Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csupati

    senior tag

    válasz GAbre #2231 üzenetére

    Ezt 3-4 kérdéssel vásárláskor el lehetett volna intézni:
    -Van e bolti gari
    -hova milyen módon szól
    -megkapom e a gari papírt
    Ezek után ha igen örülünk mert a bolt nem azt fogja nézni ,hogy kinek a nevére szól, hanem hogy az a termék van e a papíron, azzal a gyári számmal, náluk vásárolták, és garancia időn belül van. Általában szó nélkül cserélik.
    Már akkor meg tudtad volna előzni ezt a sok fejfájást. De tény, hogy nem látunk a jövőbe, cserébe legközelebb nem követed el ugyan ezt a hibát többször.
    A másik, hogyha eleve úgy inditod a problémát:
    Sziasztok, volt egy üzeletem XY nevű felhasználóval , majd később a termék elromlott, megkérdeztem hogy van e gyártói/bolti garancia a termékre, Ő igennel válaszolt de Neki kell intéznie, át adtad a terméket részére és azóta (3-4 hónapja) nem válaszol bármiféle megkeresésedre, akkor valószínű az Adminoktol egy olyan választ kaptál volna, hogy jelezzük Neki privát üzenetben a problémát és megkérjük vegye fel veled a kapcsolatot.
    De ez csak az én meglátásom fikcióm.

    Az élet Clevo nélkül unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák