-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
merqree
őstag
-
merqree
őstag
Milyen jó, hogy nálunk a JimJam és a BabyTV a menő
-
-
merqree
őstag
válasz rgeorge #81039 üzenetére
Se D1, se PAX, se DikH
Sport1 és Sport2 az upc oldalán fent van...
A Prémium csomag vodafone piros lett
https://www.upc.hu/pdf/tv-premium-csatornakiosztas.pdfA kettő kiosztás különbözik egymástől.
Igaz, egyik nov 21 a másik nov 4 dátummal lett kiadva[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
Sziasztok,
A használható készülékek listáját nézve nem találtam SONY KD-__XF9005B készüléket. Használja valaki CI kártyával?
(Van egy SONY __HX720 készülékünk, az tökéletesen működik.) -
merqree
őstag
Legutolsó számlán megjelent, hogy lejár a hűségem május elején.
Mivel a Vodafone "flottám" (4 SIM kártya egy előfizetői azonosítóm) augusztusban jár le, ezért kivárok, és akkor egybe megnézem mit tudnak... -
merqree
őstag
Hozzászólásom alapvetően az alábbi véleményedhez iródott:
"Remélem az analóg a nyáron repül.
Amúgy ha már van benne DVB-C tuner is lehetne úgy is csinálni, hogy akinél csak TV előfizetés van neki DVB-C-n menne tovább a TV de akinél van net is ott viszont már IPTV.
Aztán pár év elteltével a DVB-C-t lekapcsolni."Nem tudom mennyire valós igény az IPTV. Ne az itteni hozzászólásokból számából indulj(unk) ki, hanem a nép egyszerű embereiből
Sok embernek T-s területen az van, de nem tudni, mennyien vannak azok, akik örülnek is neki és/vagy élvezik. Volt kollegámnak is IPTVje (55+ évesről van szó), és a bekötés másnapjától azt várta, hogy lejárjon a hűség, és lemondja, mert őt kifejezetten zavarta a külün box, zavarta, hogy nem a megszokott módon voltak a csatornák, és sokszor kockás volt a kép, a hang pedig akadozott, mintha nem lett volna térerő. (Pilisborzasztóról van szó, de Kőbányáról is panaszkodtak nekem anno 2016ban)Anyósomnál (70+) sem lesz igény IPTVre, a LifeNetwork és hasonszőrű csatornáknál teljesen mindegy, hogyan jön be az adás és hogy HD vagy SD
Szegényebb helyeken, ahol a Mónika Show a húzó műsor, ott sem fogja őket érdekelni, hogy milyen az adás, csak világítson.
Én (40+) a természetfilmes csatornákat nézem, a feleségem a sportokat, a gyerek meg a saját csatornáit. Egyikünket sem érdekel, hogy milyen tömörítés, etc. Látni akarjuk a műsort és kész. Ha csilli-villi minőség kell, akkor download...
Azt tudom, hogy nekem semmilyen box nem kell, akkor nincs TV a családban, majd nézünk youtube videókat meg egyéb streameket.
Ellenben, ha lenne IPTV képes készülék, nah akkor lehetne érdekes, de egyik boxot kicserélni egy másikra az csöbörből vödörbe szerintem.
Ma már a TV a tág környezetemben nem más, mint egy háttér zaj/fény forrás, semmi több, ha meg filmet nézünk, akkor nem a reklámokkal telecseszett adókon fogja az ember nézni.Nem kívánok senkit sem megbántani, mert réteg igényről van szó, de lehet, hogy ez a réteg nem is olyan "vastag".
Nézd meg, hogy hányan bújják a mobiljukat a tömegközlekedés közben. Azon szoktam jókat mosolyogni, hogy pl a 2es villamosra felszáll a turista, és nem az ablakon keresztül néz, hanem a mobilján csekkolja merre jár...
A mobilon, adatforgalomba nem számító TVnézés, nah, annak lenne értelme, szerintem. -
merqree
őstag
Bakker, mi lesz itt...
-
merqree
őstag
válasz Marcsello31 #90031 üzenetére
Attól, hogy egy adott weboldal működik, nem feltétlenül jelenti azt, hogy a szerver is működik. Mit ír ki a torrent kliens?
De ez itt nagyon OFF szerintem. -
merqree
őstag
válasz Marcsello31 #90040 üzenetére
Szia,
Nem fogok tudni segíteni, de volt már nekem is, hogy nem működött... -
merqree
őstag
Május 24 óta kockásodnak a csatornák (Nick Jr (nem nevet, ezt nézzük ) 95%ban, a maradék 5% a hibaellenőrzés, hogy mely csatornák kockásak még (RTL II HD, M1HD, M2HD).
4 hibabejelentésem volt (4szer voltak nálam, a legelső és a legutolsó alkalommal is felvezetésre került, hogy már a bejövő jel sem megfelelő. Ezt kell igazából kierőszakolni a szerelőtől...), ma megerősítették az ügyfélszolgálaton, hogy a fenti dátumtól vagyok jogosult kötbérre.
Ebből inkább az legyen mindenki számára a tanács/javaslat, hogy tessék azonnal és többször az UPC/Vodafone szolgáltatónak jelezni a hibát, és ne itt próbáljunk meg modemértékekkel foglalkozni. Egy-egy hibabejelentés nekem 20-45 percet vesz igénybe.
Bármennyire is segítőkészek a topikgazdák, adminok és senior segítők, attól a hiba nem lesz megoldva.
Továbbra is inkább olvasok, és köszönöm továbbra is az aktív segítők munkáját, hozzászólásommal nem az ő érdemeiket akartam csorbítani, hanem segítőkészségüket kiemelni. Azonban a hibát sajnos nem ők fogják elhárítani.
-
merqree
őstag
válasz kabelmania27 #90603 üzenetére
"Tied lett a 90600-as hsz."
Ennek van valami jelentősége?
-
merqree
őstag
Volt, hogy 45 percet vártam a személyes elbeszélgetésre.
Illedelmesen végighallgattam, hogy rögzítik a beszélgetést, a hívás azonosítószámát, stb.
Ezek után mindig közöltem, hogy örülök, hogy rögzítik a hívásomat, és emlékeztettem arra, hogy 5 perc a törvényi maximum várakoztatást.
Jelenleg adatigénylést nyújtottam be a Vodafone felé első lépésként, hogy nyilatkozzon arról, hogy hány DEDIKÁLT UPCs call centeres dolgozik.
Persze, erre jött, hogy csúcsidő és blablabla, ennek akkor vetettem végett, amikor vasárnap este 8kor telefonáltam pl.
Szóval minden alkalommal jelezi kell, hogy törvényt szeg, és ki kell kérni a beszélgetést elektronikus formában.
Ezt a megkapott hanganyagot lehet/kell csatolni a bejelentés mellé.
Igaz, minden alkalommal elmondom a kezelőnek, hogy nem vele és nem ellene irányul ez.
Ahányszor bejelented, annyi hibajegyet nyitnak.
Azt kell elérned, hogy ne zárják le. Nekem május 24 vagy 27 óta ketyeg a TVre a kötbér... -
merqree
őstag
válasz GoodSpeed #91195 üzenetére
Ha számlát kapsz, azt ki kell fizetni, ez a jog. Ez van az ÁSZFben.
Ezért nézik semmire a szolgáltatók a Fogyasztó védelmet, a GVH-t, stb...Ki kell fizetned, ahogy ish4d0w is írta. Akkor is, ha 10-10000x-esét állítják ki.
Ugyebár a szolgálató megtehetné, hogy egy limit elérése után értesítést küld, hogy fizesd be, vagy felfüggesztik az adott szolgáltatást.
Anno a Vodafone-nál a céges flottában volt olyan opciónk, ha bármelyik SIMkártya eléri a 15ezer forintos limitet, azonnal értesítést küldenek, és addig a SIM csak fogadni tud hívást, indítani nem. -
merqree
őstag
MEA CULPA!
6.3.4.2. Ha az Előfizető a díjfizetési határidő lejárta előtt benyújtott bejelentésben a számlában meghatározott díj összegszerűségét vitatja az Ügyfélszolgálatnál, és a bejelentést a Szolgáltató nem utasítja el 5 (öt) napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.
forrás: https://www.vodafone.hu/documents/20143/5676861/1-20200701.pdf
Ezek alapján a fizetési határidő meghosszabbodik az eljárás idejével.
-
merqree
őstag
Kaptam ajánlatot Vodafone-tol 4k-s tevekre. Felhívtam őket, hogy még az SD csatornák is élvezhetetlenek a kockasodas miatt, azt csinálják meg inkább....
Érdekes, hogy tavaly nem volt kockasodas, es az utcaban többen átálltak Telekom optikara..... -
merqree
őstag
Csepel, Királyerdő, tehát, nem tömbházas övezetben lakom.
A mi blokkunkban (két keresztutca között) 1-2 előfizető van már csak, mindenki másnál a Telekom optika van behúzva.
Elvileg már a házba bejövő jel sem megfelelő.
Amúgy most hideg van, elvileg javulnia kellett volna....
És mint írtam, május 24 óta tudják, hogy hol a hiba, és tudják, hogy lejárt a hűségem június 6.-án... Lehet, ezért sem csinálják meg... csak akkor, ha újra leszerződöm velük... -
merqree
őstag
Dokumentációs jelleggel:
Helyszín: Budapest, Csepel, Királyerdő
Hiba: kockásodó adók
Hiba bejelentve: 2020 május 24, július óta 2-3 naponta bejelentve
Hiba: A házba bejövő jel gyenge, a hálózatban és/vagy oszlopon kellene "mókolni".
Visszaigazolt kötbér indítái nap: 2020 május 24
Hiba elhárítása: folyamatban!!!
-
merqree
őstag
válasz viktorhu #94214 üzenetére
"...Azért az elég speciális réteg, aki- nincs meg a szülejmán nélkül- azt is pont akkor akarja megnézni, reklámokkal együtt, amikor a tévécsatorna adja, máskor nem jó..."Ez az elég speciális és "szűk" réteg szavazati joggal rendelkezik, és nekik köszönhető nagyon sok minden, ami most történik.Szóval ne becsülj le senkit, sajnos sokan vannak.
-
merqree
őstag
válasz vargalex #94583 üzenetére
Tudom miért írta, rendszeresen olvasom a topikot, ezért hivogatom őket 2-3 naponta, de látják, hogy május 24 óta nyitva van... Elmondásuk szerint SMSben értesítenek, ha lezárják a hibajegyet. E kijelentést erőteljes fenntartással kezelem, pont a topikban olvasottak miatt.
-
merqree
őstag
Én telefonon és elektronikus formában is jeleztem, hogy kötbér igényt támasztok.
Aztán pár nap múlva újra hívtam őket, mert még mindig sz.r volt, azóta is sz.r a szolgáltatás, és kértem, hogy nyilatkozzanak arról, hogy jogos-e a kötbér igényem. Akkor azt nyilatkozta az ügyintéző, hogy jogos, és a "társosztály"-on van a dolog. (Ezen a társosztályos dolgon mindig sikítva röhögök). Miután elismerte, hogy jogos a kötbér, jeleztem, hogy a beszélgetést kérem digitális formában számomra adják át, melyben elhangzik, hogy jogos a kötbér igényem.
Itt tartok, a hiba még mindig fenn áll.
Az utcai szomszédok nem mérvadóak, mert szinte mindenki már a T optikáján van... Lehet, ezért sem kapkodnak, mert a hűségem lejárt, és lehet, egyedül vagyok a környéken... -
merqree
őstag
A Hibabejelentés kapcsán elvégzett hiba kivizsgálásáról és a hibaelhárításról szóló értesítésre, illetve a Hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen eltelte esetén a kötbér mértéke a vetítési alap
* kétszerese a hiba kivizsgálásáról és a hibaelhárításról szóló értesítésre nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után az értesítés megtörténtéig;
* négyszerese a Hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen eltelte esetén, ha a Hiba következtében az előfizetői szolgáltatást csak az előfizetői szerződés szerinti minőség romlásával, vagy mennyiség csökkenésével lehetett csak igénybe venni;
* nyolcszorosa a Hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen eltelte esetén, ha a
Hiba következtében az Szolgáltatást nem lehetett igénybe venni.
A kötbér meghatározásához szükséges vetítési alap: a hibabejelentés hónapjára vonatkozó,
egyedi előfizetői szerződés szerinti havi előfizetési díj és az előző havi forgalmi díj összege alapján egy napra vetített összeg.Egy picit "csámcsongjunk":
ha kockásodik az adás, akkor a szolgáltatást igénybe lehetett venni, vagy sem? Tehát, a tegnapi Forma-1 élvezethetlen volt, akkor az most melyik kategória? Minőség romlás, vagy igénybe nem vehető kategória? Az egyik 4szeres a másik 8szoros szorzóval működik.
Mert elvileg minőség romlott annyira, hogy nézhetetlen/élvezhetetlen volt. -
merqree
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mobil flották
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Ukrajnai háború
- Gaming notebook topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Shell script topik
- Linux Mint
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable
- Astell & Kern AK70 mk II DAP keveset használt, karcmentes, eredeti dobozával
- Game boy és Gameboy Color / Advance GBA játékok (ง '-' )ง
- Nintendo 3DS játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál, 3990Ft/db
- JVC HA-FW01 Wood IEM - különlegessége, hogy a fülhallgatótest fából készült
- ASUS P8875-M LE + Intel Pentium G860