Új hozzászólás Aktív témák

  • woker

    aktív tag

    válasz velizare #11543 üzenetére

    Van egy lényeges különbség azért, ott a PVP-nek (pontosabban kalózkodásnak/grieferkedének) hosszútávú következményei vannak/lehetnek (lehet watch listed és a negatív standing eltakarítása nem annyiból áll, hogy podolnak 1x és kész), itt legfeljebb addig tart amíg 1x meghalsz. Pont a fent leírt esetnél volt olyan, hogy mivel látta egy másik bagázs, hogy nem élik túl a manhuntot szépen kinyírták egymást és utána rögtön tisztalappal kezdtek.
    Meg azért az NBSI kicsit más mint ez, mert ott tudod, hogy rád fognak lőni itt meg max abban lehetsz biztos, hogy talán rád fog lőni _amint_ hátat fordítasz. Szóval szeretnék látni egy olyan rendszert amiben hosszan tartó következményei vannak annak, hogy ha valaki rendszeresen rogue lesz azaz legyen megjelölve (pl. amikor látótávolságba kerül és ránézek akkor jelölje meg mint dangerous/extremely dangerous/stb) az aki szeret gyilkolászni és ne adj isten büntetlenül lelehessen kaszálni az ilyen játékosokat anélkül, hogy rogue-á kellene válnom csak mert épp nem ölt meg senkit vagy letelt a timere. Ezt persze meglehetne még fejelni vérdíjjal is ha már eve-ről beszélünk. ;)

    Szóval a lényeg az, hogy sok-sok olyan apróságot lehetne beletenni a játékba ami illeszkedik a sztoriba és tompítani lehetne a jelenlegi ambush pvp élét.

Új hozzászólás Aktív témák