Aktív témák

  • mythbuster91

    újonc

    Sziasztok!

    Lenne egy olyan problémám, hogy egy cégnél van két VoIP telefon, de egyszerre csak egy cseng ki/működik. Ez azért van, mert a készülék a hálózaton bejelentkezik, a szolgáltató meg az adott IP -hez csatolja a készülék azonosítóját, és onnantól csak azzal kommunikál, tehát ha utána a második telefon is kapcsolódik, akkor a szolgáltató a második telefon azonosítóját csatolja az IP -hez, az első onnantól nem működik, csak a második. Közben felröppent egy olyan ötlet is, hogy legyen voicemail és robot ha senki nem veszi fel a telefont, vagy lehessen időzteni, hogy hétvégén a robot fogadja a hívásokat. Mivel nincs tapasztalatom az IP alapú telefonhálózatokban, ezért hozzátok fordulok segítségért. Igazából van egy olyan elgondolásom, hogy létrehozok egy belső telefonközpont szervert (FreePBX), ami kommunikál a központal és vezérli a belső VoIP készülékeket. A gond csak az hogy fogalmam nincs hogy kell működésre bírni, ha esetleg valaki játszadozott már ilyennel, szívesen olvasom a téppjeit... ;)

    Előre is köszönet a segítségért! :)

    Üdvözlettel, Kelemen Jenő iOS Developer at Innostart soft KFT

  • kabelmania27

    félisten

    válasz mythbuster91 #1 üzenetére

    Üdv!
    Ebben a topikban hamar választ fogsz kapni.

Aktív témák