Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Illetve a flaps-használat csökkenti a stall speedet (átesési sebességet). Ergó ha totál vertikálisan mész felfele, és közeledsz az áteséshez/visszaeséshez, akkor még felfelemenet a fékszárnyak állításával (pl. takeoff->combat->landing) egy kis plusz magasságot tudsz elérni. Arra viszont figyelni kell, hogy függőleges emelkedésnél minden km/h sebességre szükséged van, viszont a fékszárnyak bármilyen nemű kiengedése sebességvesztéssel jár. Ez akkor hasznos, ha az üldöződ is jön veled vertikálisan.
Példa olyan esetre, mikor muszáj használni a fékszárnyakat, hogy csökkentsd az átesési sebességed.
4:00-tól nézd.plusz itt egy hivatalos videó:
https://www.youtube.com/watch?v=nIc2JDGe2ig[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Tudod, szokás mondani, hogy L2P.
Mindenki elkezdte valahol, még azok is, akik most nagyon szép eredményeket értek el a Thunder League-ben.
Szar a játék? Oké. Mondod ezt te... plusz nem tudod kivárni a csilli-villi jól fegyverzett, jó pilótás repülőgépeket? Igen, talán a pilótád képességei (legénységi pontok miatt) jobbak lesznek, de NEM Ő FOGJA AZ EGEREDET MOZGATNI.
Feloldasz egy nagyon pöpec Spit Mk.22-t, de attól még nem leszel jobb pilóta, és az első Shiden Kai vagy Raiden le fog lőni. Feloldasz egy nagyon pöpec Fw 190 D-9-et, az első F8F-1B vagy La-9 le fog lőni. Akkor már a csilli-villi géped sem lesz olyan pöpec, nem? Akkor már jó gép sincsen a játékban, az összes szar, mind szarul lő, szarul teljesít stb. Fura, mert csak nálad van ez. Na mindegy is.Ha képtelen vagy megtanulni a manővereket, megérteni azt, hogy minden repülő máshogy teljesít más magasságokon, akkor tényleg nem neked való ez a játék. Ezt mindent meg kell tanulni és tapasztalni kell. Ehhez hozzá jár, hogy sokszor, nagyon sokszor le fognak lőni.
Ne haragudj, de már millió meg egyszer olvastam a Tiedhez hasonló hozzászólást és egyszerűen a pofám leszakad, de nem tudom megérteni, hogy miért kell ezt? Annyira elkeseredett vagy, hogy muszáj vagy ócsárolni a játékot, lehordani holmi fostalicskának, csak mert pancser vagy? Bocs, kezdő, ezt akartam mondani, talán nem is számít, max. intézel hozzám is pár szép szót.
Elmész a boltba tejfölt venni, nem ízlik, meghát olcsó is volt, mit vártál tőle egyáltalán... mit csinálsz? Visszamész a boltba, és elkezded ócsárolni a tejfölt? Írsz a gyártó cégnek egy nyílt levelet? Megteheted, de mi értelme van?
Tedd magad túl rajta, és keresd meg azt a játékot, ami élményt nyújt neked. Nyílvánvaló, hogy nem a War Thunder lesz az, és ezzel nincs is semmi baj...
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Általában átgörgetem... sőt, már ezt a fórumot se nagyon használom, pedig eredetileg innen "indultam". Most a hivatalos fórumon vagyok, és a játék magyarítását is csinálom aktívan.
Én is tudok küldözgetni 4-5-6 killes RB meccsekről eredményeket, és akkor már egy nagyon jó pilóta leszek a fórumtársaim szemében. Húdejó.
Természetesen nem fog senki olyan screenshotokat feltenni, ahol 10 másdperc harci aktivitás van a neve mellett, illetve egy negatív ezüst oroszlán számla, mert azonnal kinyírtak.
Nem attól leszel jó pilóta, hogy mindig rommáalázod az ellenséged.
Attól leszel jó pilóta, hogy megtanulod kezelni a helyzeteket, megtanulod a célpontválasztást. Megtanulod, hogy te is kerülhetsz olyan helyzetbe, amilyen helyzetbe kényszerítheted az ellenfeled. Megtanulod, hogy mi az a magasság és sebesség, ezáltal megtanulod, hogy a magasság és a sebesség jelenti az életet. Megtanulod, hogy az adott géped mire képes, ez azzal jár, hogy hibákat fogsz véteni. Mindenki vét hibákat, én is, Francia is, mindenki. Ebből tanulunk.Igen, vannak azok a helyzetek, amikor lehetetlen vagy nagyon nehéz teljesíteni valamit. Ha egy P-47-ben ülök és mögöttem 300 méterre döcög egy A6M3, akkor nagyon valószínű, hogy le fog lőni. És akkor itt jön képbe a gépismeret: a Zérók orsózási sebessége nagy sebességnél iszonyatosan leromlik, meg úgy összessgében a vezethetőségük. Ha nincsen lehetőségem sebességet szerezni és ŐT KÉNYSZERÍTENI ilyen helyzetbe, akkor tényleg le fog lőni. Viszont nem azon fog sírni a szám, hogy ez az A6M mennyire OP gép, hanem el fogok gondolkodni, hogy hogy és miért kerültem ebbe a helyzetbe.
Mit csináltam rosszul, ezáltal mit kellene máshogy csinálnom? Következő meccsen lehet tanulok az előző hibámból, viszont egy másik játékos más helyzetbe kényszerít. Újabb szituáció, amit meg kell oldani, lehet megint hibát vétek és lelő valaki, és lehet el is megy a kedvem az adott repülőtől, de másiknál kamatoztathatom a tapasztalataimat.
Mindenki átesik a tanulási fázison. Ha egyből azt várod magadtól, hogy húdejó pilóta leszel, akkor biztosan el fog menni a kedved a játéktól. Sajnos tenni kell érte.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Felejtsd el az AB-t. Nem poénból szoktuk mondani. Igen, lehet azt fogod izgalmasnak találni saját magad számára, viszont én RB pilóta vagyok, és ha hiszed ha nem, nem tudok érvényesülni AB-ben, ott egyszerűen pancser vagyok vagy nem tudom, nem vagyok hozzászokva ahhoz a tunkoláshoz. Pontosabban mondva elszoktam tőle.
Amit leírtál, azt az RB szituációt... na, pont arra írtam amit írtam. Tanulni fog az ember és nem fogsz ilyen helyzetekbe kerülni. De ha nem akarod az RB-t, az AB meg nem tetszik, akkor nem tudok mit mondani.
Csak mondom, hogy vannak azok az RB meccsek, amik kurva izgalmasra sikerülnek és egyes helyzetekből úgy jössz ki, hogy remeg a kezed. SB pilótáktól hallottam, hogy egy-egy szituáció után még ki is fáradtak és le kellett pihenniük. Igen, az izgalmat és élményt ad. Az AB egy eszement lövöldözés, ahol semminek nincsen értéke. Nincs értéke a gépednek, a lőszermennyiségednek, az üzemanyagodnak, a fékszárnyaknak, a sérülések sokszor semmit nem befolyásolnak. ÉS! MANŐVEREZNI SE KELL TUDNI. Mész mint a hülye, lősz arra, akit találsz és majd bumm, lesz ami lesz. Igazából még hátrányba is kerülsz, ha manőverezel. Mikor ritkán AB-t játszok, beviszek egy ellenséget egy rolling scissors manőverbe, megverem benne, de mire célra tudnék állni a manőver végén, másik 4 ugrik rám. Nincs értelme, ez a játék nem erről szól, illetve nem erről kellene, hogy szóljon.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz donmackó #10389 üzenetére
Mikor az új Ju-88-at maxoltam RB-ben, volt egy, de csak egy olyan meccsem, ahol kb. 3 felszállást (+spawn) produkáltam. Élmény volt, mert ritka az olyan szituáció, amikor "engednek hazamenni". Tök jó volt, mert jött velem néhány Stuka is végig
(#10390) torz on borz: ha az RB-t is unalmasnak találja az illető, illetve az oda betanulást, akkor szimulátor... hagyjuk nekem pl. nagyon lenne kedvem SB-zni, de nem tartok még ott, hogy rávegyem magam az oda betanulásba.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Filmvilág
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Realme GT 2 - aláírjuk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Predator TRITON NVIDIA RTX 2060 6gb i7-10750H 16gb ram 1tb ssd Display 240HZ
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 11T 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó OnePlus 8 PRO 12/256 GB zöld + AJÁNDÉKOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs