-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amazonas
senior tag
Sziasztok,
ha valaki szintén Linux-ozik és újabban (pár hete) nem megy neki a Horizon GO (az oldal betölt, de a kiválasztott stream nem indul el ("Hiba merült fel - Elnézést, a videót jelenleg nem lehet lejátszani."), akkor ne keresgélje tovább a probléma forrását (böngésző, netkapcsolat, stb.), ugyanis a hibát a Horizon GO által alkalmazott DRM-eszköz (Widevine CDM) januári frissítése okozza: az alkalmazott VMP nem támogatja a Linux-ot.
Megoldást egyelőre nem találtam, hacsak nem azt, hogy egyelőre VirtualBox-ban futatott Win10-en tévézek.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz woodworm #83116 üzenetére
Azért ez szerintem egy elég jó ajánlat erre a kombóra - persze ez csak az én véleményem.
@n00n (#83096): A csomagvesztés milyen gyakorlati problémát okoz? Online játéknál zavaró csak, vagy akár hétköznapi böngészés, videónézés közben is okoz problémát?
[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
Igen, ahhoz képest, amit nyilatkoztak, a cikk ezt írja: "Tekintve, hogy az üzletet mindvégig a teljes csomagra vonatkozóan értékelték, mindez azt jelenti, hogy a bírósági döntéshozatalig egyik piacot illetően sem lehet biztosan és végérvényesen kijelenteni, hogy a Vodafone a tulajdonosa a felvásárlásban érintett Liberty leányvállalatoknak."
Most akkor vagy a cikkíró tudja rosszul, vagy a Vodafone Magyarország ködösít... -
Amazonas
senior tag
válasz gyulazsolti #83184 üzenetére
Melyik település és milyen konkurencia van? (Azért ez elég jó ár, szerintem.)
@tomp (83178): nálad már régen bevezették a gigabitet, szinte kicsattan nálad a koax-ból, te meg itt panaszkodsz.
[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz Oposzumtoszó #83205 üzenetére
Nem tudom, Mail-ben van-e automatikus beállítás, de ha igen, akkor inkább, válaszd azt. Nekem anno a Thunderbird az alábbiakat lőtte be:
- IMAP: mail.upcmail.hu
- SMTP: mail.upcmail.hu -
Amazonas
senior tag
válasz ztsoft #83211 üzenetére
Sajnos még mindig nagyon sokan figyelmetlenül és felelőtlenül neteznek, kattintgatnak - és ez sajnos igaz a fiatalabbakra is. A UPC logó önmagában sokaknak már elég lehet a hitelességhez, de akár el is kerülheti a figyelmüket a Vidanet, ha rohanásban, telefonon olvassák éppen. Persze, lehet, hogy csak én látom így.
Nem mindenki születik számítógépes zseninek, tudatos internetezőnek.
Rengeteg cég a mai napig az emberek figyelmetlenségéből/megvezethetőségéből él. De igaz ez cégekre is... Van olyan cég, amelyik számlának kinéző kéretlen ajánlatot küld valamilyen tanfolyamról és vannak cégek, ahol ki is fizetik a számlát. Volt erről egy cikksorozat is nemrég.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz ferkoczy #83522 üzenetére
Ez furcsa. Az a kábel jócskán túlteljesítette akkor a szabványt, több mint a dupláját hozta...
Milyen márkájú volt? Azért kérdezem, mert majd ha jó pár év múlva cserélni kell a jelenlegi 5e hálózatomat (az én kábeleimen egyébként eléggé aprócska az "e" betű az 5-ös után, szinte alig lehet észrevenni), akkor majd olyan márkát keresek.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
Most megint megy a Horizon Go weboldal.
-
Amazonas
senior tag
válasz Botivagyok #110273 üzenetére
Szia,
a Connect Box melyik üzemmódban van (bridge/router)?
[ Szerkesztve ]
-
-
Amazonas
senior tag
válasz villifog #110448 üzenetére
"Nekem az a véleményem, meg kell rendesen fizetni az elvégzett munkát, de meg is kell követelni azt. Ebben az esetben a hibák mértéke is jelentősen csökkenne, kevesebb kiszállás szükségeltetne, jobb lenne az előfizető elégedettsége.
Sajnos itt szükség van pénz, paripa, fegyver-re, tehát amennyiben szükség van több szakira, akkor szükség van.
Azt meg nem hiszem el, hogy nem találsz képzett munkavállalót, csak rendesen meg kell fizetni."Igen, persze, a józan paraszti ész ezt diktálja. Hidd el, a "mérnökségi" vagy "hálózatfenntartási részleg" vezetői (vagy ki tudja, hogyan nevezik ezt most) is tisztában vannak ezzel, csak éppen őket meg felülről nyomják, hogy minél kevesebb költségük legyen, és gyaníthatóan nem kapnak jóváhagyást az igényelt létszámra. A prioritás a cégeknél általában mindig azokon a részlegeken van, amelyek közvetlenül "hozzák a pénzt" (pl. értékesítés). Az, hogy maga az adott szolgáltatás utána milyen, már csak másodlagos. Akár még úgyis, hogy az esetlegesen kifizetendő kötbérekkel, és előfizető-elvándorlással is számolnak a döntéshozók. Ezeket mind-mind belekalkulálják.
Dolgoztam pár multinál több iparágban is és nagyrészt mindenhol ez az állandó cicaharc megy. A cégek túlnyomó része (tisztelet a kivételnek) lehetőség szerint embert sem venne fel, ha nem muszáj... A kölcsönzött munkaerő leginkább egyszerű, betanított szalagmunkák esetén merülne fel, a külső partnerekkel történő szerződésnek egy hálózat-karbantartásnál meg szintén vannak hátulütői - bár gyanítom, ilyenekkel már eleve dolgoznak.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
Elméleti kérdés: ha a régi box-ot le kell majd cserélni VTV-re, akkor a Voda adja majd hozzá a (nem kevés mennyiségű), megfelelő minőségű hálózati kábelt is? (A modem és a box a lakás két, egymástól távol lévő pontján van. A koax elvezetése még a UPC idején szépen meg lett oldva, a jelenlegi hálózati kábelezés pedig a modem jelenlegi helyéhez kialakítva. A modemet emiatt (sem) szándékozom a box mellé tenni.)
[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz asdf_ #110828 üzenetére
Túl azon, hogy ez egy politikamentes topik, az általad "idiótának" titulált országunkban például már régóta nem szednek kötelezően TV-előfizetési díjat a közmédiára (ha nézed/hallgatod, ha nem; ha van kábelTV-előfizetésed, ha nincs), ellenben pl. "Német"országban, a "britek"nél, illetve "Dániában" a szolgáltató maga, míg Ausztriában és Svájcban erre kijelölt cégek szedik azt be, "Francia"országban pedig közvetlenül az állam. A görögöknél és olaszoknál pedig az áramszámlához csapják hozzá. (Forrás: Wikipedia)
N.B. Némely ország nevét szándékosan írtam idézőjellel. -
Amazonas
senior tag
-
Amazonas
senior tag
válasz gduck #111140 üzenetére
Ebben szerintem lehet egyfajta image-építő PR-jelleg is, hogy az emberek fejében a Voda is össze legyen kapcsolva a Gigabit-tel - függetlenül attól, hogy mi az igazság. Ez utóbbi szerintem különösen érvényes úgy általában a marketing, mint fogalom/tevékenység egészére.
-
Amazonas
senior tag
válasz Papa-Het #111290 üzenetére
Szia,
Windows sem feltétlenül garancia. Ha visszaolvasol, nem mindegy az sem, hogy milyen kábel + milyen kijelző párosítással használnád.
Linux-on futtatott virtuális Win10-en (Firefox-szal) nekem nem ment, sima windows-os laptopon pedig igen. (A HDMI-kábel és a TV minden esetben ugyanaz volt.) -
Amazonas
senior tag
válasz MiZo1990 #111526 üzenetére
Ez a "súgó" kb. a lóf.sznullával egyenlő... Ezek szerint csak kétféle hibakód létezik (WT807 és WT809), miközben a topikban már számos alkalommal olvashattunk WT1807 és WT1809-es hibákról is.
Gyanítom, hogy elgépelés, és ezek szerint a súgó megírására is annyi figyelmet fordítottak, mint oly sok másra...
Igen, tudjuk már az unalomig ismert magyarázatot, miszerint "Személyi számítógépen Microsoft Windows 10 operációs rendszeren Google Chrome (90-es vagy attól újabb verzió), Microsoft Edge (90-es vagy attól újabb verzió), vagy Firefox (89-es vagy attól újabb verzió) típusú böngészővel támogatott a használat. Jelenleg a Mac operációs rendszer valamint az Internet Explorer, Safari, Opera böngészők nem támogatottak.".
Nagy valószínűséggel a WT1809-es hibának ez lehet a magyarázata, nem pedig a "A készülékedet ismét szükséges azonosítani, javasoljuk, hogy lépj ki, majd vissza, ezzel megtörténik az ismételt azonosítás és működni fog a tartalmak lejátszása."...[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz Pécsi gyerek #111701 üzenetére
Az alkalmazott HDCP miatt igen...
-
Amazonas
senior tag
válasz #72445440 #111923 üzenetére
Kétlem, hogy virtuális Windows-on menni fog neki, ha már egyszer a host-on nem ment (nálam Linux host alatt futó Win 10 guest-en nem ment - Linux-on: WT1809, host-on: WT1807), de kíváncsian várom én is a fejleményeket. A dual boot-os megoldásra nagyobb esélyt látok.
A Mac OS-t én sem törölném - főleg egy Win 10-re csere miatt nem.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz Berzso #112084 üzenetére
Személyes véleményem, hogy a piros cég ezt nagy ívben le fogja sz*rni, de remélem, tévedek. Igen, tudom, hogy az ÁSZF szerint nem kötelezően nyújtandó szolgáltatási elem (vagy akármi), és csak "fícsőr", de adott esetben lehetne ezt akár komparatív előnyként is kezelni. Az én benyomásom legalábbis az volt, hogy a UPC a Horizon Go-t és a Wi-Free-t is úgy kezelte.
-
Amazonas
senior tag
válasz Remekelek28 #112091 üzenetére
Tudsz képernyőmentést betenni a modem jelenlegi beállításairól (az esetlegesen érzékeny részeket kitakarva)? Sajnos, így csak vaktában lövöldözünk, hogy mi lehet a gond.
-
Amazonas
senior tag
válasz kezo0 #112135 üzenetére
Kiír egyébként mást is vagy csak ennyit? Esetleg, mennyibe tellett volna egy valamivel informatívabb képernyőt szerkeszteni (pl. "Kérjük, várj. A készülék éppen frissíti a beállításokat" - vagy hasonló), hogy az egyszeri előfizető is tudja, hogy éppen mi van és ne kezdjen el hibát keresni? Értem ezt azon esetekre, ha a felhasználó életében először ezt a képernyőt látja, mert éppen "átvécézte" a felugró kérdést a legelső alkalommal...
Áhhh, lehet, hogy túlzóak az elvárásaim...[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz gduck #112146 üzenetére
Ez inkább az idősebb családtagok miatt lényeges sokunknak, szerintem. Ők azért nem mindig emlékeznek arra, hogy melyik csatorna melyik programhelyen jön, és - gondolom - nem is szeretnének papírfecnivel a kezükben TV-zni.
cocka: Még ha fel is szabadulnak downstream csatornák, a DOCSIS akkor sem tud jelentősen többet felfelé irányba.
[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz asdf_ #112161 üzenetére
"a mögöttem levő ügyfél ezért is ment be" - tehát valószínűleg más ügyet is intézni akart.
Egyébként azt honnan tudod, hogy csak a Voda miatt ment be a plázába?
Ha éppen arra jár (gondolom Glamour-napok), akkor már egyúttal le akarta tudni ezt is.
(Nem én voltam. )[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz #72445440 #112164 üzenetére
Lebuktam.
Egyetértek, hasznos és jó dolgok ezek az elektronikus megoldások, én is élek velük, sőt a hetvenes éveiben járó anyukám is most már magabiztosan egymaga mobilról fizeti be a "csekkeket" a postára járás helyett, de szerintem itt generációs különbségek is vannak. Nagyon sok egyedülálló idős embernek a boltba/üzletbe/piacra járás az egyedüli szociális interakciója - azon kívül, hogy vagy nincs meg hozzá az infrastruktúrája (okostelefon, PC, internet) és/vagy nem is értene hozzá. Azon kívül még, ahogyan írod is, számtalan egyéb oka lehet a személyes ügyintézésnek. Adott esetben akár az ügyintéző kislányka is... -
Amazonas
senior tag
válasz hajraolaj1 #112333 üzenetére
Ha esetleg a megadott linkeken mégsem lenne a lejátszás (WT1807 vagy WT1809 hiba), akkor a topik keresőjével olvasgass vissza.
Ha be sem tudnál lépni, akkor pedig először aktiválnod kell a szolgáltatást. -
Amazonas
senior tag
válasz asdf_ #112683 üzenetére
"Az, hogy technikailag készen áll rá, az nagyon jó, de ettől még a kutyának nincs rá szüksége. Ugyanolyan e-pénisz mint az 5G-s mobilhálózaton 800/150-et mérni. Jó, tudja a hálózat meg a telefon is. És?"
Gondolom, nyilván több éves, több évtizedes távlatban gondolkodnak... -
Amazonas
senior tag
Sziasztok,
most akarták rám tukmálni telefonon az új tévécsodabox-ot - természetesen a havidíj drágább lenne (a szerződés egyébként már egy ideje határozatlan, ám ezúttal most nem akartak visszaláncolni magukhoz). Amikor kértem, hogy ugyan magyarázzák már el, hogy miért, a felsorolásban elhangzott, hogy a Vodafone TV-box havidíja 500 Ft.
- Mondom: "Miért is?"
- Válasz, mint egy hülyének, kissé ingerültebb hangon: "Azért, mert az több szolgáltatást tud, és az első box havidíja 500 Ft."
- "Köszönöm, akkor nem kérjük, jó nekünk a jelenlegi box."
- Mire az ügyintéző sértődötten: " Akkor majd a 1270-en tudják igényelni."
Magyarázatot ugyan nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám...
Kérdésem: akinek már ilyen csodaboxa van, szintén van rá havidíj, már rögtön az elsőnél, vagy csak - "jó" szokásukhoz híven - ismételten át akartak b.szni?[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz cocka #112766 üzenetére
...és utána el is kezdték legalább kiszámlázni az általad nem kért, mégis elküldött boxot? Mert ha igen, az pedig már a pofátlanság csimborasszója. Mi van akkor pl. ha megtagadod az átvételt?
Múlt héten voltak itt a Telekomosok, húztak be valamilyen kábelt az utcába (gondolom optikai), nagyon várom már, milyen ajánlatuk lesz. A Vodafone-nak sikerült elérnie azt, hogy 15 év után erősen a szolgáltatóváltáson gondolkodom. A UPC sem volt egy leányálom, de bőven kompenzálták egyéb dolgokkal a f.szságaikat, éppen ezért nem is váltottunk eddig DIGI-re, pedig az is jó ideje van itt. -
Amazonas
senior tag
válasz blakey #112769 üzenetére
Hogy mi a probléma?
Magyarázatot nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám.
+ át akartak b.szni, mert mint te is írod, nincs külön díja a csomaggal járó boxnak.
Talán tapsolnom kellene hozzá, hogy neki az a munkája, hogy átb.sszon?[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz blakey #112771 üzenetére
Konkrétan rákérdeztem, többször is visszakérdeztem "Frei Tamás-osan" ("Tehát, ha jól értem..").
Nem foglalkozom én sem különösebben vele - mint mondtam, "fél lábbal már elhagytam őket", csak azért is írtam ide is be, hogy olyanok is okuljanak belőle, akiket még esetleg a jövőben át akarnának b..ni, illetve, hogy meggyőződjek arról, hogy valóban úgy van-e, ahogyan az ügyintéző hazudta.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz kezo0 #112782 üzenetére
Visszakerestem: kettő (2) alkalommal írtam le az "ügyintéző" szót (ezzel most már három (3)).
Ha ez neked "folyamatosan", akkor OK.
A hozzászólásodra érdemiekben reagálva: nem én kerestem a Vodafone-t, hanem ők (vagy megbízottjuk, vagy akárki - másoknak okulásul: +36-1-881-2619) engem.[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen