-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz blakey #122621 üzenetére
Ja, hát ha majd egyértelműen azt mondják, hogy téves infó volt, hogy nincs semmilyen teendőm, akkor, és csak akkor kijavítom. Addig viszont azt tekintem irányadónak, hogy nincs semmilyen teendőm. Értelemszerűen.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz blakey #122621 üzenetére
https://www.vodafone.hu/szamlazasi-kisokos
Ezt ugye sikerült elolvasni és sikerült idáig is eljutni:
Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!
Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, a sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá, hogy ne korábbi ügyfélszámodat, hanem új számlafizető azonosítódat add meg.
Ez meg azért baromság, mert nem teljesen egyértelmű. Honnan kéne azt nekem tudnom egy ilyen szerencsétlen megfogalmazásból, hogy a vagy utáni részre is vonatkozik a nem?
Leszakadt volna a fogalmazó karja ha a vagy után rak egy nemet megint. De mivel így hagyta, úgy értelmezem, ahogy nekem tetszik, csak az nem biztos, hogy összhangban lesz azzal, ahogy a költő gondolta.
téves info a Voda részéről, hogy nincs teendő csoportos beszedés esetén.
Még jó, hogy a 1270-en az automata is ezt mondja be.
A beállításnál beírod, hogy Vodafone, akkor automatikusan a A11895927 számot fogja felajánlani,
Rohadtul bankfüggő. A bankomnál nem is lehet a szolgáltató nevét beírni, csak az azonosítóját. Szóval erről ennyit.
-
vlevi
nagyúr
válasz blakey #122634 üzenetére
A számlázási kisokos ( [link] ) végén külön kiemelik, hogy csoportos beszedés esetén nincs teendő.
A 1270-et felhívva, azt is azonnal elmondja az automata, hogy a hibás csoportos beszedési megbízás teljesítás az ő saruk, ebből semmilyen késedelmes teljesítés hátralék, kötbér, ... téged nem terhelhet.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz blakey #122638 üzenetére
azaz egyéb (nem My Vodafone fiókodon keresztül) fizetési mód vagy csop. beszedés esetében kelleni fog. A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.
Na ezt mondom.
Idézek magamtól:
Leszakadt volna a fogalmazó karja ha a vagy után rak egy nemet megint. De mivel így hagyta, úgy értelmezem, ahogy nekem tetszik, csak az nem biztos, hogy összhangban lesz azzal, ahogy a költő gondolta.
Tehát szerinted az a "nem" nem vonatkozik a csoportos beszedésre, mások szerint meg igen. Kinek van igaza?
Azt csak a szöveg írója tudhatja biztosan vagy még ő se.
Tanulság a vodkafonnak: Érhetően kellett volna fogalmazni.
-
kezo0
addikt
válasz blakey #124375 üzenetére
Plusz miért ellenségei a saját bevételüknek? Az informatikai átállás után kb. két hónappal már úgy tűnt, hogy legalább a csop. beszedés sínre került, elkezdett időben elmenni a pénz, erre most megint csúsztak majdnem három hetet. Felfoghatatlan az a katyvasz, ami ennél a cégnél van.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #124375 üzenetére
Most alaposabban elolvasva, amit írtál, úgy érted, hogy egyszer csak eltűnt a beszedési megbízás a bankodból, anélkül, hogy te megszüntetted volna? Mert ha így van, azért erről érdemes lenne megkérdezni a bankodat. (És egyébként ez melyik bank, ha nem titok?)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
szabonagyur
félisten
-
vlevi
nagyúr
válasz blakey #125329 üzenetére
Nem csak VPN gond van.
Nekem a múlt héten valamikor sikerült elkapni azt az időszakot, amikor a speedteszt 100 körüli pinget, és 0.07 feltöltést mert.
És közben nem ment semmi.
Én is hmeoffice dolgozók, Remote desktop pal, és a múlt héten jött elő nálam is ez a baszakodas, hogy nem bírok egy fél sort beírni egyszerre. Előtte semmi baja nem volt, és most is van olyan időszak, hogy tökéletesen megy, de van, amikor katasztrófa. -
LouiS22
veterán
válasz blakey #126925 üzenetére
Ne finomkodj, mondd ki: a "közszolgálati" csatornáknak kell az elején lenni azzal a csavarral, hogy amennyiben a jövőben indítanak további x db csatornát, akkor x+jelenlegivel nő a lista elején a "kínálat".
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
dgyuri0123
nagyúr
-
Toth_Jani
őstag
válasz blakey #126929 üzenetére
Nálam egy 3 éves Sony TV van, hivatalos gyártói program van PC-re, amivel kitörölhetem a nem használt csatornákat és átrendezhetem a sorrendet.
Persze lehet a menüjéből is, csak úgy okáig tart, és csinálhatok kedvenceket is.
Hangolás után pedig alapból csinált egy összes csatorna és HD csatornák nevű csoportot.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz blakey #126929 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer. És ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne lenne igazad, de....
Ma reggel írtam a Vodafonnak és pontosan leírtam, hogy mi a bajom. Azt is leírtam, hogy vagy igy jó, vagy úgy jó de a kettő együtt nem megy a kártyának. Nos, nem az volt a válaszuk, hogy rendelet van arról, hogy stb stb... hanem azt, hogy nézzem meg a CI modult a kompatibilitási listájukban és ha nincs benne, akkor a tévémmel van a gond és részükről a hibajegy lezárva. Első dolgom volt, hogy megnézzem a listájukat, ahol természetesen nem szerepel C2, csak C1 és ki is írta a rendszer, hogy az én tévém nem kompatiblilis a Vonafon médiacarddal. Természetesen a csatornarendezés is szerepelt a reklamációmban, amiről valamiért elfelejtettek elmítést tenni. Ennyit a Vodafonról...is.
Íme a válaszuk:
"2023.02.23-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett hibát valószínűleg az okozza, hogy a TV készüléke nem teljesen kompatibilis a Vodafone médiakártyával. (Gyakori jelenség ebben az esetben pl az említett kiolvashatatlan karakterek megjelenése)
Kérjük a következő linken keresztül adja meg televíziójának pontos típusát, és amennyiben a honlap szerint kompatibilis a készülék kérjük jelezze felénk, a hiba további feltárásának érdekében.
https://www.vodafone.hu/shop/media-devices
Amennyiben nem kompatibilis javasoljuk a médiakártyát médiaboxra cserélni, melyet ügyfélszolgálatunkon tud kezdeményezni.
A bejelentést lezártnak tekintjük!"Ennyi.
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz blakey #126934 üzenetére
Na jó... azért ennyire hülyének ne nézzék már az embert.. Engem kiakasztanak az efféle válaszok.
A múltkor igazad volt, de ugye a csatorna rendezést buktam. Viszont, hamárakkormár... Vajon működni fog a kedvencek felvétele Vodafon "hangolás" alatt is, vagy azt is letiltja, mint a csatornarendezést? Ezt nem tudod véletlenül?"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz blakey #127133 üzenetére
1270-0-2-2. De valamiért eddig ezeknél az idiótáknál én üzleti partnerként voltam/vagyok nyilvántartva, így ügyfélszámom sincs ennél fogva. Viszont, kerülő úton el tudtam érni egy "embert", aki azonosítást követően elárulta az ügyfélszámomat, ami sehol, semmilyen dokumentumomon nem szerepel egyébként. Még az online felületen sem találtam meg, mert üzleti partnerként egy teljesen másfajta azonosítás kell. Ennyit az idiótákról.
Ja... és mivel nem volt ügyfélszámom, csak irányítószámot tudtam megadni, aminek utána jött az automata üzenete, hogy hétköznap 7 órától tudnak segíteni...Szerelőt ígértek hétfőre....nem 1.5 óra múlva.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Kicsirics77
veterán
válasz blakey #127155 üzenetére
Hát kb 4 éve volt hangolva a csatorna lista mikor ki lett cserélve a tv, de semmi ilyesmit nem állítottam vsak megadtam a 43127 kódot mikor kérte aztán végigment és ennyi.
[ Szerkesztve ]
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
kezo0
addikt
válasz blakey #127441 üzenetére
Érdekes, de nekem úgy rémlik, eddig is volt erre lehetőség. Aztán persze lehet, hogy rosszul emlékszem, ellenőrizni már nem tudom.
Más. Én még nem kaptam meg a TV2 Play Premium kódot. Nem mintha remegve várnám. Viszont ha már van ilyen, lehetne hozzá egy app is a VTV boxon. Ahogy az RTL+-hoz is lehetne. (Korábban mintha írta is volna valaki, hogy egy rövid ideig élesítettek már egy RTL+ appot a boxon, de aztán gyorsan visszavonták…)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
aktív tag
válasz blakey #128217 üzenetére
Saját tapasztalatot írtam, hetekig nem kapcsoltam be a boxot amibe a kártya volt, bekapcsoláskor nem működött, felhívtam az ügyfélszolgálatot, amíg kapcsolták az ügyintézőt pont akkor kezdett működni, mondtam neki miért hívtam, de közben megjavult, akkor mondta hogy kb. 2 hét tétlenség, bekapcsolás nélkül nem működik, várni kell akár 1 órát is, hogy újra észhez térjen.
Erről írtam én is. Új készülékbe helyezéskor először a kezdőfrekit kell megadni, meg a hálózati azonosítót, ami településenként változó lehet, a szerelő mondta aki kihozta a kártyát nekem, hogy írjam fel ezeket az adatokat, ha másik TV-ben használom lehet újra meg kell ismételnem folyamatot. -
aktív tag
válasz blakey #128220 üzenetére
Nálunk tavaly júniusban volt a bekötés, a szerelő berakta a TV-be a kártyát, bár mondtam neki hogy én egy Technisat beltériben használnám – de mivel nem ismerte a cuccot – nem vállata a beállítását, majd miután elment, átraktam a kártyát a beltéribe, ugyanazt végig kellett csinálnom mint neki a TV-vel, lehet azok máshogy működnek mint a TV-k, nem tudom. Az biztos, sokkal lassabban ment végig a hangolás, mint a TV-n.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz blakey #128225 üzenetére
"Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton."
Mivel a kérdező új TV-t említett, ezért írtam neki le a folyamatot a kóddal meg a hálózati azonosítóval, erre Te leírtad ugyanezt más szavakkal, meg hogy a készülékeket csere beréled, de nincs semmire szükség, szerintem elbeszélünk egymás mellett, de legyen neked igazad.
Peace. -
Puro
aktív tag
válasz blakey #130628 üzenetére
Érdekes módon most már működik, gondoltam kipróbálom egy másik tévében újra, mielőtt beszélek az ügyintézővel.
Végig futott valami regisztrációs folyamatjelző és lett adás. Előző tévébe vissza rakva azon is lett újra. Technikus azt mondta, hogy csak akkor deaktiválódik a kártya, ha a tévé nincs áram alatt egy ideig.
Kérdéses, hogy a CI modul akkor működik, amikor kódolt adást nézek? Mert azt valóban nem néztem több mint 4 hétig, de kódolatlant meg igen. Így viszont a technikus állítása megbukott. Miért nem tudnak ezek egyértelmű választ adni[ Szerkesztve ]
-
válasz blakey #131660 üzenetére
A vicces lenne, mert Ők hívják le a pénzt a számlámról. 09.14-én pedig rendben levonták az előző havi összeget. Amúgy sem világos mi történt 09.26-án, mivel a kiszámlázott időszak 08.26-tól 09.25-ig tart.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs