-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #555 üzenetére
Más országokban működhet, mert eltérhet a készüléken a szoftver - ad ki hozzá esetleg külön saját támogatást a szolgáltató -, vagy akár a VoLTE technikai megoldása is más.
Mind a kettővel kapcsolatban találkoztam gyakorlati példával, a feleségem View 10-én például hiába trükköztem Android 8-on, abban nem volt megfelelő szoftveres támogatás, így nem működött a VoLTE, megkapta a 9-et, amibe viszont már gyárilag bele volt integrálva és azóta tudja.
Az eltérő VoLTE mód kapcsán sem is kell messzire menni, hazánkban a Telekom és a Telenor sem azonos technológiával oldotta meg, előbbi úgymond fizikailag, utóbbi pedig virtuálisan.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz thomas77 #618 üzenetére
Megy is, de garancia csak arra van, ami a Telekomtól származik és szükség esetén szoftverileg kihatással van arra azonosító alapján. (Már ha a felhasználó nem buherál bele eltérő/alternatív frissítéssel.)
tomp: Köszi a listát!
Honor View 10-en működik Android 9 óta a Teléekomos VoLTE, beírom majd, ha szerkeszthető lesz a dokumentum.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #624 üzenetére
Nem követem azt a topikot, de arra azért kíváncsi lennék, vajon van ott olyan, aki minden feltételnek megfelel? Tehát Telekomos készülék, nem történt alternatív frissítés a felhasználó által, az előfizetésen bekapcsolva a VoLTE...stb.
Aki minden feltételnek megfelel, kérheti a Telekom segítségét, a kapcsolódó lista alapján meg kell oldaniuk.tomp: A Huawei P20 Pro-val megy a Telekomos VoLTE, a listájukban is szerepel, de gyakorlati tapasztalatból is mondom.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #635 üzenetére
A Telekom addig nem ír be egy adott típust a listájába, amíg a gyakorlatban le nem tesztelte, szóval működnie kell, ha minden feltétel adott.
Arról nem tehet a szolgáltató, ha a felhasználó eltérő, moddolt (adott topikban ez népszerű, ahogy olvasom) firmware verziót tesz fel...stb.
Ismételni tudom csak, akinél minden feltétel adott és nem működik vegye fel a kapcsolatot a szolgáltatóval és kérjen segítséget, hivatkozva a támogatási listára.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #665 üzenetére
Nem véletlen, hogy a legtöbb rendszerben/készüléken nem lehet csak 4G módot beállítani, igaz ez Android esetén is, ott is elenyésző azok száma, ahol van rá lehetőség.
-
-
kali
legenda
Másik, lehetőleg hivatalosan támogatott telefonnal is próbáld majd ki azért a SIM kártyát, ha lesz rá lehetőséged, mert úgy kiderül, hogy mi a hiba forrása.
Azt figyeld még meg esetleg a készülékednél, hogy csak lezárt képernyőnél nem érkezik be a hívás, vagy akkor sem, ha használod épp a telefont. -
kali
legenda
Lesarkítva; virtuális kontra fizikai.
A Huawei telefonok kapcsán más példát is lehetne írni, például Telekomos SIM kártyával nem jelzik ki egy ideje külön a 4G+ hálózatot - attól persze ismerik és kezelik -, más szolgáltatók SIM kártyájával viszont igen.
Írom ezt azért is, mert a korábban használt Huawei telefonomon (Mate 10 Pro) csak abból láttam, hogy működik a VoLTE, miszerint nem váltott vissza 3G/2G módba hívás alatt, a jelenlegi Note9-en viszont megjelenik egy HD ikon és zöldre vált, ha valóban 4G/HD hívásról van szó.
A Telekom, hogy hű legyen magához, a Telekomos Note9-en nincs a szolgáltatós szoftverben ez a HD ikon, de a nem szolgáltatósban van.
Komplikálva a dolgot, a Note9 esetén mindegy, hogy Telekomos vagy sem, a 4G+ kijelzés mindig adott a Telekom hálózatán is.
Ennyire összetett a dolog és múlik a gyártón és szolgáltatón is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz anglergab #837 üzenetére
Szia,
Bár a menüben kell nézelődni, de kikapcsolt mobiladat mellett is látható/ellenőrizhető sok készüléken, hogy milyen hálózati módban történik a hanghívás, 4G/VoLTE vagy sem: [kép]
Sosem kapcsolom ki a telefonon a mobiladatot, most csak a teszt kedvéért tettem meg.
Bekapcsolva valóban egyszerűbb, mert akkor a főképernyőn, illetve az értesítési sávon kiszúrja az ember szemét az épp használt hálózati mód.
Jut eszembe, bekapcsolt wifi esetén sem látszódik a főképernyőn/értesítési sávon, akkor is a menüben kell ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz KurtCobain #850 üzenetére
Ismerősi körben egy ilyen volt, nála már nincs gond egy ideje.
-
kali
legenda
Szia,
A Honor 10 hivatalosan is támogatott típus a Telekomnál, persze a feltételeknek meg kell felelnie, meghatározott régió, firmware verzió...stb.és akkor működik.
C432-es, tehát eredetileg is ebbe a régióba szánt készüléked van?
Android 9 van már rajta, vagy még 8?
A szolgáltatói oldalon is biztosra kellene persze menni, hogy valóban bekapcsolt legyen az előfizetésen a VoLTE, megfelelő legyen a SIM káfya és legyen 4G lefedettség, ha a készülék szoftveresen is tudja és bekapcsolva a VoLTE kapcsoló, akkor működnie kell.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Érdemes lenne akkor telefonos vagy személyes ügyfélszolgálaton ellenőriztetni, hogy valóban bekapcsolt állapotban legyen az előfizetésen a VoLTE funkció.
Ha van rá lehetőség, a SIM kártyádat kipróbálni olyan készülékben, amiben másik (VoLTE képes) SIM kártyával bizonyítottan működik a VoLTE, illetve fordítva is, a te készülékedben kipróbálni olyan SIM kártyát, amivel másik, megfelelő készülékkel a gyakorlatban is megy a VoLTE, így szűkíthető a hibalehetőség.
Android 9 óta még a View 10-en is működik a Telekomos VoLTE, pedig az nincs hivatalosan támogatva, soha nem is forgalmazta a szolgáltató.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Mobilinternettel is használom, sőt, többségében azzal - fényképeket...stb. is küldve - és semmi külön díj, csak annyi, hogy adatforgalom kell hozzá, ezért írják a mobilinternetes adatcsomagot.
Az iMessage gyártóhoz kötött, az RCS nem, de az iMessage is úgy működik, hogy ha a másik fél nem képes rá, akkor SMS/MMS formájában kerül továbbításra.
Ezek a platformok ilyenek, hogy ha nem mind a két fél képes rá, akkor nem valósul meg oda és vissza, illetve végig adott mód, igaz ez a VoLTE esetén is. -
kali
legenda
Jól is kellene működnie, biztos oka van, hogy hibát tapasztalsz, azt kellene kideríteni, hogy mi az. XEH vagy TMH a telefonod?
Nekem ugyan Note9 van jelenleg (XEH, korábban volt TMH is), de azo(ko)n semmi probléma a Telekom VoLTE kapcsán, ahogy előtte a Mate 10 Pro-n...stb. sem volt.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #999 üzenetére
Pont a Telekomé lenne a jobb megoldás, ha minden telefon megfelelően kezelné, mert akkor csak abban az esetben jelenne meg a releváns kijelzés, ha valós a működés.
Szerencsére vannak azért ilyen tekintetben is jó telefonok és szoftver verziók, de egyelőre ezek vannak kisebbségben.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen