visszatették a kínálatba.
ezek után módosítom a hozzászólásom: felhasználóként elégedett vagyok a szolgáltatóval, de új szerződőként érdemes végignézni a szolgáltatók térségben elérhető ajánlatait.
szerk.: a kérdés egyébként a szolgáltatás színvonalára irányult, kár volt másról is írnom..
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz pető bá' #8290 üzenetére
magamnak válaszolok, látjátok az előzményeit:
ma kiértek a cégtől - már próbálkoztak egyszer, de nem voltunk itthon. Az utcán az oszlopon is szereltek valamit, valami csatlakozás-osztás szerintük nem a legjobban volt megoldva; aztán idebent a modemnél egy "4-es csillapítót" (?) kivettek. Ezen kívül említettem a TV-s gondunkat is, kicserélték a két 4-es (amiből az egyik kimondottan szar minőségű volt, a másik az régi, de jó minőségű) osztót egy 3-asra és egy 2-esre (kábelek csatalakozóit is cserélték). Nagyon segítőkészek, rendesek voltak, pedig elég későn értek ide
mindezek után a modem értékei:
szóval köszönöm a segítséget a topiclakóknak, de ehhez én így magamban kevés lettem volna, mégis inkább szakértőkre bízza az ember
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Zozzant #8396 üzenetére
Facebook:
Tisztelt Előfizetőink!
Szekszárdi központi hiba miatt nem működik az internet, a digitális TV, a telefon szolgáltatás. A központi telefonszámunk és a weboldalunk a központi hiba miatt nem elérhető.
A hiba elhárításán dolgozunk, szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Tarr Kft.ezzel együtt itt Sárbogárdon csak a digitális TV nem megy - net, telefon, analóg van
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Turbobacsi #8400 üzenetére
azért is dobtam be - van, aki elvből nem regisztrál, meg ha nincs net, nyilván nem FB-n keresi az ember a megoldást..
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz metibor #8420 üzenetére
nem tudom, hogy ez konkrétan miért nekem jött válasznak, de egye fene, még reagálok is:
én leírtam (kérésre!) a személyes (!) tapasztalataimat a sárbogárdi (!) szolgáltatással kapcsolatban. amit leírtam, az úgy igaz, a véleményem nem változott - a többi szolgáltatóval nem tudom összehasonlítani, de ez a topic nem is igazán arról szól.
ugyan én még nem beszéltem az ügyfélszolgálattal (édesapám feladata szokott lenni), de sosem panaszkodott rájuk; tájékoztatták a fennálló helyzetről, ha szolgáltatáskimaradás volt; telefonon nyújtottak segítséget, ha nálunk volt a gond (kezdetben még modem-router újraindítások, amikor nem volt net ->nem ismertük a technikát ). Éppen most írtam a hetekben, hogy nem volt netünk a nagy hőségben - bejelentettük, 2 nappal később (telefonos időpont egyeztetés után) itt állt a ház előtt a Tarr-os autó; az utcán levő dobozban javítottak egy elosztást, nálunk kicseréltek néhány csatlakozót, stablilzálták a TV jeleket (új elosztók, kábelvégződések cseréjével); azóta a modemen tökéletes jel van.
nem mondom, hogy nincsenek kimaradások, meg érthetetlen, bosszantó hibák időnként - mert vannak. meg biztosan előfordultak figyelmetlenségek, hanyagságok, ha már így a neten utánanéztél. Mutass egy szolgáltatót, amivel soha senkinek nem volt baja. Na ugye.. de válts, ha elégedetlen vagy. ennyire egyszerű.
egyik ismerősöm egy DigiTV-s szerződéssel egy új box-ra talán 3-4 hetet várt.. új tv vásárlása után nem tudta nézni, mert várta a szolgáltatótól a boxot. majd holnap viszik, majd a hétvégén stb. aztán egyszer megkapta.
nem akarok itt győzködni senkit, ismét csak leírtam a véleményem.szerk.: kérlek, ha 5 percen belül eszedbe jut még valami, akkor ne új hozzászólást írj, hanem szerkeszd az előzőt.. és ha ennyire odavagy, akkor ne csak beszélj az 1090 forintos szolgáltatásról, hanem linkeld már be
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
facebook:
Tisztelt Előfizetőink!
A 2014.06.17-én reggel indult központi hibát szakembereink fokozatosan, településről-településre javították ki. A mai nap 14.00 óráig minden településen helyreállt a szolgáltatás.
Kérjük azon előfizetőinket, akik jelenleg is észlelnek hibát a központi telefonos ügyfélszolgálatunkon (1223-as rövid hívószám) , vagy ügyfélkapun keresztül jelentsék be a hibát.
Szeretnénk megköszönni türelmüket és megérésüket az okozott kellemetlenség miatt.
Üdvözlettel: Tarr Kft.
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
nálunk mondjuk csak az utcán cseréltek valami elosztást-elosztót, meg idebent a csatlakozókat/kábelvégeket vagdosták le, illetve elosztó csere volt még; de mindent megcsináltak, ami a hibákat okozhatta (net szakadás, napi 10 órában nem volt net, kockásodó digitális adás, sz.r analóg jel). azóta tökéletes minden.
szóval úgy hívd ki a szerelőket, hogy otthon legyél, mindent megcsinálnak
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
azért lássuk be, ez elég extrém. 2,6 TB, két hónap alatt 5,2 TB - ez szerintem elfogadható korlátozás, normális használattal (nem 0-24-ben 1500 torrentet futtatva) esélytelen.. de inkább nem állok neki számolni, hogy mit kellene ehhez csinálni, hogy összeszedje az ember...
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
most inkább nem a saját statisztikámat másolom be (utolsó 30 napon ~62 GB forgalom, ez normál esteben nincs 20 felett, és 3000 óra alatt nem fordult meg 1TB), hanem egy nagyon leegyszerűsített számolást:
ha 5 MB/s sebességgel tudok letölteni (nem tudok, de ha tudnék), akkor naponta a letöltésem elviekben ~422 GB lehet (24 óra). kérdés (nekem), hogy mi a frászt lehet ennyit letölteni, és leginkább tárolni. mert 2,5 nap alatt tele lehet rakni egy 1 TB-os hdd-t..
a feltöltéssel meg 1 MB/s-t feltételezve (ami szintén nincs) ~85 GB/24 óra. ez még havi szinten is "csak" 2531 GB.remélem nem számoltam el semmit, kicsit késő van már nekem.. de a limit miatt szerintem épeszű halandónak nem kell aggódni.
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz FZoleee #8566 üzenetére
nekem is voltak ma délután (komoly) gondjaim, alig töltődött be néhány oldal, speedtest-en nem is tudtam mérni, pingnél belefagyott..
a modem felületén semmi extrát nem láttam, prt.sc nem készült, de:Upstream Bonded Channels
1 ATDMA 5120 Ksym/sec 55000000 Hz 50.0 dBmV <-ez az értékennél alacsonyabb szokott lenni.. most 47.5 dBmV-ot ír.
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
sziasztok!
egy ideje nem követem a topicot, de most a kábelTV-vel akadt gondunk:
a DigiSport csatornák illetve most éppen a Story4 élvezhetetlenül gyenge, szétesik, megakad.. tegnap meccset néztem volna, de állandóan szétesett, most meg a Story4 csinálja ezt. A kábelezéssel nem lehet(ne) gond, nem olyan rég voltak csatlakozók-elosztók cserélve. A Digit megnéztem, akkor 77-es jelerősséget és 100-as minőséget mondott rá a TV.
Nálatok nincs ilyen gond? Ha jól emlékszem, a Digi csatornák régebben is elég megbízhatatlanok voltak nálunk.."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz nyalifali #9243 üzenetére
az a titok, hogy azokat nem nézzük
szerintem holnap átnézem az összes csatornát, aztán meglátom. Most kivettem egy toldást a kábelezésből meg megnéztem a csatlakozókat - ugyanolyan sz@r De az egészet a Tarr-os szerelők rakták össze (idén júniusban), akkor az internet volt használhatatlan, és a tv-t is átnézték. Keveset tv-zünk, most az ünnepek alatt tűnik fel ha valami nem oké"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz DaddyGood #9812 üzenetére
én is regisztráltam, vissza is hívtak egy 20 percen belül, adatokat leegyeztettük, aztán nem kaptam sms-t.. egy másfél óra után visszahívtam őket, jeleztem a problémámat, aztán egy újabb másfél óra után megjött az SMS a jelszóval.. Másnap visszahívtak, hogy minden működik-e, természetesen igen.
szóval ha a visszahívás megvolt, de nincs jelszavad, akkor hívd az ügyfélszolgálatot!
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest