Új hozzászólás Aktív témák
-
Hequila
őstag
válasz csokolade #62 üzenetére
Esetleg csapágycsere lenne a tartós megoldás, SKF minőségi csapágyakat gyárt, lehet kapni ilyen kicsiben is, de igen drága. Én anno vettem 2 kis csapágyat, (igaz nem SKF-et), azoknak hangos surlódó hangjuk volt (lehet később csendesedett volna, de nem vártam meg azt az időt).
''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
buherka
addikt
válasz csokolade #67 üzenetére
jól van...
Persze tisztelet a kivételnek.Csúszós csapágyas ventiket még jól meg lehet házilag javítgatni, persze csak akkor ha már nem kopott ovál alakú a rézperem, mert akkor már annak is annyi.
Én itthon parafin olajat használok a sleave bearing csapágyas ventikvez...ez nekem nagyon bevált.
Itt a neten láttam valahol,hogy egy szervízes ezzel javította a ventiket, mert ez nem lép semmilyen anyaggal kémiai reakcióba éa ezért jó.Goyós (ball bearing) csapágynál szívás mert ott jó minőségű zsírt kell használni, mert a híg zsírnak nincs kenése. Golyós csapágyat tilos olajozni!!!
Meg jó nehéz szétszendi a 2 Z-s csapágyat, hogy ne hajlítsd el a kis fémlapot ami mindkét oldalról lezáraja a csapágyat. De ez is, kis ügyességgel megoldható.
De ha friss zsírral is darálós hangja van akkor már berágódott a csapágyház és kuka.sajnos sokan nem így gondolkodnak, mint te és sportot csinálnak ebből az átverősdiből, de már volt itt arra példa, hogy le lett vadászva egy-két kis gyökér...és rá lett húzva a fejére az alsógatyája
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
didyman
őstag
válasz csokolade #51 üzenetére
Golyóhoz nem olaj való! Az a helyzet, hogy az úgynevezett golyóscsapágyas ventikben nem a csapágy kezd el zenélni (illetve az ritkán, jellegzetes hangja van), hanem ott is a csúszósokra jellemző tengelyharmonikázás jelenik meg. Hogy miért? Mert a tengely nincs rögzítve a csapágyhoz! Ki is tudod szedni belőle ugyanúgy, mint a siklóból, hát akkor ott milyen rögzítés van? Sajnos majd az összes golyós venti ilyen, vagyis értelmetlenül csapágyazott, a tengely ugyanúgy el tud forogni a csapágy belső falán, és nem a csapágygolyókon üzemel. Itt nem olajozunk, mert a csapágyban lévő maradék zsiradékot is kimossa, amitől valóban csapágyhangja lesz: Ugyanúgy valami lágy zsiradékot használunk, mert ugyanúgy egy sikló tengelyt kell jobb belátásra bírni. Az olaj tapasztalatom szerint nagyon átmeneti megoldás egyébként, hamar "megszárad" a tengely, a lágy, topaz jelegű zsírok viszont örök darabok.
"Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Ultimate Admiral Dreadnoughts
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Külpolitika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- HiMedia lejátszók
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen