Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VaZso

    senior tag

    válasz McLaca #2331 üzenetére

    Erre írtam az útvonal (trunk) minőségi prolémáit... és nem csak T esetén lehet.
    pl. vezetékes irányban is tapasztaltam olyat, hogy némelyik szolgáltató vacak útvonalon adja át a hívást.

    pl. számátadási és hangminőség problémák is voltak

    Sőt, ezeknél az olcsó útvonalaknál időnként olyan is előfordult, hogy magyar csengőhangot hallottam, de nagyon zajosan... és jellemzően ilyenkor már csengetéskor is számolt.

    Amúgy más-más irányokban (1 / 20 / 30 / 70) más-más útvonalat is választhat a szolgáltató, amik között hívásonként is lehet eltérés. Ill. vedd figyelembe, hogy sajnos ez az "olcsó hús" esete... cirka 3 Ft/perc áron senki sem fog konstans jó minőségű vonalat adni, sajnos ez a hátulütője... különösen, ha az itthoni szolgáltatók egymás között cirka 10 Ft/perc díjakat számolnak fel, ami kétlem, hogy kevesebb volna külföld irányából.

    A legjobb, amit tehetsz, hogy feljegyzed a vacak hívásokat, összeveted a szolgáltató híváslistájával és jelented a szolgáltatónak. Normális esetben azt az útvonalat kiszedik, amivel problémásak a hívások (és sokszor előfordul az ilyesmi).
    Bár felet, ~3 Ft/perc áron ezzel nem foglalkoznak - "ezt kell szeretni" eset -, más (drágább) márkájuknál meg lehetett csinálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák