-
Fototrend
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anonymus23
veterán
Csinálok hozzá egy fordítást, amit itt közzé is fogok tenni, egyrészt lektorálás miatt (van néhány, ami számomra is kérdéses, illetve majd csekkolni kell, hogy mit is jelent valójában), illetve próbálom a Div1-es tapasztalatokat belevinni.
Délután felrakom.;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
Megcsináltam a fegyver tálent fordítást kutyafuttában, de próbáltam a korábbi tapasztalataimat (Div1) használni, de így is van jó pár olyan, amit vagy nem értek, vagy nem tudom mire vonatkozhat, vagy van benne saját megjegyzés is.
Ahol kétségeim vannak, vagy nem tudtam érdemben lefordítani, azokat csillaggal jelöltem.
Kérném egyrészt az angolosokat, hogy lektoráljátok, másrészt a könnyebb és közösen érthetőség miatt más megfogalmazást is szívesen veszek.Kérdés:
A fegyver kezelés (weapon handling) szerintetek mit jelent? Nekem mintha a Stabilitás és a Pontosság együtt, azaz a fegyver kezelés az mindkettő tulajdonságot javítja. Nem tudom mit adott ez igazából Div1-ben is, ott csak néhány helyen fordult elő, és nem volt preferált.Néhány alapfogalom:
Stack: Egymásra épülő, azaz hozzáadódó
Equipped: Az a fegyver amit éppen használsz
Holstered: A fegyvertáskában lévő 3 fegyver egyikeÉs akkor a fordítás:
Accurate
+15% Accuracy
+15% PontosságAllegro
+10% Rate of fire
+10% TűzsebességBreadbasket *
Landing body shots adds a stack of bonus +5% headshot damage to the next headshot for 10s. Max stack is 10
Testre bevitt lövések +5% egymásra épülő fejlövés bónuszt adnak a következő fejlövésre, ami maximum 10x-esre emelékedhet (azaz max 50% fejlövés bónusz).Cannon
While equipped, this weapon incraeses throwing distance by 10%
A fegyver használata közben a (gránát, skill tárgyak?) távolsága (amennyire el tudod dobni) 10%-al növekszik.Close & Personal
Killing a target within 7m grants +35% weapon damage for 5s
7m-en belüli ölés +35% fegyversebzést ad 5 másodpercen keresztülDistance
+15% Optimal range
+15% Optimális távolságDouble duty
While holstered, reloading your primary weapon reloads this weapon
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, akkor az elsődleges fegyver újratöltésekor ezt a fegyvert is újratöltiExtra
+20% Magazin capacity
+20% TárkapacitásEyeless
Deal +10% weapon damage to blinded enemies
10% plusz sebzés megvakított ellenfelekkel szembenFast Hands
Critical hits add a stack of 3% reload bonus. Max stack is 20.
A kritikus sebzés 3% egymásra épülő újratöltés bónuszt ad, ez maximum 20%-t érhet el.First Blood
First shot fired from a full magazine deals headshot damage to any part of the body hit
Az első lövés egy teljes tárból fejlövésnek megfelelő sebzést ad bárhol találod is el az ellenségetGreased
While holstered, this weapon incraises weapon swap speed by 10%
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van akkor megnöveli a fegyver váltási sebesséáget 10%-alIgnited
Deal +10% weapon damage to burning enemies when exiting cover. Can occur once every 60s
10% plusz sebzés égő ellenfelekkel szemben. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódikIn Rhythm *
While equipped, enemy kills have a 5% chance to refresh active skill cooldowns. Can occur once every 60s A fegyver használata közben minden ölés 5% eséllyel frissíti az aktív képzettség feltöltődést. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódikJazz hands
+10% reload speed
+10% újratöltési sebességKiller
Killing an enemy with critical hit grants +50% CHC for 5s
Kritikus sebzéssel való ölés +50% kritikus találat esélyt ad 5 másodpercen keresztülLucky Shot
Magazin capacity is incraised. Missed shots from cover have a chance to return to the magazine
A tárkapacitás megnövelt. A fedezékből leadott de célt tévesztett lövéseknél esély van rá, hogy nem fogy el a tárból az adott lövésMeasured *
The top half of the magazine has +15% Rate of fire and -20% weapon damage. The bottom half of the magazine has -25% Rate of Fire and 20% weapon damage
A tár első fele (eleje?) +15% RPM-et kap de -20% kevesebb fegyversebzés, a második fele -25% RPM de +20% fegyversebzés. (Nem biztos, hogy pont a felénél vált)On empty
Reloading from empty grants +30% weapon handling for 10s
Amennyiben kiürült tárat töltesz újra, akkor +30% fegyver kezelést kapsz 10 másodpercen keresztülOptimist *
Weapon damage incraeses as the magazine lowers. Damage incraese varies by weapon type
A fegyver sebzése növekszik, annak arányában minél kevesebb lőszer van a tárban. A sebzés növekedés változik a fegyver típusa alapján.Optimized *
+15% weapon handling
+15% fegyver kezelés (jelentsen ez bármit is)Overlap *
While holstered, your equipped weapon gains a handling bonus based on this weapon's type
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, a használt fegyver fegyver kezelési bónuszt kap ezen fegyver típusa szerint.Perpetuation*
Headshot kills grant +5% skill duration for 5s
Fejlövéses ölés +5% képzettség hosszt ad 5 másodpercig (ennek a leírásnak így nem sok értelme van, mert ha a duration-t növeli, akkor miért csak 5 másodpercig???)Preservation *
Killing an enemy repairs 5% armor over 3%. Headshot kills improves the repair
Az ezzel a fegyverrel való ölés 5% páncél javítást ad 3 másodperc alatt. A fejlövéses ölés fejleszti a javítástProtected reload
While equipped, thies weapon grants +10% Bonus Armor while reloading
A fegyver használata közben újratöltés alatt +10% bónusz páncélt ad.Pummel
3 consecutive body shot kills refilss the magazine and grants 50% weapon damage for 7s
3 egymást követő testen végrehajtott ölés (gondolom nem fejlövés) újratölti a fegyvert és +50% fegyver sebzést ad 7 másodpercen keresztülRanger
Every 10m you are from thetarget grants +2% weapon damage
Minden 10m távolság a célponttól +2% fegyver sebzést adRecharged *
While equipped, enemy kills from cover can recharge depleted skill charges
A fegyver használata közben, fedezékből való ölés visszatöltheti a töltődő képességeketReformation
Headshot kills incraise skill repaire and healing by 25% for 25s
Minden fejlövéses ölés megemeli a képzettség javítási és gyógyítási erejét 25%-al 25 másodpercre.Rifleman
Landing headhsots add a stack of bonus +10% weapon damage for 5s. Max stack is 5. Additional headhsots refresh the duration. All non-headhsots remove the bonus.
A bevitt fejlövések +10%-os egymásra épülő fegyversebzési bónuszt adnak 5 másodpercre. A maximum egymásra épülés száma 5 (aza max 50% fegyversebzés). A további fejlövések csak frissítik a lejáratot (azaz újraindul az 5 másodperc). Minden nem fejlövés törli a bónuszt.Rooted
While equipped and in cover, al skills damage and helaing is incraised by 25% for 25s. Buff is lost when exiting cover. Can occure once every 60s
A fegyver használata közben amikro fedezékben vagy a képesség sebzés és gyógyítás megnövekszik 25%-al 25 másodpercre. Ez a plusz eltűnik, ha kimész a fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódikSadist
Deal +10% weapon damage to bleeding enemies
10% plusz sebzés vérző ellenfelekkel szembenSalvage
Killing a target has a +50% chance to refill the magazine
A fegyverrel való ölés 50% eséllyel újratölti a táratSpike
Headshot kills grant +25% skill damage for 10s
Fejlövéses ölés +25% képzettség sebzést ad 10 másodpercigStable
+15% Stability
+15% StabilitásSteady handed
Landing a shot adds a stack of bonus 2% weapon handling. Max stack is 15. At max stacks each shot landed has a 5% chance to sonsume the weapon handling bonus and refill the magazine.
A bevitt lövések 2% egymásra épülő fegyver kezelési bónuszt adnak. A maximum egymásra épülés száma 15 (aza max 30% fegyver kezelés). Maximális bónusznál minden további bevitt lövés 5 % eséllyel elhasználja a bónuszt és újratölti a táratStop, drop and roll
While equipped, rolling removes burn, bleed and poisoned status effect. Can occur once every 60s
A fegyver használata közben a tigrisbukfenc eltünteti az égés, vérzés és mérgezés állapot hatásokat. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódikStrained *
+10% CHD is gained for every 5% of your armor that is depleted
+10% kritikus sebzés kapsz minden 5% elvesztett páncélbólTransmission
While holstered, shock applied to the Agent transfers to an enemy within 10m. Can occur once every 60s
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van és sokk állapothatás alá kerülnél, ahelyett egy ellenség kapja meg 10m-en belül. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódikUnhinged *
Receive +10% weapon damage at the cost of -50% weapon handling
A fegyver +10% sebzést kap, de -50% fegyver kezelés(?)Vindictive
Killing an enemy with a status effect applied grants all group members within 15m +20% CHC for 10s
Státusz effekt alatt lévő ellenség megölése +20% kritikus találat esélyt ad minden csapattagnak akik 15m belül tartózkodnak.Wascally *
While holstered, you are able to resist ensnare attempts
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van képes vagy ellenálni 2 valamire, amit nem igazán értek hogy miZen
While equipped, resting in cover for 3s removes blind and disorient status effect
A fegyver használata közben ha 3 másodpercig fedezékben maradsz, akkor leveszi a vakság és megzavarás állapothatásokat.Hát kb ennyi
;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
De pl van olyan fegyver tálent (First Blood), hogy az első golyó az fejlövéses sebzésnek minősül, függetlenül attól, hogy hol találod el. Ez pont az egyik 1 hites sniper buildhez kell, csak sűrűbben kell tárazni
Szóval nem hülyeség az, csak át kell gondolni, és azzal, hogymsáik fegyverről teszed át a tálentet, csak találni/craftolni kell egyet, amin van ilyen.;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
Mivel még közelében sem vagyok a T4-nek, így nem látom, hogy az adott módosítók mit és mennyit adnak, nagyon várom már, hogy valahol legyen fenn egy datamining adatbázis, hogy rá lehessen nézni, hogy mi merre mennyi.
Mivel jelenleg csak szedett vedett gearben vagyok, hogy a GS minél hamarabb menjen feljebb (persze azért csak értelmes fegyvert és geart rakok be, de arra a pár órára majdnem mindegy, többet számít jelenleg a skill), a végén eleinte úgyis az lesz a lényeg, hogy mi esik azokból a cuccokból, amit kinéz magának az ember.Ha te már GS450-460 körül jársz, akkor persze ezek már sokkal fontosabbak lehetnek adott esetben, de jelenleg túl sok jelentősége nincs (ha jól rémlik GS300 körül járok).
;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
Egy jó PvE elit sebzős healelős builddal simán lehet hozni, mint ahogy jelenleg a Challengeket is simán lehet solozni. Most módosítottam az egyik builden, lett rajta 91% elitsebzés, és a heal nagy része is megmaradt (kivéve a 15% armor on kill, de így legalább nem szalad fel olyan hamar a páncélom 100%-ra és tovább lesz nagy a sebzés.
Még tudnék egy ugyancsak killre healelős tálentet tekerni a fegyverre:
Preservation - Killing an enemy repairs 5% armor over 3%. Headshot kills improves the repair - 7 Defense kell hozzá, ami amúgy is kell a teknős gear tálenthez:
Patience - After being in cover for 3s, armor repairs by 5% every 1s.
Így már elég jó összhangban van a sebzés és az automata visszahealelődés is, de így fedezékharcban kell lenni.A berserk miatt ha 100% a páncél, akkor csak kijövök a fedezékből egy hatalmas dzsiháááááááááád kiáltással és azonnal lemegy nullára, de utána lövök akkorát, hogy leszakad az elit mob feje
;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
Próbálom én is összerakni az én táblázatomat, amiben a geart lehetne kitalálni, de nagyon komplex az egész, és egyelőr enem nagyon állt még össze, hogy hogyan is kellene főleg a sok féle lehetőség miatt...Mondjuk amit én vadászok a min max értékek végre, hogy látni lehessen, hogy az adott gear az hol is van az adott határokon belül...
;) - The Power of the Light Side
-
-=Jam=-
őstag
Már, aki klánban van, és maxos a vendor... Speciel én egy 4 fős privát baráti klán tagja vagyok, ahol leginkább én hozom az XP-t, de így sokáig fog tartani lvl30-ig feltolni.
(#6635) Bird: Ja most meg azért fognak sírni
(#6636) vzarmo: Hmm, eszembe nem jutott volna, bár nekem speciel az marhára nem lenne kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
Anonymus23
veterán
Ez érdekes egyébként, én azt vettem észre, hogy ha elég sebzést viszel be, akkor visszafordul még heroicon is.
Akkor futnak rád, ha kevés a sebzésed ÉS az életed is.
Most hogy gearelődni kellene 500-ra fel, mivel nem nagyon adott hasonló cuccokat, így kénytelen voltam itt-ott levenni olyan cuccot is, aminek pedig a tálentje feltétlenül kellett, és azok a mobok, akik eddig futottak előlem amikor még csak 455-os GS-ben voltam, azok most simán rámfordulnak, és jönnek, mert hiába magasabb a GS-em, és erősebb a fegyver maga, de az elvesztett tálentek miatt kevesebb sebzést viszek be.
Szóval, míg ki nem farmoljuk mi is a "fullos" geart, addig a heroic is felejtős, mert ott tényleg durvák a mobok, a végéig eljutottunk wipe nélkül, de a fináléban kb 3-4x wipeoltunk mire meglett a helyes taktika és meglett a Tidal.
Challenge az nem gond továbbra sem, szerintem az még mindig nem nehéz, csak odafigyelős, ha valaki hősködik, akkor azt megbüntetik a mobok, de nem mondanám igazán nehéznek.
Annak idején az Orosz konzulátus shotis rohamja volt a nehéz, amikor még csak ugattuk a gear összerakást, ehhez képest nem tűnik nehéznek az itteni challenge, bár lehet csak a tapasztalat miatt másabb a helyzet.Viszont amikor lag van, akkor van igazi szivatópálya, az sokkal nagyobb nehezítés, semmint amit a játékba próbáltak szintezni.
;) - The Power of the Light Side
-
#75376384
törölt tag
Szerintem az agresszivitás mértékére gondolt. Most a legutolsó sniper is képes oda rohanni, hogy pofán verjen melee-ben, hisz megteheti, mert így érzékeli.
Én személy szerint az accuracy mértékén változtatnék (hyena shotis, assault és pajzsos, gránátosok annyira, hogy ne tudjon minden szögből fedezek mögé lőni) plusz tényleg ne akarjon már minden mob lefacetankelni (szép magyar szó ). Illetve a státusz effektek is hatástalanok, ahogy demo gránátja is.
És egy utolsó, ez lehet csak az én fejemben létezik, de úgy tűnik sokkal erősebb lett a tűz. Néha simán meghalok mire a hive elkezd működni. Aztán persze emiatt(?) az is bebugol és jöhet a respawn. -
Anonymus23
veterán
Hát talán még annyi, hogy alacsony base dmg fegyvert akkor használunk jellemzően ha nagy az RPM (itt megvan) ÉS magas a CHC és a CHD (pl mint a PvP-ben a Vector), na most itt a CHC az kb semmi, így meg nem lesz sebzése mert eleve alacsony a sebzés, és még nem is nagyon fog kritelni.
Ezért volt nagyon über anno a DeadEye a Div1-ben a 100%-os CHC-jával.
[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
TommyS_27
senior tag
Nem mind1 hogy mennyi alapsebzésnek a hány százalékával lősz nagyobbat. Hiába van nagy CHC
pl:
100-as alapsebzéssel és 50% crit dmg-el lősz 150-es kritet
50-es alapsebzéssel és 150% crit dmg-el lősz 125-ös kritetViszont ugye nem csak kritet lő az ember igy törekedni kell egy egészséges balancera. (Ki kell számolni)
Ugyanez vonatkozik az elitsebzésre is.
Hiába van 200% elitsebzésed ha az alapsebzésed kicsi. Itt is érdemes inkább magasabb alapsebzést csinálni mert nem csak elitek vannak hanem piros és lila mobok is amikre nem vonatkozik az elit sebzés.
De itt egy calculator számolgassatok
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/ltommys
-
Anonymus23
veterán
Nem értelek, mi a gondod azzal amit leírtam?
Ha van egy gyenge sebzésű fegyvered, mellé még a CHC is 3,5%, ami kb a béka segge kategória, akkor amikor lősz egyet, akkor a játék eldönti, hogy az krit lesz avagy sem, na most arra, hogy krit lesz, arra van 3,5% esélyed. Ebben persze benne van, hogy minden lövésed kritelni fog, mert akkora mákod van, vagy valamit glithcelsz.
De a végeredmény szempontjából a balanszolt sebzés a jó, de ha 2 fontos tényező már eleve alacsony (base dmg + CHC) akkor abból semmi jó sem jön ki.Ennyit írtam le és most is tartom.
A CHD-t a többiek hozták ide be, azt nem is írtam, mivel a Div2-ben nem igazán látom át, mennyi CHD már az ami jó, mivel nincsenek meg hozzá az adatok, nem utolsó sorban sok tálent dob a CHD-hoz hozzá (pl fegyver tálent ami nagyon jó 5% armor veszteségenként 10% CHD - Strained), de CHC-t nem tudsz konstans módon, vagy ennyire direkt módon emelni.
Sokkal fontosabb a magasabb CHC + Base dmg egy ilyen tálenttel, semmint magas CHD krit esély nélkül.Egyébként meg a CHD az nem loot és fegyver függő jellemzően (jó a modok miatt akár igen), de egy magasabb alapsebzésű fegyver simán kompenzál 10-20% CHD-t, mivel ugyanannál a fegyverenél akár 30% eltérés is lehet az alacsony és magas sebzés között.
;) - The Power of the Light Side
-
-=Jam=-
őstag
Nekem beleszámolja a survival 15%-ot is, illetve ott hibás a számolásod, hogyha valamit 22%-kal növelsz, akkor visszafele, nem 22%-vel kell csökkenteni, hogy ugyanazt kapd vissza
Egy egyszerű példa: 100 az alap, növeled 25%-kal, akkor lesz 125. Ezt 20%-kal kell csökkenteni, hogy visszakapd az eredeti 100-at.
Esetedben ~18%-ot kell levonni.
[ Szerkesztve ]
-
Anonymus23
veterán
Egyetértek, Div1-ben is hasonló volt, és ott is volt olyan, hogy PTS-ből nem feltétlenül az lett áthozva, ami ott volt, hanem kicsit finomítottak/csiszoltak rajta.
Ez kb. olyan, mint a szocializmusban, hogy elterjesztették, hogy 50%-al felmegy a gáz ára, és amikor csak 20-al emelték meg valójában, még mindenki hálás is volt érte
;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
Nekem az rémlik, hogy mindig volt szintenként egy BP, ami upgradelte volna a kapott cuccost az adott szintre.
De simán lehet rosszul emlékszek, párszor ránéztem anno, mert érdekelt volna, hogy hogyan is működik ez, de mindig kellett volna exo anyag (vagy akkor a fegyver ), az meg fasorban sem volt, utána meg már nem érdekelt...;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
Nah megnéztem, és a lvl30-as karakternél biza van ugyan upgrade BP, de GS250 fegyver kell hozzá.
Szerintem ez bug, mert mégis mi a francot kezdjünk néhány lvl1 egzoval, ami semmire sem való.Az még kérdéses, hogy mondjuk lvl30 előtt van-e esély feljebb upgradelni, de ha már lvl30-on GS250-et kér, akkor ennek így semmi értelme.
Nem utolsó sorban még helyet is foglal...
[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
-
arnikusz
veterán
Megy is az őrjöngés az uborka fórumon, nálam marad a DC collectibles van még pár dolog amit jártában keltében összeszedek, meg bemegyek egy kis conflictra is. Meg a vadászat a 35 löszeres LMG pouch blueprintre, de tegnap 3-as 4-es CP-ből csak nem akarta, így azt hanyagolom és a 2 heti feladat lesz a +20-as AR tár is onnan jött.
[ Szerkesztve ]
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel