Új hozzászólás Aktív témák

  • Pr3s

    aktív tag

    válasz Intruder2k5 #48578 üzenetére

    Számtech boltban dolgoztam éveket, ha olyan a hiba, hogy egyértelmű, bedugja az eladó, és nem megy, akkor általában értéktől függően cserélik a készüléket, ha nem, akkor az értékhatárba nem esett bele, amit az eladó bolt bevállalna, így megy a nagykerbe, és a gond itt kezdődik, mert minden nap nem megy a nagykerbe se ember se autó, így amikor útja van arra vagy jön áru onnan , akkor felkerül a nagykerhez, na ez akár lehet egy hét is a leadás dátumától, aztán a nagykerben szervizében sajnos sok a tesztelni, vagy javítani való, emiatt megint napokat ül a termék, aztán kiderül hogy rossz a termék, ha a gyártó megadja mi a teendő, akkor innentől jöhet akár a csere, vagy azonos termék beszerzése, ha nincs raktáron, ami megint pár nap, aztán persze megint nem küldenek egy eszközt vissza a boltba, tehát összegyűlik egy adag, amit érdemes kiküldeni, és ezután kerül vissza a boltba, elég szomorú, hogy ilyen a helyzet, véleményem szerint ehelyett jobb ha a szervizbe neked kell menni ami közel van hozzád, de ilyennel is szívtam már, elküldtem a tabletet (150km távra van, nem mentem el), kértem jelezzenek vissza ha megkapták a szervizesek, eltelt egy hét, semmi, próbálod hívni őket telefonon, automata kapcsol, de nem veszik fel, persze hallgatod a jó kis zenét orrvérzésig, meg idegbetegségig, aztán kidob a központ ezt eljátszod 20x, mire kapcsolnak valakit bármikor akarsz beszélni velük, mondják, hogy sok ilyen készülék van javításon, várjak türelemmel, mi is a nevem? mondom mi a nevem, hát neki ez nincs már a rendszerben, biztosan a szervizes kollégáknál van, várjak pár napot(előzetesen azt ígérték postával mindennel nem lesz több mint egy hét), vártam pár napot újra hívtam őket és kiderült, hogy nincs náluk a tabletem, na csomag kerestetés a postán, kiderült megkapták, felhívod őket, megint sokadjára eléred, és náluk nincs, mondom nekik ott van, de nincs, erre majd utánanéznek, felhívnak másnap, hogy a postázóban volt a csomag, és ne haragudjak, de most fognak hozzákezdeni , szóval 2 hétig szart se csináltak, és 1 hétről volt szó. aztán végül még ezután 5 munkanapra rá visszaért a termék hozzám, sose vegyetek MyAudio terméket.

Új hozzászólás Aktív témák