Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz Szőrös  #3112 üzenetére

    Aha! Na igen az rata, de ha már itt tartunk a Chaika is igazi rata :D

    Ground forces első tapasznyalatok:
    Tankoztam kicsit most reggel. Nagyon fura ez a farolgatás Pz1C-vel, szerintem kicsit visszább vehetnének ebből a készítők, szerintem ennyire nem csúszkáltak az életben. Megvettem a StuG II-mat is, lőttem is vele egy oneshotot, aztán annyira leamortizáltak jópár lövés után, hogy az ágyúmat se tudtam mozgatni. De amit el kell mondani, hogy sokkal jobb ez a rendszer a WoT-nál. Eleve a spot úgy működik, hogy ha valaki látja az ellent messzebb akkor kap egy markert, de csakis addig amíg látható valaki számára. Mihelyst elbújik, eltűnik a marker róla. A szegényes zoomot szokni kell, hogy nem sniper a tank, csak arra kell figyelni, hogy a kis "x" zöld legyen, mert akkor majdnem tuti, hogy betalál a lövés. A csiki-csukizás élethűbb, azaz nem fog hirtelen visszafele menni a tank, ha fedezékbe akarunk húzódni, előbb azt a fránya váltót rükibe kell rakni a driver-nek... ejnye WoT. Lövedékek hol bemennek rajtunk hol nem, itt is számít a beforgatás. Az előbb taglalt Stug-om, legalább 4-et pattintott mielőtt kilőttek. Megálláskor a billegés már élethűbb, nem leszünk tőle tengeribetegek mielőtt stabilizálódik a hab test.
    Kisebb fák, bokrok kidönthetőek, grafikai bugok bőven vannak amúgy (T-28 alsó testén átláttam keresztbe, robbanások néha csak a port verik fel egy nagyon pici helyen), fizika érdekes, főleg a tereptárgyak interakciójával van gond, pattogunk róluk, képesek felborítani egy ilyen pehelysúlyú lánctalpast.
    De jó lesz ez, nagyon is.

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák