-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz GoodSpeed #130817 üzenetére
Ne legyenek illúzióid: mindegyik szolgáltató kőkeményen be fogja vasalni azt, ami a törvény szerint jár neki. Ha nem most, akkor pár hónap múlva.Olyan nem lesz, hogy valaki jelentősen olcsóbb marad.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Nem voltál ott a szerződés aláírásánál, nem tudhatod, hogy mennyi időre vettek névhasználati jogot/egyebet. Nyilván nem az idők végezetéig, de ahogy a UPC név/brandhasználat is évekig volt (spoiler: nálam még mindig UPC logós modem van), úgy szinte biztos, hogy nem egy vagy két nap lesz, mire saját technikára, eszközre váltanak. Nem is lehet ilyen ügyfélszám mellett. De - ahogy te is - én csak "találgatok" (valójában leszrom ).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #131077 üzenetére
Szép pr cikk, majd meglátjuk, hogy ebből mi valósul meg. Az jó, hogy a cég képes smart tv-ket is támogatni, kérdés, hogy az operátorban lesz-e erre hajlandóság.
With a seemingly endless list of new OTT entrants and content available to today's consumers, NAGRA's OpenTV Platform allows for the management of hybrid networks and delivers advanced two-way features to cable operators. Supporting a mix of linear QAM delivered TV, on demand IPTV multicast and OTT unicast services via a hosted solution availing the very latest features will continue to drive higher NPS scores.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz boborján2 #132026 üzenetére
A reklámblokk (reklámidő, mert nem egy blokkot vásárolsz meg ) el van adva, de a végleges szerkesztés akár aznap is módosulhat. Ráadásul a médiatörvény megengedi azt, hogy pl. főműsoridőben reklámokat úgy oszd el, hogy egy megadott kvóta teljesüljön. A korábbi, sok évig érvényes szabályozás szerint óránként legfeljebb 12 perc lehetett a reklámidő, pár éve ezt az arányt úgy változtatták meg, hogy sávonként reggel 6 és este 6, illetve este 6 és éjfél között kell csak átlagosan betartani. Ez azt jelenti, hogy a tévék és a rádiók "trükközhetnek" azzal, hogy a számukra legfontosabb műsoridőben többpercnyi reklámot adnak le, míg a kevésbé nézettebb időszakokban kevesebbet, az előírt átlag stimmelni fog. Azt gondolom nem kell firtatni, hogy miért a főműsoridő a legértékesebb reklámspot-hely
De mondok jobbat is: egy kiadott időponttal a konkurenciát is meg lehet zavarni, sőt, azt is megcsinálják, hogy élő adásoknál játszanak a breakekkel. Elég csak hétvégén a TV2-RTL csatát figyelemmel kísérni. Az meg nem is mondom, hogy élő adásnál bármi történhet, de egy élő bejelentkezés is változtathat hosszon, de akár egy előre felvett időjárás-jelentés is lehet mondjuk 10 másodperccel hosszabb (vagy rövidebb).
A Vodafone-nak meg tényleg semmi köze nincs ahhoz, hogy az EPG valós adatot mutat vagy sem: harmadik féltől veszik az információkat. Az információkat a tévétársaságok kiküldik, de ha: 1. a harmadik fél nem frissít 2. nem fut le a frissítés, vagy naponta 1x frissít csak a szolgáltató (Vodafone), akkor nem fogsz valós infót látni. De a nyomtatott tévéújságban is ott van egy mondat: a műsorváltoztatás joga fenntartva. Szóval a Vodafone felelőssége pusztán annyi, hogy adott esetben nem figyel oda, vagy rosszul konfigolta a frissítési gyakoriságot. Én úgy tudom, ohgy az EPG adatok - Mediacardnál legalábbis - valamikor hajnalban frissülnek le (nyilván ennek oka van, és ha tippelnem kell, ez az ok az, hogy hajnalban minimális a "forgalom").
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz boborján2 #132033 üzenetére
Mi a szabvány adatbázis? Ahány ház, annyi szokás, ahány tévé, annyi szoftver, megannyi metaadat. Megsúgom, hogy a két nagy adatfeldolgozónál (Centrál Média és "Port") legvégül jobbára manuálisan dolgozzák fel a beérkező adatokat, mert nem lehet teljesen automatizálni.
Ne keverd a fizetős filmes csatornákat, pláne a szintén fizetős streaminget a lineáris kertévével
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #132042 üzenetére
Teljességgel kizárt (a 35 perc 13 másodperc). Ha így lenne, ezzel lenne tele a social media, posztok szólnának erről, cikkek születtek volna. Szerintem te egy breakben kapcsolódtál be.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #132055 üzenetére
Hagyjuk, menthetetlen vagy. Kötöd az ebet a karóhoz, miközben tudod, hogy nincs igazad. Leírtam nagyon hosszan, szerintem világosan és érthetően. hogy miért nem. De tudod mit, legyen neked igazad, szerinted 35 perc késéssel ment le egy műsor. Legyen így. És legyen boldog a napod is.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Voice24 #132069 üzenetére
szerződésedben is benne van, de nagyon röviden: hibát bejelentéstől számított 72 órán belül javítani kell, ellenkező esetben kötbéreztetni tudod a szolgáltatót. Van egy bonyolult képlet, de nagyon leegyszerűsítve jóváírást kell kapnod a 72 órán túli és a hiba lezárása közti időszakra.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz MasterDeeJay #132329 üzenetére
Szerintem ez nem vállalati topic, van dedikált vállalati üfsz telefonszám is, de gyanítom, hogy a cégednek van egy kapcsolattartója is, akit pont azért tart a cég, hogy ezeket a problémákat azonnal kezelje.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz szabacsik #132589 üzenetére
Feltételezem van ügyfélszolgálatuk, akik ilyen eshetőségre is fel vannak készítve. Nem is értem, hogy miért nem ott kezdted... Ha kigyullad a házad, azt is először a neten kérdezed majd meg, hogy mi a teendő?
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz macilaci78 #132823 üzenetére
egy icipicit visszaolvasol?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
Az USA jogrendje más, és arról az országról beszélünk, ahol azt us beleírják a mikrosütö kézikönyvébe, hogy ne rakd be a macskát...
Ha hibád van, azt hasznos jelezni is (nem egy fórumban, vagy Facebookon háborogva). Egyébként nem érintett mindenkit a keddi mizéria, nálam pl egy pici lassulás volt csak a netszolgáltatásban, de pl a dvb-c kábeltévé működött. Szóval, bár örülnék egy ajándék ezresnek, de nem érezném jogosnak.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Szerintem szedd elő a szerződésed és vess egy pillantást a rendelkezésre állás szakaszra. Ott bizony nem a 100 százalék szerepel.
Ha egy hétig nem lett volna net, tévé, telefon, a szerződés alapján még akkor is teljesített a szolgáltatásod és nem is nagyon pattoghatnál.
És nem, nem a Voda embere vagyok - csak el szoktam olvasni azt, amit aláírok, ha meg nem értem, akkor utánanézek és utána szignózom az oldalakat.Tulajdonképpen itt mindkét telco cég úgy fizet az ügyfeleinek most, hogy arra a szerződések alapján semmilyen kötelezettsége nem lenne. De miután az egyik bedobta,lépett a másik is. Nehogy lemaradjon... a miben is? Ja, a versenyben, ami ezek szerint mégiscsak létezik.
Akik itt és most viaskodhatnak, azok azok az cégek, akik a Dataplexbe vannak bekötve és vélhetöen az ő szerzödésükben az a bizonyos rendelkezésre állás sokkal közelebb állhat a 100 százalékhoz.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz boborján2 #133009 üzenetére
A törvényalkotók sem feltétlen hülyék. Kell ösztönző a szolgáltatónak is, máskülönben soha nem javítaná a hibát De egyébként igazad lehet és köszönet a kiegészítésért
A lényeg szerintem az, hogy aki jelezte a hibát, az kaphat jóváírást. Ez mindenképpen korrekt lépés a cégektől.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz boborján2 #133233 üzenetére
Próbáld a nagyobb képet nézni. Te mikroban gondolkozol, a vállalatvezetés meg makroban. Te most a saját kis önös érdekeid nézed csak (nincs ezzel semmi baj), de ha már a kimenő oldalt említetted: munkavállalók bére, annak járulékai, az épületek fenntartása (víz, villany, gáz) - pár dolog, ami egészen biztosan náluk is emelkedett. És azt se felejtsd el, hogy nem jótékonysági szervezetről van szó, hanem profitorientált vállalkozásról. Neked pedig nem kötelező az ügyfelüknek lenni (fájdalmas, de így van).
Mielőtt valaki megint leírja (igaz, nem fogom látni ), nem, nem vagyok az emberük.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz matta2003 #134224 üzenetére
ez azért veszélyes, mert ha nem fizette ki/részletre van, visszakövetelhetik az eszközt - amit eladott neked, te meg jóhiszeműen megvetted. A vége az lesz, hogy nincs tévéd és a pénzt is buktad (illetve pereskedhetsz évekig).
Én ebbe a buliba nem mennék bele. Ha meg "jó áron" van, az pláne red flag, hogy meg fogod szívni.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs