Új hozzászólás Aktív témák
-
Indian74
senior tag
Na ez az én már fel se hívom őket úgy se veszik fel,mert én is várom a Samsung futárt,mert megint rossz a Galaxy K Zoom telefonom,harmadjára(és már egyszer cserélték a telefonom,két szervizelés után),és mára ígérték de még sehol senki,kíváncsi vagyok egyáltalán jön-e valaki,és mit mond,mit csinálnak a telefonommal??!!
Mondjuk hozzá tenném,ezen a csodaszámon hívott engem a szervizes hölgy hogy mikor jó nekem az időpont,na de majd meglátjuk mi lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Na most vitték el a telefonom,kíváncsi vagyok hány nap lesz belőle (hét,hónap???),meg hogyan kapom vissza a készülékemet??!!
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Nekem pedig az a gondom hogy a Samsung K zoom megint rossz,kb ma lesz 10 napja hogy bent van a szervizben,hétfőn a Samsung szólt hogy várnom kell mert kamera hibás,és várnak az alkatrészre.(telemax)
Na evvel az a bajom,hogy már 4. alkalommal küldöm szervizbe,ez a második telefonom,(Már egyszer ugyan azokkal a hibákkal kicserélték)és unom hogy nálam két hétig kb az megint szerviz kb egy vagy két hétig.
Jó lenne valamit kezdene vele valamit a Samsung,vagy a szolgáltatom (telekom),állandó ide oda mászkálás,várakozás,és én meg fizetek.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Viktor0610 #53 üzenetére
Köszönőm válaszod,reménykedek benne és majd szerdán tudok bemenni a Telekom-hoz,meg lehet bemegyek a Samsunghoz is,így tisztább.
Ja meg azóta visszakaptam és megint szoftveres problémák előjöttek,ráadásul ugyan azok,és még rosszul szerelték össze,nagyon elegem van az egészből,most már csináljanak valamit mert ez már őrület.
De küldtem levelet a sehsupport@samsung.com címre,csatoltam hozzá mindenféle iratokat fénykép formájában,és a hibáról is küldtem fotót.
Remélem minél hamarabb kapok választ,és megoldódik a sok problémám,és lesz egy használható telefonnom.
És még egyszer kösz.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Na valami fejlemény telefonod ügyében??
Majd ha lesz oszd meg létszíves,mert nekem is tele van a tö....öm velük.
Semmi joga nincs a vásárlónak,csak hogy megvegye(Jó ez a forgalmazó hibája),azt ha van valami hibája,és mint én is többször javíttattam,se az elálláshoz,se a cseréhez,vagy a tiedé a legrosszabb,semmi joga nincs,és közben tovább fizessen,vagy már kifizette azt a terméket.
Nagyon rosszul van ez kitalálva,szerintem.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
Nos evvel az TMX-es ügyel mit tudok tenni,mert már felháborító ami ezek művelnek
Itt a levél mindkét féltől,megy a mutogatás ide oda,én nekem ott van bent a telefonom kb 1 hónapja
Ráadásul a május 15-én adtam le az extdiginél,és a TMX-hez június 7 én érkezett be."shop@edigital.hu <shop@edigital.hu> (időpont: 2018. máj. 28., H, 12:38) ezt írta:
Kedves Ügyfelünk!Közösségi oldalunkon való megkeresésére hivatkozva írok Önnek.
A HTC U Ultra, Brilliant Black (Android) (484664) jelenleg még a márkaszervizben van, 277710 szervizlapszámmal.
Tájékoztatjuk, hogy a szervizeknek, a hozzájuk történő beérkezést követően 15 napjuk van vizsgálni a garanciális készülékeket. A logisztikai folyamatokat figyelembe véve a javítás várható időtartama 30 nap.
Természetesen amint kapunk információt a márkaszervizből, értesíteni fogjuk Önt a bevizsgálás eredményéről, további esetleges teendőkről.
Sajnos arra rálátásunk nincs, hogy mely márkaszervizbe közvetítette ki cégünk a terméket.
Az ügyintézés lezárultáig, értesítésig szíves türelmét és megértését kérjük.Üdvözlettel,
Berán Tünde
Ügyfélszolgálati munkatársH-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu
Tisztielt Extrem Digital!
Ezt a levelet kaptam a Tmx-től,legyenek szívesek érdemben választ adni a levelükre,köszönöm.-- Kérem, e fölött a sor fölött kezdje írni a válaszát! --
TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)máj. 30. 13:38 CEST
Tisztelt Hubai Zoltán!
Sajnos nincsen találat a rendszerünkben.
Kérjük a leadás helyén érdeklődjön az ügyben , hogy a készüléket mikor és ki szállította el, illetve nyomon követési számot is tud kérni amin ellenőrizheti hol jár a csomag.
Illetve kérjük ellenőrizzék az azonosítót, hogy nem e lett elírva.
Megértését Köszönjük,
Üdvözlettel,
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Igen most kaptam választ a Extdigitöl,ezt nagyon elszúrták valamelyik kollégájuk (csajszika),de ez engem nem nyugtat meg,főleg hogy mindig csak az a qurva sablonszöveggel jönnek állandóan,de itt a kis novella amit kaptam.
"shop@edigital.hu
14:57 (59 perce)
címzett: saját magam
Kedves Hubai Zoltán !RMA: 277710
A márkaszerviz folyamatait meggyorsítani sajnos nem tudjuk. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk ügyfeleinknek, hogy közvetlenül a márkaszervizzel vegyék fel a kapcsolatot garanciális javítás esetében. Ha általunk intézik a logisztikai folyamatok miatt több időt vesz igénybe az ügyintézés. A kellemetlenségek miatt elnézését kérjük.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért.
NAGYKÁTAI JÁRÁS
Járás vezetője: Tarnavölgyiné dr. Tényi Ágnes
Cím: 2760 Nagykáta, Dózsa György út 2.
Telefonszám: +36 29 641 130
E-mail: nagykata.jaras@pest.gov.huPest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.huÜdvözlettel,
Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatársH-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu"És a végén mivel jönnek??
"Pest Megyei Békéltető Testület,stb stb,na ezt tudják az a jóóóó büd...azt na
És bocs ha valaki írásommal megsértettem,de ezt muszáj volt megosztanom itt.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Jaj bocs igen tudom,próbáltam,mindennel,de sehol a telefonom,mintha a TMX-nél se lenne de azt mondják náluk van már Június 7-é óta.
Sajna erre nem is gondoltam,de leadó ponthoz mehettem volna,ami megkönnyítette volna a dolgomat,bár akkor nem is tudtam meg a szaküzletbe 10 perc alatt leadtam,meg nem is volt rá időm hogy megint javítandó műszaki dolgokkal foglalkozzak.
Extdigihez többet szervizes eszközt nem adok le az biztos,ja és aTMX-hez már nem lehet leadni szerviz már nincsen csak leadó pontok.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
ha valaki tudna nekem ebben segíteni megköszönném hogy szerintetek forduljak fogyasztóvédelemhez vagy hasonló szervezethez ez ügyben???Előre is megköszönném a segítségetek,fontos lenne számomra.
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #516 üzenetére
Na ok,értem,de mégsem.
Szürke importos telefont eladhat,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
Na ne már,röhej,és javítahatja ameddig ö gondolja.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be a (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda,na ez is egy nagy vicc.
Szerintem az mindegy hogy milyen műszaki termék,tartsák be a törvények alapján meghatározott javítási időt,vagy ha nem tudják pl. esetembe,nem volt alkatrész,akkor cseréljék a terméket,abban az árkategóriában,amibe vettem.
Ne keljen várni több heteket,akár hónapokat hogy megjavítsák,ja meg hogy külföldre küldik,számomra érdekes,és elgondolkodtató.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #526 üzenetére
Nos akkor szerinted mi tevő legyek??
Vigyem vissza az Exdgitalhoz,az majd lebirkózzák egymás közt ahogy nálad volt??
Mert hogy a b..dös nagy lópikulát fogom megint beadni,várjak megint jó sok időt míg talán megjavítják(ha ezt annak lehetne nevezni),de közben meg nagyon dühítő,hogy nem tudták ennyi idő alatt sem normálisan megjavítani,pl szerintem,egyszerűbb lett volna cseregarancia levelet kiállítani azt ennyi.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz petyametyo #528 üzenetére
Ezt kaptam válasz levélként,még egy anno irt levelemre.
"Kedves Ügyfelünk!RMA: 277710
A fenti szervizlapszámon leadott termékét javított, átvett állapotban látjuk. Bízunk benne hogy a jövőben nem lesz probléma a termékkel.
További szép napot kívánok.Üdvözlettel,
Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatársH-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.huNekik ezt a választ küldtem,kíváncsi vagyok mit fognak tenni az ügyem érdekébe,mert erre most pont nincs se kedvem se idő se energiám,vannak sokkal fontosabb dolgaim,(házeladás,ügyvéd stb)és ahhoz most szükségem volna a telefonomra.
"Zoltán APACI ......
11:28 (5 órája)
címzett: shopTisztelt Extreme Digital!!!
Köszönöm a sok-sok segítségüket,de a telefonom ugyan olyan lett mint volt,kb 5 napja van nálam.
Azóta megjavították,de Romániában csinálták meg.
Ezek szerint szürke importos telefont eladhatnak,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
De ami furább,csomó mindent kicseréltek benne a szervizlap szerint,de még mindig rossz,ugyan azok a hibák meg maradtak,plusz a videofelvétel csúnyán akad,kB 1-2 perc után,annyira hogy élvezhetetlen,visszanézni is,ha kell ezeket videóval tudom bizonyítani is.
Ha most megint visszaküldetném,max avval a kis különbözőséggel hogy leadó pontba vinném (talán úgy gyorsabb),megint várhatnék kb 30-40 napot???
Ezek semmit sem csináltak a telefonommal,csak ráírtak valami,mintha javították volna.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be önökhöz (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda.
Eddig tart elküldeni egy telefont???
Legyenek szívesek érdekemben valami pozitív eljárást indítani,mert számomra felfoghatatlan,és elfogatatlan hogy egy mobiltelefont így javítsanak meg,ráadásul ennyi ideig.
Egy működő képes telefont szeretném visszakapni,legrövidebb határidőn belül.
Köszönettel
H Zoltán"És köszönöm a segítségedet
NAGYPAPA
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...