Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz PAWI #3036 üzenetére

    Húzzál mindent amit csak lehet. De talán első sorban loader-nél a reloading, commandernél - leadership, gunnernél - targeting, és mindenkinél vitality szépen lassan. Aztán az összes többire is hagyigáljál szépen lassan pontot. Érdemes a field repairt is húzni mindenkinél, ezzel csökkented a javítási időt a csatatéren ha lerobbansz s úgy döntesz javítasz. Itt nagyon ritka ami pár mp-n belül megjavul, inkább a lánc, de komolyabb modulok (motor, váltó, torony, cső stb...), sok időt igényelnek. Nem lesz ritka, az 1 vagy akár 2 perces javítási idő, és ugye nagy szerencse kell hozzá, hogy addig ne lőjenek ki.
    Ellenfeleknél mindig próbáld először a gunnert vagy magát a gun-t kiiktatni, így levágod a szarvát gyorsan. TD-knél célszerű rögtön hasat (váltó), vagy motort lőni, mert akkor teljesen ellehetetleníted.
    Gondolom azt észrevetted, hogy itt nagyon fontos hogy tudd hová lőj, mert HP nincs, a modulok és crew viszont kegyetlenül sérül. A crew memberek is ahogy pusztulnak ki a tankból, úgy csökken a tank túlélési esélye. Pl. ha kilövik a gunnert-t, nem tudsz lőni pár mp mire beül a helyére valaki. Ugyanez van ha a drivert lövik, ki, kis időre megáll a tank, számláló elindul vissza. Bizonyos crew veszteségnél áll be a tank klinikai halála, vagyis kilőttek, evidens, hogy 1 ember már nem tud egy 5 fős tankot kiszolgálni.
    Lőszert is majd ésszel pakolj be a csaták elején a gépválasztó résznél, mert ahogy csökken a skuló mennyisége, azzal arányosan csökken az ammorack valószínűsége is.
    Nézegesd a garázsban serényen a különböző gépek xray illetve, armor nézetét, így gyorsan be lehet tanulni, melyik tankot hol érdemes lőni.
    Maga az ammo rack és kigyújtás sok dolog függvénye, régen egy motor illetve üzemanyagtank találatkor szinte biztos volt hogy gyulladtál is, rosszabb esetben durrantál hamar, ahogy a tűz az ammot-t elérte. Ezt redukálták az egyik patchben, tehát a sima páncéltörő lövedék nem biztos hogy gyullasztani fog. Igaz ez az ammo találatra is, ugyanezen lövedék nem mindig robbantja be. A HE lövedék ami ilyenre képes, de ugye azoknak relatíve alacsony az átütési képességük.
    Arcadeban gyorsan meg lehet tanulni, hogy az ágyút milyen magasra kell emelni a távolság függvényében, hogy eltaláld a tankot. Itt az ágyúknak sincs akkora szórása mit a WoT-ban, nem fogsz 100 méterről a holdba lőni, hacsak nem várod meg amíg a kocsiszekrény billegése megáll. A különböző ágyúk és lövedékektől függ az is, hogy egy adott lőszer milyen íven fog repülni, azaz mennyire jók a ballisztikai tulajdonságai.
    Ezek minden lőszernél le vannak írva, a többi tulajdonságukkal együtt (átütés, lepattanási esély, gyújtás avagy berobbanási vastagság, stb.). Pl. nagyon gyakori eset, hogy egy páncéltörő lövedékkel nem tudsz egy SPAA-t (légvédelem) kipusztínai, mert mindig átrepül rajta, mivel az SPAA armor vastagsága kicsi (kb. 5mm), a lövedék berobbanási pontja (fuse sensitivy) mondjuk 28mm. Na, az ilyen esetekre kell pár darab HE-t is vinni, az ezekre a leghatékonyabb. Főleg magasabb tierben idegesítőek az SPAA_k, mert az átütésük idővel nagyon megnő, és simán lehet velük tankokat filézgetni.
    Még valami: Itt nem garázshelyek vannak, hanem crew slotok a főmenüben alul. Figyelni kell milyen gépet hová pakolsz, mert idővel oda érdemes visszatenni az adott gépet, mert az a crew már megtanulta. (visszatételkor sárgha pipa fogja jelölni azokat a helyeket ahol már ismerik az adott gépet). Gépet eladni nem lehet, csak "holiday"-re küldeni amikor nem használod.
    A crew membereket lehet idővel kvalifikálni (az adott gép mesterévé tenni) a crew fejlesztési fülön, de ehhez először lel kell érniük egy adott crew XP pontot. 3 lépcső van, Basic, Expert, Ace, az utolsót már csak arany-ért lehet megvenni. Minden szint valamennyi mennyiségű skill ponttal húzza meg a crew pár darab tualjdonságát.

    Első körben ennyi. Ha még kérdés van szólj.

    [ Szerkesztve ]

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák