Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Urna #16473 üzenetére

    Nem vettem személyesre, csak válaszoltam:
    Erről is írtam korábban.
    Semmit nem derít ki egy szerver replay. Nem ugyan azt látja a kliens mint amit a szerver rögzít.
    Így nem meghatározható melyik a hiteles. Nekik az, de a játékos nem a szerver kép alapján játszik. Hiába látod a szerverképen a pusztában álló kárművet ha a saját monitoron nem jelenik meg. lehet bármitől, sosem derül ki.

    A kismillió játékmechanika ami a legtöbb problémát okozza.
    Erről is írtam korábban. Erre kellene költeni, nem teleszórni járművekkel. Persze kell a pénz, megértem.

    A törött pajzs azt jelöli, aki spawnvédelmes játékost lő:
    Köszönöm! Eddig csak a levegőből láttam , de onnan minden helyen feltűnik. A spotolás is, képes a map szélén megjelenni a holt zónába.
    A sptolt játékos spotja a földi jármű távcsövében a második megjelenés után eltűnik.
    Állandóan váltogatni kell a nézetet, hogy nem veszítsem szem elől. Másnál is így van?
    Lehet csak nálam léteznek ezek az anomáliák, lehet én értem félre.

    #16472wednesday
    Ezt számtalanszor le teszteltük. Ugyan az a jármű egyforma állapotba, képzettebb legénységgel, lassabban haladt, de több km-t mutatott egymás mögött haladva. :)
    De lehet a hátul haladó gyorsabb a szélárnyékba :D
    Lehet a talaj eltérésére hivatkozni, de felesleges :)
    Mikor az aszfalton belesüllyed a tank, vagy a gumikerekes jármű..

Új hozzászólás Aktív témák