Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    Legtöbbet sima rcade csatában játszogatok, már amikor játszok a WT-vel.
    A repülős részben elfogadom ezt a modulsebzősdi dolgot, több száz méterről puffogtatják egymást általában "kis" kaliberű géppuskával. Nem sok lehetőség van olyan célozgatásra, mint tank-tank elleni közdelemben a földön - illetve valamit előbb-utóbb úgyis elkaszálnak a lövedékek. Egy jól odarakott sorozattól pedig már süllyed is az illető... Inkább a mozgáson/irányításon, a saját és a másik gépének ismeretén van a hangsúly...

    De..
    a tankoknál van valami receptje a másik hatásos kilövésének/ harcképességének csökkentésére; lassabban lő vissza, nem tud mozogni stb.?
    Nem csak lőni-lőni és várni mikor sorsol ki a gép?

    Nekem úgy tűnik még angol nyelven sincs valami hatalmas elérhető "szakirodalom", nemhogy magyarul...

    Mikor-mitől számít egy tank megsemmisítettnek? Van konkrét szábályszerűség? Mennyi találat, mennyi modul, mennyi legénység stb...? Számomra annyira randomnak tűnik az egész, van benne mégis valami logika? Milyen a tankok damage modellje? Megvannak különböztetve eltérő páncélzatú részek? Van jelentősége, hogy milyen szögben, milyen felületre csapódik be a lövedék?

    Milyen a spot rendszer? Mikor vesz észre valaki? El tudom rejteni a tankot?

    Alapvetően milyen lőszert érdemes használni? (AP-HE-APCR...)

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák