-
Fototrend
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz
_Kondor_ #8538 üzenetére
Offense nélkül..
a) "komoly nerfet kapnak a talentek"
b) "mindkét oldalról elvesznek egy kicsit."
Először komoly nerfnek hívod (az is..), majd elbagatelizálod..
Értem én egyébként, egy ideig én is megpróbáltam logikát vagy hozzáértés keresni az eszközölt változtatásaik mögött, kettőnk között annyi csak a difi h a magam részéről már feladtam.Az általad feltételezett lassítási szándékukról is annyit, hogy most volt zsinórban két egymást követő npc HP nerf.., sikeresen belelassítottak kb 20 (AR)lövedékbe egy 4fős HP-ra skálázott elitet.
A solot azóta sem mertem megnézni..[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TommyS_27
senior tag
válasz
_Kondor_ #8538 üzenetére
Azért nem lesz az olyan komoly nerf, sőt van ami buffot kap! És sok talent csak pvp-ben lesz gyengébb.
Lesz értelme a pulsenak mivel a spotter talent 10-ről 20% dmg-et fog adni.
A clutch szintén erősebb lesz főleg annak a tudatában, hogy a hp hatalmas buffot kap.
300k életet ki tudsz majd rakni és annak a 20%-át visszakapod critenként. Az 60k hp visszatöltés( az meg nah, elég durva.)Berserk kap nerfet de továbbra is erős marad(főleg ekkora hp mellett), meg az unstopable force lesz gyengébb kb felezték a buffját.
A következő meta nem az armorra fog épülni az előbb leírtak miatt és azért sem mert a skillek módosulnak és nem fogsz majd a skillel elég armort visszatölteni hacsak nem lesz egy healer a csapatban! (Jelenleg dps-em 88k armort tölt chem launcerrel, na ezt nem lehet majd a patch után kivitelezni)
Arról már ne is beszéljünk, hogy ha pl egy mellényen magas armor mellé már nem tudtál magas fegyversebzést/fejlövés sebzést tenni. Mostantól máshogy működik az újrakalibrálás ezért a tankosság mellé rá tudsz pakolni majd maxos fegyversebzést is. Tehát tankosabbak leszünk és pl a szettemhez még ~20-30% dmg-et hozzá tudok majd tenni. (Van ahol pl 5.5 dmg van oda simán rámegy majd a 12%)
Tehát nagyobbat lövünk majd, és több armorunk és életünk lesz. Ezek mellé pedig gyengítik az npck sebzését és életét.
Vagyis az lesz mint az 1-ben volt. A covert meg majd nem kell használni kb.
Szóval a leírtak alapján lassítják a játékot?
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/ltommys
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen GPS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magisk
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD