Aktív témák
-
RaiN
csendes tag
Szeva all!
A Ti4200 bol 128/64 megas verziora erdemes beruhazni, ha huzni is akarom a kartyat?
Ugy hallottam a 64megast gyorsabb ramokkal szerelik,viszont az uj jatekok mar igenylik a 128MB t (PL:a Doom3 kapasbol 80 at megzabal),es nem tervezek legalabb 1 evig kartyacseret.
A konfigom 1ebkent TUSL2C/cel 1.2@1.5/256SD/
ASUS GeF2Ti 32MB (295/533)
Milyen eredmenyre szamitsak 3DMark2001 ben?
(Most 4500pont korul van) -
RaiN
csendes tag
Surgosen kene vmi info!
Segitsetek plz! -
Yutani
nagyúr
Osztom Turho véleményét, én már nem mernék venni 64MB-os 3D gyorsítót...
Ha már beruházok egyre, akkor nem akarom fél év múlva lecserélni egy 128MB-osra, inkább most kiadok 5-6000-rel többet egy 128-as kártyára.#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Beszéljünk először általánosságban.
Többnyire egy FPS játék um. mapokra van osztva, amit betölt a játék egyszerre, majd azon végigmenve a következő tölti (pl. Quake2, Rad Faction, Half Life). Tehát betölti a maphoz tartozó texturát a VGA memóriájába és a rendszermemóriába, ha az előbbi nem elég. Nos, itt jön elő az, hogyha olyan textura kell a megjelenítéshez, ami a rendszermemóriában van, akkor azt át kell mozgatni az AGP-n. Ez okozhat beszaggatást.
Mivel a DOOM3-nak 80MB texturamemória kell, ezért a fenti jelenség bizony elő fog fordulni, ha a kártya csak 64MB-os.
Egyébként is, egyre jobb minőségű, nagyfelbontású texturákat használnak a játékok, tehát kelleni fog a 128MB.
Mondom, én nem tudnék már egy 64MB-os kártyának felhőtlenül örülni, tudva azt, hogy vehetek helyette 128-ast is, és ami kell is majd.#tarcsad
Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen