-
Fototrend
Ez a topic épített vízhűtésekkel foglalkozik, kompakt vízhűtések topikja erre a linkre kattintva érhető el! [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
mackosajt
addikt
válasz KAMELOT #36599 üzenetére
Ennyi pénzt 1 liter vízért kiadni
Ennyiből én 20 liter ioncserélt vizet veszek, ami a célra tökéletesen megfelel.
Most is van 5 liter itthon a holnapi műveletekhez.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
-
mackosajt
addikt
Hát idáig jutottam.
Köszönet a kedves fórumtársnak, akitől a blokkot+pumpát+tartályt vettem.
Gépről nem dobok képet, mert a régi csöveimet használtam fel, 2x kiöblítve, de rózsaszínűek maradtak, meg jó sok van belőle.
Légtelenítés sokkal gyorsabb, mint a Solo-val.
Supremacy visszakerült, előtte picit tisztítottam rajta, mert belenézve apró kis koszmó volt benne.
Sokkal csendesebb a gép
Néha még mintha "gluggyanna" egyet a rendszer, de majd kidolgozza a levegőt.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz spanglee001 #36628 üzenetére
Az ugye megvan, hogy az a 15 fok egy számított érték?
A másik a valamennyire valósnak mondható.
Majd képet lövök később.
Most bf4 alatt toltam az előbb, olyan 48 fokos VGA és 55 fokos CPU hőfokkal.Majd rájöttem, hogy valami nem kerek, és kilépve hiányzott a RAM fele.
Kikapcs, ramok ki/be, és visszatért mind.Most teszteljünk tovább.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Nálam is annyi.
Igaz, nálam a Gpu az 58-at még nem érte el tegnap, pedig kiszedtem az fps korlátot is, de csak 55-ig ment, 62-es cpu-val bf4 alatt.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz king.mp #36734 üzenetére
Faterom esztergályos szakoktató volt.
Mikor ilyen tételekkel keresték meg, hogy fusiban kéne csinálni, mindig akadt egy ügyeletes diákja, aki 2-3 szabad óráért cserébe vállalta, hogy kimegy a városba, elintézi a saját dolgát és visszafelé megveszi a boltban a kész, 50 Ft-os közcsavart, a fusiért előre adott 500-asból megmaradt összeget meg suli után költheti amire akarja.
Többnyire meghívták belőle fateromat is 1 sörre, meg maguknak is jutott 1-1.Ha tudja az ember, hol keresse ezeket, akkor villámgyorsan megvan.
Pl. most az én hűtésembe is bekerült 6 db csatlakozó, meg 10 bilincs, ami 2700 Ft volt egy pneu/hidraulika üzletben összesen.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz energy4ever #36781 üzenetére
Mondanám, hogy van egy garanciális Solo-m éppen feleslegben, de az már hirdetésnek minősülne.
Amúgy csak radi kell hozzá, meg csatik és csövek.
Feltölteni nem leányálom.
Nekem 2 radival, kissé bonyolult csövezéssel majdnem 1 órámba telt anno, viszont 4,7-4,8 Ghz-ig szépen hűtötte a 8350-et.A mostani külön tartályos megoldást ehhez képest 10-15 perc volt csutkára tölteni, ráadásul a VGA is ívz alá került.
Hangban nem csendes amúgy a Solo, de 2000-2400 körüli fordulaton már kifejezetten halk.
Felette jellegzetes "vonyító" hangja van.[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz energy4ever #36787 üzenetére
A 390X kérni fog még 1 ugyanakkora hőleadó felületet legalább. Szerintem.
Nekem a 2 db 360-as radi kb. egymás felett van. Az egyik házon belül, a másik a ház rácsára kívülről fogatva, köztük 2 venti, meg kívül 3.
Így 7-800 rpm-en szépen elvagyunk.BF4 közben jól befűti a vizet, sacc 40 fokos lehet a víz (nincs hőmérőzve, pedig ha más nem a vezérlő érzékelőjét rá tehetném, csak már nem volt időm, és "lusta" vagyok), de 60 fok alatt megáll a VGA, és a proci is csak éppen fölé megy ennek.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
-
mackosajt
addikt
Azzal a házzal az a gond, ahogy nézem, hogy nincs kivezetésre hely.
Vagy berak egy 240-es radit belülre az 5,25-öt elfoglalva, vagy fúr/vág kivezetésnek helyet, és akkor a tetejére már akár egy 360 is felmehet, megtartózva.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
-
mackosajt
addikt
Elkiabáltam.
Valami vagy a VGA blokkban lehetett, vagy arra reagált valami, de nem tudom még.
Holnap blokkok ki, megnéz, ha koszos, takarít, összerak, remélhetőleg örül.
BF4 alatt feltűnt, hogy mintha nem lenne langyi sem a radi a gép tetején.
Hát persze, a belépő csonknál meleg volt, a kilépőnél "hideg".
HWinfo néz... nyád... BF4 befejez.
VGA 87 fok, CPU 74 fok... és qrvára nem akart esni a hőfok, csak baromi lassan.
Párszor "megpörgettem" a gépet a tengelye körül, de nem volt rá hatással.
DDC "rezeg", meg leállításakor a tartálynál látszik, hogy egy kis áramlást tud csinálni.
Látszik a folyadékon.Csöveket "pumpálva" javult a helyzet, de nincs az a bitang örvénylés, mint amikor összeraktam.
Pedig kiöblítettem mindent, egyedül a VGA blokkot nem kaptam darabokra, mert még az EK matrica is ott virít rajta, nem akartam leszedni, meg a csatikba nézve olyan szép tisztának tűnt.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz proci985 #36844 üzenetére
Mióta bezártam a BF4-et, érezhetően javult a helyzet.
A víz szerintem 30 fokos se nagyon lehet. A tartályba visszatérő ág még 26 se... annyira van ideje lehűlni.
Ehhez a cpu, böngészve 60...Reggel kelek, és szerelek....
fakk.
Most meg megyek aludni inkább.
Holnap meglátjuk, mi okozza.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz mackosajt #36841 üzenetére
Röhögjetek!
Csak az egyik csö gondolta úgy, hogy új alakot vesz fel, ha már engedi, akkor a kunkorodásból ő megtörik.
Kicsit forgattam most rajta, így nem akar megtörni, és van áramlásom rendesen.
Egyúttal a vezérlő hőmérőiből is bedugtam 3-at.
Most látom majd, ha nagyon akarom az alaplapi VRM, délihíd és a VGA blokk hőmérsékletét.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz mackosajt #36860 üzenetére
Jelenleg így látszik az áramlás.
Tartály tetejében szivacs van, ezért az szépen csillapítja a "csobogást".És pár kép. (port ne nézzétek, naponta lehetne takarítani, sajnos)
Tudom, sok a cső, de így "szerelhető" bármelyik rész. Meg a színük is érdekes. Ez a G12 hatása.
Ecet és citromsav sem hozza ki. Tudom, mert ezek a csövek segítettek a kazánunk hőcserélőjének a tisztításában is, ahol 2 liter 20%-os ecet és közel 0,5 kg citromsav után újra lett forróvíz a fürdéshez.
5 év intenzív használat segített a kolloid vas lerakódásában a kemény vízzel.Nekem ez kell.
A gép oldala fent van, nem látok bele, nem érdekel.
A hátuljánál megint nem érdekel mi van.[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Leon77 #36873 üzenetére
A belső (alsó) radit a ház tetejében lévő 2 12-es venti tartja.
A külső radi a felső lyukacsos rácsra van csavarozva, belülről. Ehhez a rácsot le kellett szednem.
Az ott lévő "porszűrő" ki van iktatva jelenleg.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Omli85 #36880 üzenetére
Tegnap a frászt hozta rám, és fáradt is voltam ahhoz, hogy azzal foglalkozzam, nincs-e megtörve egy cső...
Ma levettem a gép oldalát, és egyből láttam, mi a helyzet.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz KAMELOT #36889 üzenetére
BF4 után közvetlen ráküldtem az IBT-t.
Cseppet sem hagytam hűlni a vizet, ez lett belőle (illetve semmit sem lőttem ki):
A VGA-hoz dugott érzékelő, ami kb. a víznek felel meg:
És hogy lássátok, milyen "kevés" folyamatom van:
Szóval kifejezetten nem bench állapot, hanem olyan laza.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #37054 üzenetére
Nana!
Van itt olyan, aki kipróbálta.
Igaz, jelenleg a dobozában pihen, és várja, hogy legyen mire felrakni, vagy kinek.
Tény, hogy szopás feltölteni egy normális tartályos vízhez képest, és tény, hogy hangra elég durva a DDC-hez képest, de ha egyszer fent van, és nem annyira szempont a hang, egész korrekt hűtést tud, persze legyen meg a radiátorfelület is hozzá.De az biztos, hogy csak kényszerből tenném fel megint, és csak a légtelenítés miatt.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #37127 üzenetére
"Interior diameter: 3mm"
Auuuu, ez egy picit kicsike.
Bár lehet szétszedném, és felfúrnám. Nem egy ökör ára van.
@Farkas: AZ liter/perc, szóval nem kéne kiolvadjon elvileg, de az a 3 mm szerintem nem emberi méret, vagy a térfogatáram mértékegységét rontották el.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz #90933760 #37134 üzenetére
No várj, belül lehet van nagyobb hely, csak le van szűkítve 3-ra.
De ilyen szempontból szinte mindegy, mert beépítve legalább mutatná, ha dugulás van, mert lassabb lesz.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz #90933760 #37150 üzenetére
2 db réz karmantyu, van vagy 300 Ft.
És máris külső 1/4-rol belső 1/4-en vagy.Mivel ez nem motor, lehet nincs hangja.
Korcsi, én lehet rendelek valami hasonlót. Szeretek barkácsolni.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz abridabri #37370 üzenetére
a linkelt oldalon pont ott a megoldás is
Lehet vastagabb radit is tenni oda, mint ami a képen van.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz #90933760 #37623 üzenetére
Tévedés ne essék, ebben egy rotorka van, a móricka rajz, ami a weboldalon van, lehet nem az aktuális cuccot mutatja.
Ennyi pénzért amúgy ha megveszi, itthon esetleg felbővíti a furatot, simán megér egy próbát.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz #90933760 #37625 üzenetére
Mint azt a múltkor kiveseztuk, ha a furat bővítések után csak forduljon párat, az is mutatja az aramlast.
De gyanítom, hogy a furat nem befolyásolja a rotor mukodeset.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #37677 üzenetére
Volt!
A szivattyú megvan, azzal vízkőmentesítettem a kazánunk hőcserélőjét.
Amúgy wilo, fűtési keringető szivattyú. 48 watt max. fogyasztással, kitolta a szemét is a rendszernek.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #37725 üzenetére
Alura a G12-es fagyálló tökéletes, nekem.
Ecet helyett javasolnám a citromsavat, biztos van valami vegyi anyag kereskedés felétek is, ott kilója 800-850 között mozog, 1 teáskanálnyi képes sok-sok vízkő és kosz leszedésére.
Ha nincs ilyen bolt, akkor szinte bármelyik mezőgazdasági boltban kapsz 5-10 dkg-os tasakban, persze fajlagosan jóval drágábban.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #37729 üzenetére
Akarsz több köbméter tömény ecetsavat szagolni? 17 fokon már kásás, alatta befagy, 1000 literes "IBC"-ben érkezik, télen élvezet vele melózni, 1-2 napig olvasztjuk, kimelegítőben.
Az orrodat is tisztítja.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Mondjuk én?
Lassan 1,5 éve vettem használtan a 290x-et.
Nemrég sikerült olcsón használt FC blokkot venni.
Még ugyanennyit szeretném legalább használni.
Fiaimnak a régi 7770 még mindig megy, az az enyém volt.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Omli85 #38532 üzenetére
Privátban megbeszéltük a kollégával.
Kicsit el vagyok tűnve, mert nagy fába, vagyis kis vasba vágtam a fejszém, akarom mondani a flexet.
A 33 éves roncsom anyaghiányosságain dolgozom szabadidőmben, és hát sajnos nem várt meglepetések fogadtak sok helyen.Gépem köszöni, jól van. Késő esténként egy kis bf4 mellett rendesen befűti a szobát a vizes rendszer.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Whysperer #38538 üzenetére
Kedves Suttogóufó!
A 3600-as is mehet alacsonyabb tempón, és ha kell, ne adj, akkor ott a teljes fordulat, ami jól jöhet, mint vésztartalék.
Nálam 2 db 360-as radit vitt, gond nélkül. (Ha esetleg érdekel, nálam csak porosodik a Solo a dobozában)
Ha a Tritonban csavarmenetes a csatlakozód, akkor csak kicsavarod, és a Solo-ba be, ezen ne görcsölj. Pláne ha 1/4-es az is.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Whysperer #38540 üzenetére
Ne a cső átmérőt nézd.
A Tritonból kitekerhető a csati? A képek szerint nekem annak tűnik.
Az meg 1/4-esnek így ránézésre.A Solo-ba 1-1 bele tudod tehát tenni.
Kérdésedre a válasz, lusta voltam még átírni, Igen.
szerk: ha nem kitekerhető, akkor bocs, de nem egy ökör ára.
Akár kereshetsz egy légtechnika+hidraulika üzletet, és a pneu gyorscsatlakozó egyik fajtája pont 10-es csőhöz ideális, és van O-gyűrűs változata, arra meg a csövet bilincs megfogja.
csati+bilincs vagy 4-500 Ft[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Laraxior #41217 üzenetére
Azt a MORA radit nyúlom.
Hiába a két db 360-as radi, csak kell a hőleadó felület további növelése.
Ebben az őszi forróságban a víz sem elég hűvös.Ennyi pénzért nem bírom nem megvenni.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
Pár napja beépítettem a MORA radit a rendszerbe.
Azóta a ventiket sokkal alacsonyabb fordulatszámon használom, ami a fülnek sokkal kellemesebb.
A hőfok meg mondani sem kell, sokkal jobb a rendszerben.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #41467 üzenetére
olyan negatívak vagytok
Évekig ment a rendszerem alu klímahűtővel, vas szivattyúval, hiba nélkül, kosz nélkül.
Csak ugye alukímélős fagyállóval.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #41472 üzenetére
na igen, ebből látszik, számít a folyadék is
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
2 db 360-as radi volt eddig, és a cpu+vga is vizen van.
Szerinted kellett rá a venti?
Kellett.
És persze 1000+ rpm-en mentek.Most a MORA beiktatásával 7-800 közé tettem mindet, és játék közben is bírja simán.
Ha filmet néznék, biztos vehetném lentebb, de még nem próbáltam ki.
Jah azok a ventik tartalékok maradnak, amik a képen voltak.[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #41518 üzenetére
Orrmanyos, ti is erőltetni próbáljátok.
Nekem az autoklima tuti nem eloxált volt, mint a fűtési szivattyú sem.
Had próbálja ki.Gyík, te olyan hülye vagy, le sem tudom írni.
Tartó funkció volt mindössze.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #41523 üzenetére
Full alumínium. A külső egység volt a rendszerbe építve.
Most kint kallodik az udvaron. Rajta a saválló csatlakozókkal.Na most alkohol vagy fagyálló volt neked?
Gyík, nem elég, hogy bf4-ben bena vagy, meg itt is.
[ Szerkesztve ]
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz jones965 #41536 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy az alumínium a leginkább érzékeny fémek egyike(amiből szerkezeti elemeket gyártanak) az oxidaciora.
Ha egy alu klimahutot össze raknak alu fittinggel, még az is úgy össze tud gyógyulni, hogy kuka lesz.
Autókban évtizedek alatt használtak alut vassal és rezzel vegyesen.
Persze ott mások a hézagok, nincs microfin barazda.
Egy jó folyadék sokat jelent.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz KAMELOT #41757 üzenetére
A szobában én is sapka nélkül szoktam lenni ( ), és én is óvatoskodva vizezgetek, de balszerencse előfordulhat mindenkivel.
Én is borítottam már ki lavornyi vizet a szobában gépszerelés közben, csepegett itt-ott, de eddig megúsztam gépúszás nélkül.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz Laraxior #41763 üzenetére
Ahogy látom, költözködött.
Kérdés a következő:
Még azelőtt látta, hogy baj van, mielőtt ára alá helyezte, vagy csak akkor, amikor már bedugta?
Meg mennyire ázott el?
Volt-e egyáltalán olyan pillanat, amikor sikerült bekapcsolni, de magától lekapcsolt, lefagyott? (már ha bedugta a konnektorba)Nekem a MO-RA beiktatása utáni feltöltésnél a cső bevezetett pár csepp folyadékot a VGA-ra, persze én ostoba nem csak táp bekapcsolással akartam tölteni a rendszert.
Ahogy megláttam a folyadékot, tápot lenyomtam, csatikat lehúztam, és only táp ON állásban folytattam, letörölgetve a foltot.
Szerencsémre kb. 1,5-2 órán keresztül tudtam hagyni légtelenedni és leak tesztelni, ami után sikeresen életre is kelt.De van itt olyan, akinek több liter folyadék jutott belülre, majd több napi szárítás után próbálta feléleszteni és sikerült. De ha bekapcsolt gépnél ömlik be a víz, akkor ez csak a szerencsén múlik.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mackosajt
addikt
válasz #16729600 #41781 üzenetére
Atya ég, Amennyibe ezekből 1 méter kerül, én annyiért majdnem 8 méter veszek hidraulika/pneumatika boltban.
Itt jegyzem meg, hogy néha borzasztóan el tudok csodálkozni, hogy mekkora árbéli különbség lehet, ha valaki csak vízhűtésre szakosodott boltoktól vásárol, vagy ha hajlandó picit utána járni, és képes megtalálni a hétköznapi helyettesítő kellékeket.
Múltkor is a MO-RA miatt vettem 2 méter csövet, meg csatikat és bilincset, fizettem 2500 Ft-ot. 10/13-as cső, 1/4"-os csatik, csőhöz való bilincsek.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
Új hozzászólás Aktív témák
● Kompakt vízhűtések topikja erre!
● Olvasd el a Téma összefoglalót!
● Privát üzenetben szakmai kérdéssel ne zavarjátok a tagokat!
● A topik csak épített vizes rendszerekkel foglalkozik!
● A topik kiemelt témájú!
● Vízhűtés offtopik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen