-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Iginotus #4302 üzenetére
Igen, ez sajnos egy kicsit kellemetlen a szerelővel szemben, na de neki kellene megcsinálni, megkeresni a hibát, és szarik rá! Emiatt ne legyen már lelkiismeret furdalásod! De akár azt is megteheted, hogy aláírod, de ráíratod vele, hogy semmilyen konkrét javítást nem végzett, és a hiba időszakos megjelenése miatt nem járulsz hozzá a hibajegy lezárásához! Ez elég fontos dolog, mert ha mindig lezárják, akkor minden alkalommal új bejelentésként kezelik a bajod... Én éppen nemrégen harcoltam ki egy szép kis számla jóváírást a fentebbi írt hiba miatt, ami biztosan nem sikerült volna, ha engedem lezárni a hibajegyeket! Így volt egy köztük, ami több mint két hétig nyitott volt, és erre nem tudtak mit mondani, fizetniük kell! A sima cfos van adsl-re, a cfosspeed meg kábelnetre, illetve router mögé! Csináld meg, hogy az óra mellett jobb klikk a cfosspeed ikonra, majd ott töröld a bemérési adatokat, aztán újra kalibrálás, vagy valami hasonló menüpontok vannak. Használd egy-két napot, ez még igazodik a nethez, úgymond öntanuló! Aztán majd meglátod, hogy segít-e valamit...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4337 üzenetére
Ezt az 5 percet, hogy érted? Ez alatt mi történik? A modem online, de nincs net, vagy pedig nem tud felcsatlakozni a modem? Milyen LED-ek villognak rajta ilyenkor? Csak mert, ha 5 percbe telik neki a visszacsatlakozás, akkor ott valami komoly probléma van a kapcsolatban!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4342 üzenetére
Ezt a semmi sem villog dolgot pontosan, hogy érted? Semmi nem is világít? Még a Power LED sem? Vagy mi világít, ha már semmi sem villog? Egyébként az 5 perces újracsatlakozás szerintem valami szolgáltató oldali hibára utal, mert ennek nagyjából 1, de legfeljebb 2 perc alatt meg kell történnie! 5 perc nagyon sok!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz STC Speed #4359 üzenetére
Szia!
Nézted már a modem jelszinteteket? http://192.168.100.1
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4364 üzenetére
"A koax kábel milyen osztóval van elosztva a modem előtt?"
Ennek szerintem itt nem sok jelentősége van, mivel a jelszintek így sem indokolják a szakadást!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4369 üzenetére
Srácok, én elhiszem, hogy sok a problémátok vele, de azért ezt nem kell kizárólagosan a modemes net számlájára írni, mert ha az jól meg van csinálva, jó a hálózat, akkor ugyanúgy jól működik, mint a LAN-os! Én is RubiCom-os voltam, én is UPC-s lettem, és volt is gondom elég komoly, de ezt az ELMŰ okozta, amikor oszlopokat cseréltek a településen, és összetörték az optikát, minek következtében vagy két hétig alig volt netem. De mióta kicserélték a kábelt, tökéletesen működik, és egyáltalán nem jellemző a szakadás! Most éppen 5 napja indítottam újra a routert, és azóta a kapcsolat is folyamatos!
Vagyis tud ez jól működni, tud ez stabil lenni, cseszegessétek őket sokat ez ügyben, előbb-utóbb majd csak megcsinálják!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nekem nagy általánosságban megvan az 50Mbps sebesség, és a többi környékbeli se nagyon szokott panaszkodni, pedig vagyunk egy páran a másik topikban, a környékről, ahonnan Te is írsz! Jelenleg így néz ki, plusz megy 100k-s feltöltés...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Tomcsi33 #4424 üzenetére
Igen, ezt valóban elmondták, mi több le is volt írva az értesítésben amit váltás előtt kaptunk, és nekem például nem is változott! Viszont mivel a UPC-s árak akkor is jobbak, én inkább aláírtam, így most a Rubis 11500-ból lett 9200, de jött még hozzá a digital gold tv csomag, vagyis olcsóbban kapok több szolgáltatást... Nálam is vannak vele gondok, de amíg nincs jobb, addig úgysem tudsz mit tenni! Ha jönne mondjuk a DIGI, akkor lépnék én is, mert azoknak még jobb áraik vannak, gyorsabb netük, stb... De egyelőre még vagy 15km-re vannak tőlünk!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Esetleg az eltelt mintegy fél év alatt, erről nincs valakinek valami újabb infója?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #4447 üzenetére
Ha már a honlapon megjelenik, akkor igen, nyilván be lesz ide linkelve, de én inkább úgy értettem a kérdésem, hogy valami belső, nem hivatalos infója esetleg ha van róla valakinek! Bár tisztában vagyok vele, hogy erre kicsi az esély, mert még ha olvassa is ilyen ember, nem valószínű, hogy közzéteszi, de azért megkérdeztem, ki tudja...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Miután eltelt a pár nap, nálam csak romlott a helyzet!
Tegnap dél körül készült kép, az elmúlt 12 óráról, a kimaradásokkal...
Ma reggel 7 körül készült kép, az elmúlt 24 óráról...
Láthatóan több órás kimaradások vannak, naponta többször is, jelenleg sincs se internet, sem pedig telefon, a TV-t nem tudom megmondani, mert nem vagyok otthon! Elvileg ma este jönnek a szerelők, de gondolom akkor pont minden jó lesz, így nem fognak semmit sem csinálni!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4475 üzenetére
Köszönöm a választ!
A volt RubiCom területi dolgokat sajnos személyesen is tapasztalom, most éppen 10 perce jött vissza a netem...
Itt a mostani helyzet, látható a sok mai kiesés is! Konkrétan szinte egész nap nem volt se net, se telefon! Na jó, délután egy kicsit, de akkor is lassú volt! Este kint volt a szerelő, megállapította, hogy a hiba nem nálam van, és, hogy mivel Ő még nem járt itt, azt sem tudja, mi hol van (pl. node-ok), így nem is tud vele mit csinálni, és elment!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz geryyyy #4486 üzenetére
Az elég baj, mert addig esély sincs rá, hogy legyen neted, amíg nem online a modem! Amúgy eddig is volt már előfizetésed, csak most nagyobbra lett cserélve, vagy ez egy teljesen új előfizetés? Ha volt már, a régi modemmel működik még? Esetleg próbáld meg reset-elni, a hátulján valami hegyes cuccal, áram alatt, amíg a LED-eken nem látod, hogy újraindul... Ezután kell neki néhány perc amíg az online LED is világítani fog, majd ezután lehet próbálkozni! Ha nem megy továbbra sem, akkor sajnos 1221 lesz belőle...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4489 üzenetére
Sosem volt még 3925-öm, de mivel az routerrel egybeépített, így nem 192.168.1.1 a címe? Vagy ilyenkor külön van a modem és a router admin oldala? Ezt nem tűnik reálisnak...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4512 üzenetére
Ne csináld már, csak 22 fok van! Akkor mi lenne 35-ben? Meg aztán ha ez is lenne az oka, akkor is jól írtam, hogy ott valami nincs rendben! Szerintem az 57-es adási nem éppen normális, nem csoda, hogy leszakad időnként...
M3nyus"Splitterek mindenhol normális minőségűek"
Egész pontosan hány darab, és hány portos splitter van a modem előtt? Mindegyikre szükség van? Nem lehet valahogy csökkenteni a számukat a modem előtt?
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4515 üzenetére
52 sokaknak van, de 57 nagyon ritka, főleg 20 fokban! Mit olvasol a fentebbi saját linkeden?
Power (adászint):
Minimum: +8 dBmV és +54 dBmV között
Ajánlott: +35 dBmV és +52 dBmV közöttTipikusan 40 és 50 dBmv közötti értékeket fogtok látni.
Én úgy gondolom, hogy akár ez is lehet a szakadás oka!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4517 üzenetére
Ismerősnél 56os adásinál ugyanígy megszakad néha.
És én nem erről beszélek? Pont azt mondom, hogy az 57-es adási nagyon "sérülékeny" visszirányra utal, ami nem csoda, ha időnként megszakad, és újra kell csatlakoznia a modemnek!
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
A jelszintjeit mindenki kiértékelheti dchard írása alapján!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #4566 üzenetére
Ez szép és jó, hogy mindenkit biztatsz ezzel "Majd jó lesz..." szöveggel, csak az a baj, hogy a UPC igazából semmit sem csinál, mindenhol csak a "tűzoltás" folyik! Nekem is ugyanilyen problémáim szoktak lenni, bár nincsenek 57-es adási szintjeim, de amikor rájön a dili, akkor nekem is a feltöltéssel vannak problémák, konkrétan a USSNR-el, miáltal egy bájt sem képes felfelé menni a hálón! Ennek eredményeként nem lehet netezni, nincs telefon, nincs videótár, etc... Bár nekem most jó, de ki tudja megint meddig, múltkor is azt mondták, hogy megcsinálták, már nem lesz vele gond, aztán két hétig tartott! Most is azt mondták, hogy jönnek szintezni a mellékágakat, aztán a modemben semmi változást nem láttam azóta se, ergo nem jöttek!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Amikor nálam fennáll ez a feltöltési hiba, és próbálom megnyitni a videótárat, akkor kiírja, hogy a szolgáltatás átmenetileg nem elérhető, vagy valami hasonló szöveget... Mert ugye ilyenkor nem tudja még a kérést sem elküldeni, annyira nem megy semmi felfelé! A telefon meg kicseng ha hívnak, de ha felveszem, akkor is tovább csengést jelez a hívónak! Ha én próbálok hívni, vonal van, de hiába tárcsázok, nem történik semmi!
Videótár hiba nyilván lehet mástól is, de ha nincs feltöltésed, akkor nincs videótár, mivel ahhoz kell a kimenő forgalom is!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz D-Phrag #4571 üzenetére
Szia!
Szerintem ebben sajnos nem lesz igazad!
Először is a hűségszerződés csak abban köt meg, hogy annak hatálya alatt nem mondhatod fel a szolgáltatást, ellenben annak letelte nem jár automatikusan az előfizetés megszűnésével!
Másrészt, bár nem olvastam utána, de ha az ÁSZF-ben benne van a 8 nap, akkor az sajnos annyi! Szerződéskötéskor Te is aláírtad, hogy az abban foglaltakat megismerted, és tudomásul veszed!
Én anno amikor a T-nél felmondtam a SatTV-t, meg az Invitel-nél a netet és a telefont, pont fordítva csináltam... Megnéztem, hogy mennyi a felmondási idő, és annyi nappal előtte írásban (fax-on) benyújtottam a szerződést, és a felmondási idő leteltének napján bevittem leadni az eszközöket!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz D-Phrag #4573 üzenetére
Most nézem, hogy én meg elírtam fentebb, természetesen nem a szerződést, hanem a felmondást nyújtottam be FAX-on!
Ha az ügyfeles azt mondta, hogy nem kell fizetned, ez lehet támpont, csak tudnod kell (legalábbis gondolom tudnod kell), hogy mikor beszéltél vele, és vissza kell kerestetni! Ha ez így elhangzott részükről, akkor kötelesek azt betartani!
Kollégám T-vel járt így, mikor DSL-t rendelt náluk! Ugye volt hirdetve, hogy van 1 próbahónap, ami nem jár semmilyen kötelezettséggel! Neki 5M-es net kellett, de azt mondták, nem biztos, hogy azt ott tudják biztosítani, lehet csak 1-re képes a rendszer! Na sebaj, azt mondja próbáljuk ki, végülis 1 hónap próba van, és ezt meg is beszélték így! Kijöttek, bekötötték, de csak 1M-et... Ekkor betelefonált reklamálni, ahol akkor már azt mondták, hogy rendben, felemelhetik 5-re a sebességet, de akkor érvénybe lép a hűségidő, mert a próba hónap csak az 1M-re jár! Na ekkor Ő is visszakerestette az előző beszélgetést, minek alapján elismerték, hogy akkor ezt ígérték, és akkor kénytelenek voltak be is tartani, vagyis kötelezettség nélkül emelték neki 5-re a sebességet!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Mi ebből a tanúság? Mindent írásban, akár fax-on, arról is van igazolás, vagy személyesen, de átvételi igazolást kérni mindenről! A szó elszáll, de legalábbis macerás a bizonyítás, mert a felvétel náluk van, ha akarják megtalálják, ha nem akarják, akkor nem találják meg!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Én ezt tudom, de azt meg Te hidd el, hogy az ügyfelek nagy része erre lusta, ha már fel kell jelentgetni, akkor inkább befizeti azt a néhány napi díjat, mert ennyit nem ér az egész! Egy újabb levél írás, sok nap várakozás, eljárás, idő... A szerv meg vagy reagál, vagy nem! Az Invitel topikban is írták már, hogy feljelentették az invit, az NMHH meg le se szarja a panaszukat, nem is reagáltak rá hetek óta! Szóval, ha arra kerül a sor, az már nyűgös!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Kinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy a UPC hálózatán tudok-e saját modemet használni? Azaz veszek mondjuk egy CISCO modemet, ami a UPC-nél amúgy is rendszeresítve van, az modem regisztráció után fog működni?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nem! A MAC regisztráció már évekkel ezelőtt megszűnt... Ez bizony modem regisztráció! Én tudok is olyat, aki egyéni forrásból beszerzett modemmel használja a netet - a típusa egyébként megegyezik a UPC által is használttal - csak azt nem tudom, hogy az a modem eredetileg nem-e a UPC-é volt, tehát, hogy miként is került az illetőhöz! Ha ezt tudnám, akkor meg is lenne a válasz a kérdésemre... Majd ha látom, rá is kérdezek!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz TheHardOne #4598 üzenetére
Ehhez felénk még karbantartás sem kell!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
15-ig ajánlott, de a CISCO modemek elviselik még a 18-at is esetleg... Különben ez még mindig jobb, mintha gyenge lenne, mert legrosszabb esetben veszel egy leágazót elé, vagy beteszel pluszban egy sima osztót, és az majd legyengíti a jelet a plusz csillapítása által! De szerintem ne aggódj emiatt!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz villamos #4620 üzenetére
Én sem akartam, de anyagilag így jártam jobban, és ugyanúgy megmaradt mellette az analóg, így a boxot elég ritkán is kapcsoljuk be! Tehát van, 1TV-re, de többnyire analógot nézek, nézünk... Igazából, ha rajtam múlt volna, akkor lehet be sem üzemelem, tőlem el lett volna a dobozában is, de van néhány "női csatorna", amiket párom szeret nézni, és csak digit csomagban van, így csak be lett állítva!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz STC Speed #4649 üzenetére
Hát én elhiszem,hogy a rubicomosok miatt lett leterhelve,de akkor minek erőltetik az átállást,ha nincsenek készek.
Ez így nem lehet igaz, mert a RubiCom-nak is volt x sávszélessége a bix-ről, ami a felvásárlással, az előfizetőkkel együtt a UPC-hez került, vagyis sávszélességet is kaptak velünk együtt! Amúgy nálunk is nagyon sokszor sz@r a net (meg a tv és a telefon is), de most a napokban kivételesen jó... (kipp-kopp)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs