Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GAbre

    veterán

    válasz opr #2236 üzenetére

    Komolyan mi ez bíróság? :C Már 1x "elítélek",és mondtam,hogy elfogadom,és nem kívánom folytatni kitárgyalását ügynek.
    Nekem pontról pontra be kell számolnom eset 100%-ról?
    "Érdekes vajon akkor mikor a másik meglop valakit,számít az,hogy előtte éhezett-e,vagy szépen kérte-e mielőtt ellopta?"
    Értem én,hogy tudni akarod,és 1 órája majd="KillHates:
    Jóval gar után,de 3 napot ment összesen ssd"
    Minden hiányzó infót megadtam.Talán nem is tudnék már semmit hozzáfűzni!
    De oks vegyük a mostani kérdésedet:
    Számít,hogy milyen gar lett megbeszélve,ha utána visszafogadja eladó?=Garancia újra lett tárgyalva.Vagy minimum már nincs nálam a termék.Nem járna vissza,vagy nem jár minimum 1 válasz?
    Ne válaszoljatok,már tudom,hogy nem.
    De köszönöm mindenkinek,hogy érdeklődtek ügy felől!

    Avatar

  • Csupati

    senior tag

    válasz opr #2236 üzenetére

    Ha jól veszem ki a szavait , akkor jelenleg 2 problémával állunk szemben:
    1., Megvette az SSD-t, volt rá próba garancia akkor jó volt, majd később ment tönkre.
    Itt már mindenki azt mondja, hogy lejárt a próba időszak ,ha kirpóbálta ,ha nem , már reklamációnak nincs helye. És ez jogos mint az eladó, mint a PH tagság részéről, kár ragozni.
    2., A termék próba garancia lejárta után hibásodott meg ,( és az egyes pontra mutatnék , hogy nem lett volna kötelessége az eladónak "segíteni") de egy másfajta garancia lehetőség merült fel amit az eladó (a vevő szava szerint) vállalt,hogy megcsinálja.
    És most a vevő problémája,hogy a hibás terméket át adta, de az eladó már nem vagy alig kommunikál és ezért szeretne segítséget kérni ennek a problémának a megoldására.
    Sajnos a 2 probléma üti egymást és akárhogy nézzük az 1. pont az erősebb, de akkor miért kapott olyan tájékoztatást,hogy elintézik Neki a garanciális igényt.

    Az élet Clevo nélkül unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák