-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Beldar #57628 üzenetére
Hívd fel a 1221-et és beszélj velük. Sajnos a upc-nél előre számlázás van, és lehet ez a gond. Ráadásul a számlázási rendszer zárt, így azon a számla elkészülte után módosítani sem lehet, csak a következő hónapban tudnak jóváírni. Én már szívtam velük emiatt. Mondjuk én előfizető maradtam (szóval volt következő számla). Kíváncsi vagyok mire jutsz velük.
Egyszer már megbüntethetné a hatóság ezért az előreszámálás+zártszámlázási rendszerért a upc-t. Én a bankban tartanám inkább a pénzem, nem a upc-nél
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
-
ArthurShelby
addikt
Nekem horizon box-om van, és a szerelők anno nem kötötték be utp kábellel (mondtam, hogy én majd megoldom powerline adapterrel) (mondjuk ők ezt nem nagyon tudták mi
)
Szóval úgy ment el a szerelő, hogy a tv működött, de a extra funkciók (myprime) nem a boxon. Később mikor rákötöttem a netre telefonon beszéltem egy ügyintézővel, ő ráküldött egy frissítést, és így lett a box teljesen üzemkész.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
donmackó #57654 üzenetére
Én nem akartam, hogy kívül menjen a vezeték, meg hogy fúrjanak, faragjanak ajtófélfát. Így powerline-nal szép. Ráadásul azóta már át is helyeztük a TV-t (átrendeztük lakást), így a router mellé került a tv.
De a lényeg az, hogy úgy ment el a szerelő, hogy nem építette ki az ehternet kábelt (nem kötelező kérni).
Egyébként le is lehet mondani a my prime-t (csak viszont az meg jó, hogy ott van a horizon go-n)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
TeeJay #57671 üzenetére
Ha már több mint 2 éve ügyfél vagy, akkor a honlapon lévő ajánlatoknál jobb ajánlatot fogsz kapni. Persze ehhez 2 évre kell majd leszerződnöd. Ha más szolgáltató is jelen van a környékeden, normális minőségben (nem réz kábellel), akkor még további kedvezményt is kaphatsz.
Nálunk a horizon-hoz nem húztak ki utp-t, a koax-ot szerelték csak fel. Később mikor én powerline-nal összekötöttem akkor telefonon mondták, hogy ráküldenének egy frissítést. Ezután lettek használhatók az extra funkciók (előtte csak sima box volt, amin a kódolt tartalmak is mentek).
Szóval nem kötelező az utp kábel!
Telefonon rendelj, vagy személyesen, úgy tudsz alkudozni.Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, mert nálunk is hasonló a helyzet (nonstop m kell, és fölösleges az 500-as net).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
nyesix #57822 üzenetére
Nekünk horizon box van, és szerintem sz*r. Amivel többet tud a többinél, az a multimédiás tartalmak (pl my prime), de ott is annyira lassú, hogy az ember inkább nem használja, mert mire kiválasztasz egy filmet, az egy óra.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Motion_Blur #57926 üzenetére
Ilyen ajánlatokat telefonon szoktak kapni. Általában, ha volt már 2 év hűséged a upc-nél már olcsósít, de ha a területen jelen van más szolgáltató is jó minőségben az is lejjebb nyomja az árat.
Ilyenkor úgy kell velük alkudozni, mintha a piacon lennél. Viszont ezek az alapok kellenek (2év, versenytárs minőségi szolgáltatása)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
ArthurShelby
addikt
Nálam egyszer hívtak csak, amit nem vettem fel. Majd 6 óra után visszahívtam őket, akkor meg ők nem vették fel (nem tudtam, hogy ők hívtak akkor, csak a 30napos lejárat után derült ki, hogy "kerestek").
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Uthenger #58008 üzenetére
Engem csak 1x hívtak. Ez alapján akkor azt is el lehet játszani, hogy 2x egymásután fölhívnak, és mossák kezeik.
Azt utálom a upc-nél (bár a t-nél is így volt), hogy mindig folyamatosan újra kell nyitni a hibajegyet, és folyamatosan neked kell jelezni/bizonyítani, hogy valami nem jó. És ha nem ölsz bele rengeteg időt/energiát, akkor olyan, mintha ők mindent jól csinálnának (ergo csak akkor tudsz eredményt elérni, ha kitartó vagy és beleölsz rengeteg időt/energiát). Helyből abból indulnak ki, hogy te valamit rosszul csinálsz, és bizonyíts.
A másik taktika az ilyen multiknál, hogy mindig csak egy rangsorban legalul lévő emberrel tudsz beszélni, egy csicskával (akiknek nem irigylem a munkáját, mert rajtuk csattan az ostor legtöbbször), akinek semmilyen jogosultsága nincsen. A nagyobb vezetőkkel/szakemberekkel/a témában igazán kompetenssel te csak email-ben, vagy így-úgy egy-két upc-s ügyintézővel közvetve tudsz kommunikálni.
Bekötés után 2 hétig nem volt telefon, és semmi információ nem kaptunk(számhordozás is volt), a megbeszélt időpontok (bekötés, hordozás) rendre elmaradtak, mert a lusta szerelőK nem végzik a dolgukat, és mert a upc-s ügyintézők is csak írásban/üzengetve érik el őket.
Gyakorlatilag a rendszer lényege, hogy ne tudj számonkérni, mert az egymásra mutogatás megy, illetve a kifárasztásos módszert játsszák.(Viszont mikor nincs hiba, akkor tényleg jó a szolgáltatás. (persze kivétel a jövő box, de mi úgy se nézünk tv-t, én is csak a horizon go-t használom))
(Másik pozitívum, hogy én is rengeteget tanultam/fejlődtem a csatározásokban, így ha valami hiba van a családban (pl nagymamánál, szülőknél, testvérnél) én szoktam telefonálni. Már külön várom, hogy alkudozhassak a upc-vel, mikor lejár a hűség.)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
kabelmania27 #58047 üzenetére
Ilyen aljzat sem lehet a modem/tv előtt?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Lemondani bármikor lemondhatod, de a szolgáltatás csak 8 napon belül fog megszűnni (attól függ, hogy pontosan mikor, hogy hogy van szerelő pl), és számlázni is utólag nap alapján fognak (arányosan, a 8 vagy kevesebb nap beleszámít).
(igaz nálam ez a T-nél volt így, de szerintem 90%, hogy a upc-nél is így van)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
#41133696 #58157 üzenetére
Tényleg helyre kéne őket már tenni alvállalkozói szinten. Nálam szerencsére ritkán van hiba, de igaz rájuk amit írsz sajnos.
Tegyél nekik panaszt, jobb ötletem nincs. Viszont a felmondást nem javaslom, olyan durván drága.
Én anno a trio L-nél fenyegetőztem vele 14 napon túl, a 2. hónapban. Már szerződéskötés előtt megnéztem a honlapjukon, hogy mennyibe kerül elkötelezettség nélkül. Így kb 5ezer ft lett volna a differencia. Kiderült, hogy ami a honlapon volt elkötelezettség nélküli ajánlat csak arra vonatkozik, aki már alapból hűség nélkül ír szerződést, a felmondónak egyenként (telefon+internet+tv) számolják az árát. És ha megfigyeled a honlapon csak a csomagoknál van elkötelezettség nélküli ajánlat, az egyes szolgáltatásoknál kül-külön nincs (mert nem merik kiírni, olyan pofátlanul magas, illetve nem akarnak lekötni senkit hűség nélkül).Ha felakarod mondani, költözz el olyan helyre, ahol nincs upc
(de ehhez lakcímkártyát is kell cserélned, illetve kell olyan hely, ahova tudsz költözni).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
FlashLed #58233 üzenetére
A wi-free nálam most jó, bár tényleg igaz, hogy néha nem működik (már párszor ezért is telefonáltam a upc-vel). Azért ingyenes egyébként, mert még az egész kiforratlan, instabil (ha tudnának, kérnének érte pénzt, ez nem az a világ, ahol valamit csak úgy ingyen adnak).
Kár, hogy megszűnik a phone alkalmazás, mert tényleg jól használható volt, bár nekem pont nem volt rá szükségem (de nagyon tetszett, és jó volt talonba). Sajnálom, hogy megszűnik (bár az is lehet, hogy a upc később visszahozza fizetősen, és csak rajtunk tesztelte)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Megszűnt az 500-as netünk félév után, visszakerült a "sima" 240-es (és a feltöltés is vissza esett 23-ról 20ra). Mi tényleg sokan használjuk, sok eszközzel, és így sem tűnt fel(kb 10-12 eszköz van rajta).
Észre sem vettük a változást, egyelőre teljesen fölöslegesnek gondolom az 500-as netet (és az 1000set is), ez szerintem nem több, mint számháború. Mondjuk én egy 240/100netet többre tartanék, mint egy 500/22-t (erről volt is itt anno kis vita, hogy mennyire kéne emelni a feltöltést és mik a technológia korlátai).Gondolkodunk, hogy a szomszéddal közösködjünk az internetben (tudom ennek a upc nem örülne). Milyen hátrány lehet esetleg, ha valaki nem 30-as netet kap, hanem más 120/240/500-as internetéből kap?
Én max a ping-et tudom elképezleni, hogy az rosszabb lesz, mint ha külön kapna 30-at.Néztem a mostani csomagokat, azért az szerintem szégyen, hogy a trio L, és XL-.ben is a legkisebb nonstop s van csak, de ez hátha csak előzménye egy új telefon díjszabásnak (mivel lassan külföldre is olcsó lesz a hívás). Ez az, első hónapban olcsóbb meg parasztvakítás szerintem
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Ghostman78 #58380 üzenetére
Nálam is laggol néha, server oldalon van hiba (uúgy szétesik nálam is a kép a john wick-nél) (ac87u, samsung alpha a router mellett, 240-es net).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
"A Samsung tévés szöveg valóban röhejes mentési kísérlet."
Én inkább kicsit reklámnak érzem, hogy vegyél samsung tv-t, mert azon van yt (vagy nem tudom miért csak egy márkát/lehetőséget kellett megemlíteni, inkább ne említettek volna semmit).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
kabelmania27 #58448 üzenetére
Szerintetek, ha ilyen extra kéréses a kábelezés, akkor kell/illik borravalót adni?
(tudom, hogy trehány banda, egy sz*r alvállakozó cég, de akkor is)Nálam falon belül megy a koax, és mikor bekötötték a upc-t tettek fel néhány csatlakozót, illetve a faltól megy 1-1 kábel a tv-hez és a modemhez (kb 1-1 m). Viszont úgy éreztem, hogy az én esetem extrémebb, és emiatt borravalót kéne adni. Közben meg ez a munkájuk, és trehány banda (elsőre nem jöttek ki, másodjára is jókora késéssel). Sokat filóztam, de végül nem adtam (ha adtam volna, akkor 2ezret).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Cr00py #58497 üzenetére
Túl drága a kötbér, nem éri meg. Viszont ha megcsinálják minden jó lesz, és vissza kerül minden a régi kerékvágásba (ilyenen már én is átmentem).
Először a router ip címén nézd meg a modemértékeket. Ez már jó kiindulás. Nézd meg nem lazultak e ki a koax csalakozók/elosztók. Hívd fel a 1221-et, nyomogasd a 0-ás gombot, és egyszer csak ügyintézőt kapsz. Reménykedj, hogy egy normális ügyintézőhöz kerülsz, ha nem letesz, újrahív.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Intruder2k5 #58493 üzenetére
Ha személyesen kötöd irodában, akkor hangfelvétel készül róla, és nem kell aláírni semmit (mint ahogy ezt előttem mondták), hanem bekötik neked a szolgáltatást, és te ezt elfogadod/belenyugszol ha 14 napon belül nem mondod fel.
Az irodában kötött szerződés olyan, mintha telefonon/interneten keresztül kötnéd meg. Ugyanúgy jár pl a 0Ft-os bekötési akció (ami alapból, ha jól emlékszem 15ezer, és amit kifizettetnek veled, ha 14 napon túl felmondasz).
Mikor anno még érdeklődtem telefonon a szolgáltatásokról mondták, hogy úgy megtudja csinálni nekem, mintha interneten csináltam volna meg (nyilván így lehet könnyen új ügyfélt szerezni). Szóval teljesen mindegy, hogy kötöd, de nyilván személyesen, vagy telefonon a legjobb (és egyéni ajánlatot is csak ott kaphatsz).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
norberto_th #58499 üzenetére
Jelszintek, csatlakók kilazulása?
Ha ezek nem, akkor szerelő kell.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Cr00py #58501 üzenetére
Akkor a személyes ügyintézést javaslom, és a főnök kérését, hogy hívják ki neked. Mondd el nekik, hogy miattuk mennyit buksz (esetenként monjduk 150ezer), és hogy jöjjön ki egy szerelő pár modemmel (valószínűleg vagy az ubeee sz*r akk).
A fb oldalukra is írhatsz, üzenetet is küldhetsz nekik, mindig válaszolnak (max egy standard szöveg lesz).
Sajnos én ezt látom a multiknál (a t-vel van még ilyen tapasztalat), hogy a sz*rt is ki kell hajtani belőlük, mert az időhúzásos/kifárasztós módszert használják. Aztán lesz egy kis múltad (bejegyzéseket miden ügyintéző látja), és már máshogy kezelnek, komolyabban vesznek.
Megértem, ha neked ehhez nincs erőd/türelmed, de máshol sem lesz sokkal jobb. (egyébként először a hiba okára kéne rájönni, mert ha pl rossz a kábelezés a lakásodig/házadig, amit a upc-nek kéne cserélni, akkor tényleg lehet érdemes dobbantani).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Cr00py #58505 üzenetére
Először nézd meg, hogy elérhető e nálad a digi. Mert csomóan csak azért nem váltanak, mert nem elérhető náluk.
Nálam most cb van, de ismerem az ubee-t is. A cb most így modem módban számomra tökéletes (de router módban én nem használnám).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
4Grider #58516 üzenetére
Viszont a mobilinternet is annyira ingadozó tud lenni, mint a wifi (éteri viszonyok, többi eszköz, lefedettség...), minőségben messze elmarad. Nyilván helytől függ, de pl nem mindenhol lehetne mobilnetről normális minőségben skypeolni.
A tanulság: akinek munkához kell a net tartson egy backup mobilnet-et vész esetére (de ha komolyabban gondolod, akkor egy jó usb-s router, és egy (pl 4g-s) stick)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Gubek-Einste #58515 üzenetére
"Nem idegeskedtem a szolgáltatás kiesés miatt mivel azzal semmit sem oldok meg, kivártam amire megcsinálják."
Nem mindig csinálják meg egyből, és ha sűrűsödne szolgáltatás kiesés te sem biztos, hogy mindig ennyire nyugodt tudnál maradni. Nem hinném, hogy nagy öröm lenne havi 4 szabadnap kivétel a upc miatt.Nekem szerencsére anno csak kisebb szolgáltatás kiesésem volt, és tudtam pótolni mobilnettel (de ez szerintem elég ritka, hogy valakinek erre van még mobilnete)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
norberto_th #58552 üzenetére
Bp-en a kábeleknek külön szerelőaknája van (forgalom irányítás, telekommunikáció...), és gondolom egy cső, amiben megy. Nem hinném, hogy Debroban máshogy lenne.
Szóval szerintem nem kell utat bontani kábelcseréhez, csak a 2 szerelőakna között újrahúzni a kábelt.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Intruder2k5 #58604 üzenetére
Magyarán a connectbox-osoknál a válaszidő emiatt mindig olyan 7-9 körül lesz (jó esetben)? (ezek az eddigi tapasztalataim modem módban)
Cisco-n 1 a ping?kabelmania:
Féléve kötöttünk szerződést a upc-vel (trio L), félévig volt 500-as net. Már visszaváltottunk 240-re (bár nem vettem észre). Ki lehet így sírni egy ciscot esetleg/lecserélném a cb-t? (jobb ping, és a vezetékes telefonon a szörnyű vonalszakítás utáni hang is megszűnne).
Viszont jelenleg 15 letöltési, és 6 feltöltési csatornám van. A cisco-val ez hogy változna? (és ezzel együtt a stabilitás is (Bp, ergo nagyvárosi környezet)Esetleg T-s cisco-t be lehet valahogy reg-elni?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
kabelmania27 #58605 üzenetére
Esetleg hozzá lehet tenni a felsoroláshoz a cisco epc 3925-t is, igaz ez már router is, de gondolom át lehet tenni modem módba.
A wi-free hálózatot gondolom ezek a modemek (egy egy hgw) nem hoznak létre, de ettől még a szolgáltatást lehet használni máshol?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
kabelmania27 #58614 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy használtan beszerzek egyet.
A ping azon jobb lenne? Igazából nem fontos, de jobb a tökéletesebb. Kicserélni, regelni hogy tudom a másikat? Arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan (ha megéri, jobb a ping...) és ha nem jó visszateszem a cb-t. Az egyelőre fontos lenne, hogy máshol a wi-free-t tudjam használni.
Ehhez kapcsolódva kérdezem, hogy a külső ip címem meg tudom valahogy újítani?Mindegy, hogy melyiket veszem (3208, 3212, vagy a routerként is tudó 3925 (esetleg ez erősebb hardverű lehet, bár nem tudom számít e))?
jelenleg ilyen a ping:
--- google.com ping statistics ---
60 packets transmitted, 60 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 7.242/8.974/50.839 msA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
#41133696 #58674 üzenetére
Azért ez szerintem nem nagy ajánlat.
Pl a nonstop s-t a hajdra kenheted, mert akit vonalason hívsz az 90%-ban nem upc-s.
A myprime, és a visszanézés funkció minősége, gondjai meg ismertek.
De nyilván téged a díjmentes wifi opció, és a szupererős CB fogott meg
Én ettől a 8500ft-os havidíjért nem vagyok oda, azt hittem jobban tepernek. Nálunk a szomszéd a trio L-t (akkor még 240 net, nonstop m, és digital gold) 2 év hűség után kapta volna ennyiért.
Pedig itt a T érhető el csak, és max 20Mbps-os xdsl nettel (ami inkább 10Mbps).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Rájöttem, ez a upc úgy rizsázik, mint én, mikor a szakdogának meg kell lennie x karakternek/oldalnak.
Csak sorolja a használhatatlan, senki által nem használt funkciókat.
pl:
UPC TV Apps - Élvezd kedvenc alkalmazásaidat tévékészülékeden! (Flickr és egyéb alkalmazások)
Majd pont a jövő boxon fogok Flickr-t használni(egyébként sem használom)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Gubek-Einste #58613 üzenetére
Tudsz küldeni ping eredményt (pl google.com 60sec), hogy tényleg kisebb e a ping cisco-n, mint a (Intel Puma 6 chipsetes) cb-n?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Gubek-Einste #58686 üzenetére
Köszi szépen!
Ezek szerint azért jobb a cb modem módban, mint a cisco. Azt hittem, olyan 1-3 körüli pingek lesznek. (nyilván a routeren lévő eszközök miatt, kicsit rosszabb lett az eredmény, de nem hinném, hogy a 7-9-es ping-et meg tudná közelíteni).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
JegesEmber20 #58707 üzenetére
500-as, vagy 1000-res nethez már komolyabb (saját) router kell (ha ki akarod használni), ezért arra is be kell fektetned.
A Szerintem az 500-as net is bőven elég mindenhez, viszont a diginél meg a feltöltés jó (200Mbps).
Neked kell tudni, hogy mit mennyire használsz (ki) és mennyire éri meg a drágább (100*24=2400Ft-tal drágább). Ugyanez a tv csatornáknál.
Én felhívnám még egyszer a upc-t, ha megdobnak egy ennél is jobb ajánlattal, akkor jobban elgondolkodnék (a upc irányába).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
kabelmania27 #58736 üzenetére
@kabelmania27
Blankoltam most egy jó minőségűnek látszó koax kábelt (vastag, többszörös jó árnyékolás, kívülről kicsit olyan bordázottnak néz ni), de belül olyan ragacsos, ragasztós. Ez normális?
Először azt hittem, csak a vége ilyen ragacsos (pl belelógott valamibe), de az egész olyan. Esetleg napon volt, és megolvadt benne valami?
Meg van egy árnyékolási réteg, ami kicsit kékes színűHanyagoljam a kábelt, és válasszak másikat?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
adika4444 #58820 üzenetére
CB modem módban ping:
--- google.com ping statistics ---
60 packets transmitted, 60 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 7.265/9.503/83.894 msNem tudom mennyi router módban (elvileg szerinted több).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
#51736960 #58890 üzenetére
Ez azért furcsa, mert ősszel 2évre a 30-as net 3000ft volt.
Egyébként szerintem meg most jön majd az internet árának csökkenése (t csomó helyen kiépíti a gigás hálózatát), és hogy legyen mit felmutatni, hogy mennyit csökkent, most azért emeltek (szerintem).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
TeeJay #58893 üzenetére
Minden elismerésem az alkuért. Mi is hasonló pozícióban voltunk (trio L kellett nonstop M-mel, csak akkor még a trio L-ben a nonstop M benne volt). Szóval én nem alkudtam velük (kicsit próbáltam), csak mikor kicsit jobb ára volt, akkor kötöttük meg. Azóta volt áfa csökkentés, így fizetünk 10800-at, szóval gratulálok!
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz
norberto_th #58901 üzenetére
Ennél jobbat már csak 2 év hűség után kaphat.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Beszereztem egy cisco epc 3212-es modemet. (jelenleg egy connectbox van, de kipróbálnám milyen a cisco).
A gondom az, hogy nem tudom regisztrálni (és fogalmam sincs, hogy hogy kéne). Felhívni nem merem a 1221-et, hogy hali, kicserélném a modemem egy cisco-ra magamnak próbaképpen, és lehet hogy majd vissza teszem.
Odáig eljutottam, hogy felhasználó nevet, és jelszót kér (http://prov.chello.hu/reg/login.jsp). És azt is látom, hogy a felhasználó nevem, az email cím kukac előtti része.De. Én ugye nem szereld magad verzióban kaptam a szolgáltatást, hanem kijött a szerelő kiépíteni a koax-ot, bekötni (és ő regisztrálta a modemet is gondolom).
Adataim, amik vannak: my upc-hez tartozó email/jelszó, ügyfélszám. My upc-ben próbáltam turkálni, de nem találtam semmi extra adatot (modem/box neve, típusa, azonosítója)
A modemen a power, ds, us, online led világít.Szóval, hogyan tudnám regisztrálni a modemet?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!