-
Fototrend
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz s4hu|SyD^ #750 üzenetére
Én úgy mondom hogy vannak hibái.
Jó pár dolog nem tetszik, remélem majd azokon alakítanak.
De ezektől eltekintve, megfogott maga a játék.Én egyetlen egyszer találkoztam bogaras dologgal.....beszorultunk a sziklába.
Ami egy ekkora világban, ilyen terepen, sztm elmegy kategória...
Ezen kívül, semmi hátráltatóval nem találkoztam, pedig az első nap folyamat 9 órában játszottam."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
daveoff
veterán
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
myckey
veterán
Ja igen, ezek csináltak zseniális videót is...pont annyira releváns ez a cikk is.
Aki meg akarja venni, sokat nem ad rájuk.Videók....na igen, már a hétvégi is nagyon adta.....
Egyéni kérdés, azért is írtam úgy, ahogy.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
daveoff
veterán
nem csak az írás a lényeg, hanem a videók benne....
egyébként meg tök ugyanaz a véleményem a játékról, mint nekik, szóval ez egyéni kérdés, hogy ki ad rájuk, és ki nem. én bírom azokat az újságírókat, akik ki merik mondani, ha valami szar, vagy nem olyan, mint amilyennek beharangozták.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
s4hu|SyD^
addikt
Azért tegnap visszatértem a Division-höz kicsit, kb. 2 óra PvE. Az a fedezékrendszer, AI, karaktermozgás nagyon jók lennének a Wildlands-ben.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
myckey
veterán
válasz s4hu|SyD^ #756 üzenetére
Számomra pont nem kellene az a fajta fedezék mechanizmus, egyáltalán nem igényli a játék azt a fajta ide oda rohanást, két fedezék között.
A mozgás szabadság pedig itt a Ghost -ban nagyobb.Szerintem........vagyis inkább mondom úgy, hogy ahhoz a stílushoz, amit én játszottam a Betaban.
AI- ról pedig még mindig nem mondok semmit, majd a végleges feltérképezése után.
De azt továbbra is tartom, hogy a lila katonai frakció, több kihívást biztosít, mint a piros drogos hülye gyerekek.
A katonai létesítményben, minket úgy bekerítettek, hogy csak pislogtunk. .....és jöttek, mint légy a carra.Ez nem Division, nem is akarom, hogy arra hasonlítson.
Megyek, játszom azzal, ha az kell éppen.Én így gondolom.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
őstag
Bár nem játszottam a bétával, de figyelemmel kísértem, mivel nagyon érdekel ez a játék.
Az biztos, hogy nem lesz első napos vétel nálam, várni fogok vele pár hónapot, amíg kiforrja magát és csak úgy kezdünk neki haverokkal. Talán nyár elejére már javítanak benne sok bugot és nem kell a hajamat tépni az idegesítő hibák miatt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
weky
tag
Sziasztok!
Én pozitívan csalódtam a bétában, de egyet értek azokkal a hozzászólókkal, akik szerint van még mit dolgozni a játékon a megjelenésig.
Mi általában négyen játszottunk, koopban igazán jól szórakoztunk, soloban, a gép által irányított társakkal nem volt annyira élvezetes a játék.
Amit kiemelnék, az a Task Force rendszer, ami egyfajta klán kezdeménynek felel meg (bár most éppen nem elérhető a TF oldal). Bízom benne, hogy erre építve bekerülnek majd különféle kihívások, csapatos mókák.
A Wildlands sem fogja megváltani a világot, de ha min. 4-6 hónapig leköti az embert, akkor már megérte megvenni.
Resonance multi gaming baráti közösség
-
s4hu|SyD^
addikt
Nagyon szeretnék egy open bétát 2 hét múlva mondjuk és látni, hogy sokat fejlődött. Lehet elő is rendelném. Ha így adják ki akkor sokat nem foglalkoznak vele meg az emberek véleményével.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
oneal1
senior tag
ennyi!
szerintem is jó móka lesz ez!
Az a baj amúgy hogy sokan akik fikázódnak és itt most tényleg csak azokra gondolok akik leszarozzák az egészet, elfelejtik, hogy egy betaval játszanak ami egy teszt azért hogy kibukjanak azok a dolgok amin javítani kell. Hiába mondják hogy de már ez 99% os verzió. Nagy szart 1 hónap alatt meg simán javíthatók a bugok
-
weky
tag
Pontosan
Jó, realista vagyok, biztos maradnak benne bugok, de ha a zavaró hibák jelentős részét ki tudják gyomlálni akkor a kisebb dolgok nem fognak zavarni, majd idővel kijavítják azokat is.
A Division sem volt hibátlan, még most sem az, de ott érezhető a javuló tendencia.
[ Szerkesztve ]
Resonance multi gaming baráti közösség
-
daveoff
veterán
na mutass egy játékot, ahol a megjelenés előtt egy hónappal kiadott béta után változott is bármi a végleges verzióban. hát nem fogsz ilyet találni az biztos, AAA-t szerintem biztos nem. ez a játék így fog megjelenni, amilyen állapotban most volt. ez az egész "zárt béta", csak marketing, le se szarják a hibákat. majd jön valami day 0 patch esetleg, ami a teljesítményen javít, aztán a sok sírás után elkezdik toldozgatni-foltozgatni a játékot, és kb egy év múlva kapsz egy frankó játékot, persze season pass-al együtt, horror áron.
nekem egyébként nagy bajom nem volt a játékkal, de szerintem dög unalom, és lehet akár milyen hatalmas a map, ha nincs hangulata, atmoszférája, akkor nincs miről beszélni.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
myckey
veterán
Ezért is látjuk másképpen a dolgokat.
Személy szerint maga a világ engem egyből megfogott, nekem átjön a hangulata, a kidolgozott környezet, még élettelennek sem mondanám, egyáltalán nem.
Pont ezért is érdekel, hogy a másik 10 flóra milyen lesz, hogy csinálták meg.
Mi lesz az eltérő a további 20 régióban....stb.
De kinek a pap, kinek meg a ......nem gond ez.
(#763) RazoR
Frankó!
Mákomra, tuti akkor leszek műtőben.
De ez már szoc. problem...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
nagyúr
a bármiba nagyon sok minden belefér. de csak hogy házon belül maradjunk, a division bétáiban látványosan nem működött a global illumination, ezt a kiadás körül rakták rendben. részben kiadásra, részben utána. volt is nyafogás, hogy nincs meg az az fps, ami előtte megvolt.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
daveoff
veterán
válasz velizare #767 üzenetére
jogos, de én nem grafikai/teljesítménybeli dolgokra gondoltam, az már lassan alap, hogy megjelenéskor jön a day 0 patch(amiről beszéltem), és javítások történnek zen a téren.
én arra gondolok, hogy maga a játékélmény, játékmechanika, és az ezeket érintő bugok cseppet sem fognak változni, szerintem...
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
s4hu|SyD^
addikt
Hol írják, hogy lesz nyílt béta? Én csak úgy mondtam vágyakozva amúgy.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
XeeN
senior tag
Négyen próbálgattuk a bétát, ebből négy féle különböző vélemény sült ki.
Volt, aki szerint "szar" a grafika, míg nekem példáult tetszik. Másnak a játékmenettel, célzásssal, járművek irányíthatóságával volt gondja. Én speciel a motorokat nem tudtam irányítani, mert a játék csak részben fogadta el az átkonfigolt billentyűzet beállításaimat (miíg az autókkal/helikel/repülővel nem volt gond). A járművek fizikája vicc, ebben 100%-ban egyetértettünk. Az AI, hááát.... Engen speciel kimondottan zavart a kihajlás hiánya. ahhoz, hogy a látómezőmbe kerüljön az ellen, ki kell sétálnom elé... Sorolhatnám még , de a javát már úgyis leírtátok már.
Ami viszont biztos, hogy amíg a Divisiont a béta után azonnal előrendeltük (a hibái elenére) itt ez sajnos meg sem fordult a fejünkben, pláne nem ennyiért. Talán majd egy brutális leárazás alkalmával, ami szerintem be is fog következni a nem túl távoli jövőben, mert ezt így ebben a formájában józanul gondolkodó ember nem veszi meg.
-
myckey
veterán
"Engen speciel kimondottan zavart a kihajlás hiánya. ahhoz, hogy a látómezőmbe kerüljön az ellen, ki kell sétálnom elé... Sorolhatnám még , de a javát már úgyis leírtátok már. "
Minek a hiánya zavart?
Honnan nem lehet kihajolni?
Járművekből és fedezékből is lehet egyaránt "kihajlással" lőni.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
daveoff
veterán
válasz ForRedGlory #778 üzenetére
ez a játék nem a fedezék mögül harcolásra késztet, hanem a lopakodásra, hogy észrevétlenül iktasd ki az ellent, ehhez nem kell az hogy fedezék mögül lövöldözz. ez pl én nem írnám a negatívumok listájára.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
myckey
veterán
válasz ForRedGlory #778 üzenetére
Menj oda, játssz azzal.
Még mindig nem esett le, hogy ez nem az a játék?
Minek kell mindig a demizsonnal előjönni....mintha az szarta volna a spanyol viaszt.Meg egyáltalán mi az hogy normális?
Ki dönti el?
Ph fórmosok?Demizsonon kívül is van élet........
Egyébként meg a kolléga marhára nem erről beszélt, olvasd már el.........
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
ForRedGlory
félisten
Hagyjuk mar. Remelem csak viccnek szantad, mert ha nem akkor az durva lenne...
Azt ne mond mar, hogy attol mert lopakodos jatek (amitol olyan messze van megvalositasban, mint Mako Jeruzsalemtol) meg nem kell bele egy Division szintu fedezekrendszer, hogy kilass a fedezekbol viszonylag normalisan/realisan, annak a celjabol, hogy tovabb lopakodhass.
Mond ezt a SAS-nak, vagy barmelyik specialis egysegnel, hogy fedezekbol ne kukkoljatok, mert a lopakodas a lenyeg. Viccnek is rossz.
Tudod mi a lopakodos jatek? A Dishonored... Ebben meg nem am meglat valaki, hanem 5 masodpercig latod, hogy megy ossze ket vonal es ha osszeert, akkor lat csak meg. Marha nagy motivacioja van igy a lopakodasnak.
[ Szerkesztve ]
-
s4hu|SyD^
addikt
Persze, hogy arra késztet, de azért van, hogy mellé lövök, nem is egyszer volt és hirtelen mind tudja, hogy honnan lőttem igaz hasalok valahol a magasban olyan messze amennyire lehet. Persze rájuk küldhetem az osztagom, csak hát Ghost fokozaton azok is elhullottak, mint a legyek, mert hát nem okosak azért valljuk be. Így maradtam én, és mondom mindenki tudta, hogy én honnan lőttem. Szóval olyan 10 ellenség jött rám. Itt jött elő az AI ostobasága, az egyik, hogy elfeküdtek a csapattársaim a másik meg, hogy mind tudta, hogy hol vagyok mégis le lehetett őket egyesével vadászni. Itt jött elő még a fedezékrendszer idiótasága is. Mert feljöttek azért hozzám, már aki eljutott odáig, de persze hogy bebújtam valami mögé és mikor megpróbáltam őket leszedni, na akkor hopp first person nézet a távcsőbe/célzóba és én mit láttam, hát a fedezékem, míg az ellenség meg lazán leszedett. Na kösz. Azért voltak ilyen idegesítő dolgok, nem egyszer, nem kétszer.
Attól függetlenül élvezhető a játék, de ahhoz nagyon olyan állapotban kell lenni, hogy élvezzük azt, hogy lopakodunk dús növényzeben, fákkal körülvéve. Szépen kivárva, megtervezve minden lépésünk. Sajnos ezt szabotálja a hülye AI, társak és az ellenség is, mert nem mindig mehet minden simán.
És akkor még ott a hiba, hogy valamelyik lövést be sem adja, rossz a hit box itt-ott. Division-ben is van sok ilyen, hogy belelősz aztán semmi szóval ez nem egyedi eset. Viszont számomra ez a fedezékrendszer és AI ezek borzasztóak. Kicsit a fedezékrendszeren csiszolnának azt mondom még elmegy, legalább lehessen megválasztani, hogy most fedezékbe akarok-e bújni vagy nem. Kihajolásra, amúgy én sem jöttem rá, sokszor haltam meg miatta pedig.
A Division-höz azért van hasonlítva, mert láthatóan sok dolgot vettek át onnan, kissé módosítva. Mint ahogy mondva lett a Watch Dogs 2-ből és a Far Cry-okból is van bőven. Just Cause 3-ból is. Most erre mit lehet mondani, egy összeheggesztett játék, ami nagyon jól is elsülhet ha javítanak egy csomó hibát.
Én biztos vevő leszek rá, a kérdés, hogy mikor.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
myckey
veterán
válasz ForRedGlory #781 üzenetére
(#784) ForRedGlory
Milyen lényege?
Azt írta, hogy zavarja a kihajolás hiánya, mert ki kel állnia az ellenfél elé...........
De ez benne van a játékban, csak ő nem tudta használni.
Mi a nyavaját nem értesz ezen?
Már a Forhonor topicban is előadtad az arcodat, most itt teszed a fejed.
(#782) s4hu|SyD^
Mikor oda áll az ember a tereptárgyhoz, mutatja a célkeresztnél az irányt, hogy hova tudsz kinézni..
A fedezékhez tapadás meg leginkább a C-betűvel kivitelezhető.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
ForRedGlory
félisten
Mar megbocsass, de ha szerinted nem ez a lenyege a kollega mondokajanak, akkor fuss neki meg egyszer annak, amit irt...
Egyebkent meg mindenkinek szive joga eldonteni, hogy mi tetszik neki es mi nem.
Neki nem tetszik, neked meg igen, de ettol meg ez rohadtul nem azt jelenti, hogy neked van feltetlenul igazad. Ez csak ket velemeny...
Ennyi erovel a kerdesedre az a valasz, hogy ha nem a felhasznalo donti el, hogy mi a jo (amugy meg nem a fenet nem az donti el...) , akkor neked sincs tul sok beleszolasod abba, hogy masnak mi tetszik es mi nem.
-
s4hu|SyD^
addikt
HUD nélkül nem mutatja, úgy nincs semmi a képernyődön. Sync Shot sem megy úgy, ami még egy elég fájó dolog. Azért a C az a guggolás, nem? Nekem nem volt olyan érzésem, hogy odasimulna a tárgyakhoz, fedezékekhez. Ezért is hoztam fel a Division-t. Persze ez csak animáció probléma vagy túl távolra van beállítva a karakter a tárgytól mikor beadja az automatikus lopakodást, ez nem olyan hatalmas probléma, de azért jó lenne azt érezni, hogy odasimul.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
myckey
veterán
válasz s4hu|SyD^ #785 üzenetére
Nem guggol az, inkább lopakodik, én mindig azt használtam, ha bármilyen tárgy mögé oda akartam húzódni.
Fedezék harc közben, legtöbbször.Írtam egyébként jó párszor, hogy a fedezékrendszer szokatlan.
De kezelhető, csak meg kell szokni.
Voltak problémáim a harc során is, de aztán már teljesen rendben volt a "kihajolás".
Van rá lehetőség a játékban, benne van."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
s4hu|SyD^
addikt
Jó... lopakodás, de én mondjuk alapból úgy közlekedtem, ha már közel voltam egy ellenséges területhez. Szóval engem tolt alapból a fedezékbe, ami néha kicsit agresszív volt. Van még mit javítani maradjunk annyiban, ha így adják ki akkor nem lesz megvétel egyből, 2-3 hónap legalább 2-3 patch aztán mehet a vásárlás.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
myckey
veterán
válasz s4hu|SyD^ #787 üzenetére
Van mit javítani.
Persze hogy van.Nekem sem tetszik sok dolog.
De a fedezékrendszertől vannak fontosabb dolgok is.
Ami ha így marad, akkor is megszokható.
Nem Division, ja!
De a Ghost Recon széria jól megvolt eddig is Division fedezékrendszere nélkül ( amit nem a Div talált ki elsőnek ) , és más játékok is elvannak nélküle.Marhára erőltetett már ez az egész demizsonozás, kinek nem inge......
Agyzsibbasztó az egész.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
addikt
Kérlek szépen azért kell mindig a Divisionnel összehasonlítani, mert:
- Ubisoft
- co-op lövölde, küldetésekkel
- Tom Clancy (nyilván csak a nevük)
- a Division játékosbázisa fokozott figyelemmel várta ezt a játékot is, hátha megkapjuk azt a minőséget most egy taktikai shooterben (tekintsünk el a D hibáitól, amik a PvP kivételével sosem voltak gamebreaking bugok), amit a másikban
- a D hibáiból tanulva sokan nem mennek bele még egyszer ugyanabba, hogy egy évig azt kelljen figyelni, mikor lesz a Wildlandsből retail közeli termékTudnám még folytatni, de felesleges. Mindenki ahhoz hasonlítja, amihez akarja, attól még a Wildlands a closed beta szerinti állapotában nem lesz jó. Én kíváncsi leszek, mit sikerül javítani a startig, de egyáltalán nem reménykedek és minderre jó alapot szolgáltat a Technical Test és a Closed Beta közötti szinte 0 fejlődés.
De drukkolok, hogy egyszer minőségi játék legyen belőle és érdemes legyen megvenni. -
Richard!
addikt
Üdv!
Nem tudom, hogy megengedett-e de megkérdezném, hogy tudna-e valaki küldeni meghívót?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
daveoff
veterán
válasz ForRedGlory #781 üzenetére
Fingom nincs miről beszélsz, nem tudok kiigazodna rajtad...
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
ForRedGlory
félisten
Milyen alapon mondod meg, hogy mi menjen egy játék topicjában? Semmi kivetnivaló nincs benne, ha a játékot egy másikhoz hasonlítja valaki vagy egy olyan részéhez, ami szubjektívan jobb lett. Ne mond meg másnak (nekem sem...), hogy ki mihez hasonlíthat és mihez nem. Ha nem tetszik, akkor ugord át.
[ Szerkesztve ]
-
utomi
senior tag
válasz ForRedGlory #794 üzenetére
Mondjuk mert ez a Wildlands beta topicja és nem a Divisoné. Tegyük hozzá, hogy mennyire vicces már, hogy az egyik legnagyobb Divison ellenes troll Norti már előre utálja a Wildlands-t! xD
-
myckey
veterán
válasz ForRedGlory #794 üzenetére
Olvasd már el mi a fene van kiírva ott fenn.
Ghost Recon....köszöni szépen, a széria eddig is megvolt a Division nélkül.....
Ez után is meglesz.Valamint ez még mindig nem Off topic, ez szakmai topic, ami nem a Demizsonról szól........
De no problem, lehet itt full kreténben nyomni, addig, míg nem lesz egy topic gazda.
Szóval hajrá, szét lehet trollkodni az egész topicot, nem újdonság ez itt a PH-n.
(#797) richie900812
Annyit jelent, hogy már nem tudod felhasználni a meghívót, mert lejárt a zárt Beta teszt időszaka.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
aerosmith
őstag
Ha valakit érdekel Wildlands Deluxe digital edition 11-12ezer forint körüli áron írjon PMet, nem én árulom, nincs közöm a bolthoz, csak találtam és gondolom más is szeretne jól járni. Asszem nem szabad boltokat ide linkelni. Csak február 14ig akciós!
[ Szerkesztve ]