Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz olcsii #990 üzenetére

    A pályák mindenképp valahogy "valósabbak", mint a wot egyszerű "pusztái", "tenyésztett" sziklái, dombjai, bokrai...
    A tankok meg végülis... jól néznek ki, jobb-e vagy sem, mint amott a HD-k... nem tudom. Egy bizonyos szinttől már nem igazán ad pluszt a részletesség, mert nem arra koncentrál görcsösen az ember milyen részletgazdag a tankja, mikor az ellent lővi.

    A modulosdi...
    Repülőknél is így van...
    Ott (jobban) működik ez a modulos dolog; a tűzgyorsaság is nagyobb, így valami valamit előbb utóbb úgyis eltalál. (bár ott is vannak típusok, amiket lehet lőni perceken keresztül, az istennek nem tudod leszedni őket...)

    De itt tankoknál valahogy nem kerek a történet... Miért gyakran one-shot kill egy találat sofőr nyíláson, és miért nem, ha mellette 10 centivel viszi át ugyanolyan lövedék a páncélt...

    Ami azt illeti az egész játékmechanika (a bázisok - pontok) nem igazán adnak teret a taktikázásnak... egyszerű rush-ra ösztönöz, aztán meg beton campre... A lemmingezés egyenesen ajánlott... aztán meg...
    Pofon egyszerű, mégis érthetetlen, miért nem teszik... annyi taktikai érzék sem kell hozzá mint egy wot bázis foglaláshoz... nem kell átlátni a térképet, nem kell számolgatni hol mennyi és milyen tank jön... csak rohanni a körhöz, minél többen beleállni és lerendezni szemtől szemben - aki viszi a bázist máris gyűjti az előnyét. Ehhez képest rengetegen csak a mezőn bóklásznak.

    Ez a rendszer nem kedvez azoknak se, akik a másik játékban ügyesen helyezkedve be tudják védeni a bázist, visszalőni a foglalást... kihasználják a fedezékeket, a látótávot, a távolságot, rejtőzködnek stb. Itt face to face harcra kényszerítenek, ha foglalni/visszafoglalni akarsz, ilyenkor meg nem sok "skill"-nek marad hely az egyszerű túlerővel szemben. (ezen a sebzés véletlenszerűsége nemhogy javít... még rátesz egy lapáttal)

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák