Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Az arcade módban rögtön indult a dogfight és ha le is szednek sincs semmi, mert több gépet vihetsz a csatába (alapból hármat, de bővíthetők a helyek). Historical módban sincs szükség hosszas "szenvedésre", hogy harcot láss.
Ez a játék tényleg egy sokkal lazább és könnyedebb szórakozás, mint az igazi szimulátorok. Bár az IL-2 sorozatban is lehetett dogfightot indítani, rögtön légi indulással, de azért érezhetően tök más a kettő.
-
PAtr0n
addikt
Iszonyat jó játék, igazából széles rétegnek készült, ha könnyed és gyors akcióra vágysz akkor rögtön belevághatsz, a feladatok általában ugyanazok (szedd le az összes enemy gépet, vagy enemy ground unit-ot, vagy bombázd szét a bázisukat) A pályák nagyon szépek, a síkságokon keresztül, a tengerparti részeken át, az alpokig minden van. A sérülés modell igen jónak mondható (bár csinál furaságokat néha), ha pl ellövik a jobb szárnyon a lapátot, az nagyon érezhető, sokszor szakadnak le a szárnyak jól irányzott lövésektől, az sem ritka hogy kilövik a pilótát (ez bombázónál bombázás elött igen kellemetlen), a hangok, effektek, grafika nagyon egyben egyben van.
Kicsit sok a rammer, aki egyből beléd jön szemből, néha felhúz, de meg lehet szokni
Volt úgy, hogy A német BF110-C4-embe (Heavy fighter/bomber), belerammoolt szemből egy sima fighter, ő szétszakadt, nekem meg a jobbos motoron pattant el, ami ennek hatására le is állt szép lassan. Kb. 160km/h sebességgel érkeztem a bázisukra és még kilőttem pár földi cuccost, és hősi halált haltam.
Múltkor egyszerre 5-en! ütköztünk egy kanyonban. Jött egy heavy akit követett egy fighter, a kannyon tetejéről jött 1 fighter, akit 2 üldözött (az egyik én voltam). Valahogy úgy sikerült, hogy mind az 5-en össze a levegőben. Be is írták akkor sokan, hogy mega crash, ilyet még nem láttak sohaSzóval érdemes nekikezdeni, a historical módot nemsokára elkezdem, eddig csak arcadeban toltam de az valami fenomenális, alig lehetz letenni, nagyon odaszögez. Nincs is kedvem a World of Warplane-hez, de azért adok annak is egy esélyt majd. A full real módot is ki fogom majd, de ahhoz szeretnék előbb egy jó kormányt, meg fejkövetős rendszert.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Adtál neki fél órát, tehát lejátszottál 1 kört jó esetben
Kontrollerem nekem is van, de szerintem az arcade itányításhoz a legjobb az egér+bill kombó, akárcsak egy FPS játékhoz, ahol számít mennyire pontosan célzol.
Ráadásul itt sok múlik azon mennyire pontosan kalkulálsz lövéskor pl. ha fordulóból célzol a másikra. Javaslom nyálazd még át a beállításokban az irányításokra vonatkozó részt, mert külőn lehet konfigolni a különböző játékmódokhoz kapcsolódó irányításhoz rendelt gombokat.
A fejlesztés kicsit máshogy van mint a WoT-ban, de mindig sárgán világít a "lőszer" jel az adott repcsinél, ha van mit fejleszteni. Föntről lefelé nyílnak ki a szintek, attól függően mennyi xp-t szereztél az adott géppel. A legénység képességeit (pilótafej embléma) itt külön kell húzni, a kapott "crew xp" alapján. Nagyon sok szempont van, ha jó vagy angolból nézd végig, van gyorsított képzés is, ez persze sasba (arany) kerül.
A lőszert mindig érdemes úgy vinni, hogy előtte eldöntöd mit szeretnél inkább támadni. Értelemszerűen egyik lőszer inkább repcsikhez, a másik földi (light) egységhez, a harmadik kombinált (tehát vegyesen mindenhez egy picit) jó, illetve van stealth is ami nem látszik ha lősz. Aztán vannak különféle bombák, rakéták.Személyes ajánlás: Bármelyik nemzetet is kezdted el húzni, vegyél minél hamarabb egy heavy fighter/bomber-t, nagyon lehet vele darálni, ha valaki szembe jön az halott. Volt olyan köröm, hogy kilőttem vele 6 fightert, meg 14 földi egységet. Kaptam is 24 egységnyi kiosztható pontot a legénységnek a csata végén.
Rendes bombázóm is van már, azzal jó komótosan lehet csak játszani, szigorúan 3500m felett repülve, tud kellemetlen veszteséget okozni az ellenség földi cuccaiban."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Stauffenberg
nagyúr
Tudsz orsózni meg egyéb manővereket végrehajtani egérrel is, csak feleslegesen nyakatekert, meg arcade módban nem is biztos, hogy van rá szükség. Billentyűzeten "A" és "D", én legfeljebb csak gyors menőverhez használom, hogy gyorsabban bedöntsem a gépet, mintha az egérmozdulatot követné le.
Engem leginkább az zavar, hogy nincsenek alapvető navigációs műszerek külső nézetben (legalább egy műhorizont lehetne, rajta egy pöttyel, hogy éppen melyik irányba húzod az egeret, ami mondjuk huroknál vagy felhők között manőverezve jó, ilyen helyzetekben sokszor nem tudni, hogy merre van a fenti és a lent), de azt is szoktam fájlalni, hogy nem ismerem az állásszögem, hogy tudjam meddig húzhatom a gép orrát, hogy a lehető legoptimálisabb szintemelkedést érjem el (sebességvesztés nélkül).
De persze az is lehet, hogy túlságosan szimulátoros igényekkel vágok neki egy teljesen arcade játéknak.
-
Stauffenberg
nagyúr
-
PAtr0n
addikt
Az a tuti, úgyis abból a 4 játékból amivel folyamatosan játszok 3 steames, szóval legyen ez is az. Igazából így tényleg nem lényeg a steames achievment, a játékban eleve vannak.
Ma volt egy jó köröm a He-111-es bombázóval, kibombáztam 14 ground cuccot, meg lelőttem vele 2 fightert, a kör vége felé már lent cikáztam pár 100 méteren mert már láttam hogy nyerünk. Nem egyszerű dolog ez a bombázás, főleg amíg kis hatóerejű bombánk van csak (50kg). Várom már hogy felkerüljenek a 250-esek.
Amúgy néha hihetetlen milyen balf*sz emberekkel rak egy csapatba. Világos a feladat, a legegyszerűbb módja a nyerésnek, ha kilövöd az összes földi egységet. Erre mit csinál a sok csíra? Dogfightot játszik egyfolytában, amivel nem is lenne baj, de kör végére a "legügyesebb" pilótánknak 3 kill-je van, és persze vesztettünk. Múltkor ugyanez volt a szitu, mondom hátha ez okosabb banda, de amikor a ticket-jeink már fele annyi se volt mint az ellen-nek, bejöttem a heavy fighterrel, leszedtem 5 fightert, mindeközben még pluszban kilőttem 12 földi egységet a 15 mellé.
Mondani se kell, hogy nem nyertünk de hajszálon múlott, és én lettem a top aki a legtöbb földi és légi egységet nyírta ki. Nem dicsekvés, de nem hiszem el, hogy ennyi hülye van sokszor, hogy nem érdekli mi a feladat. Azt hiszem gyorsan ki kell próbálnom a historycal módot, ott talán nincs ennyi gyök-air."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
BoB
veterán
Igen, a repülőknél a reward jelöli hány százaléka jár a lóvénak és xp-nek az ütközet után. A research screen-en jobb alul ki tudod választani hogy az arcade, HB vagy real módban mutassa. Egy ébként ilyesmi értékek szoktak lenni:
60% arcade
150% HB
160% realEzek csak hasraütésszerűek de asszem pl a kittyhawk-on pont ennyi.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Stauffenberg
nagyúr
Na meg aki hallotta már a 12 hengeres Rolls Royce Merlin motor hangját annak végképp kimosták az agyát!
16 Spitfire az angliai csata hetvenedik évfordulójára emlékezik meg.
-
Stauffenberg
nagyúr
Engem az nem zavar, hogy a többségnek nincsenek repülési alapjai és ismeretei. Ez egy arcade játék amibe bele lehet tanulni "előképzettség" nélkül is.
Az inkább zavar, hogy a többség kommunikációra képtelen. Hiába próbálnád őket tanácsokkal ellátni vagy megmondani, hogy mire kéne koncentrálni... egyszerűen mintha a falhoz beszélnél.
A WoT-ban is ez a legidegesítőbb. És ott az a mentsége sem lehet a sok lengyel, horvát, szerb, ukrán meg persze magyar játékosnak, hogy nem beszélik az angolt, mert a saját nyelvükön szól hozzájuk a beépített parancsokkal együtt.
-
bullseye
addikt
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem csak attól függ, hogy taktikailag melyikkel jársz jobban. Van olyan, hogy nem hagyom magam, nagy nehezen, szétlyukasztott szárnyakkal is visszavergődök a reptérre, máskor meg inkább rárontok sérült géppel is az ellenségre, ha elvesztem hát elvesztem. De én alapvetően inkább védem őket amíg lehet.
-
Stauffenberg
nagyúr
Én arcade-ban igyekszem úgy összeválogatni a gépeket, hogy nagyjából egy szintben legyenek, mert az gáz ha ellövik az összes normálisat, te meg ott maradsz egy olyannal, amire elég ha ránéz az ellenség és rögtön lepottyan. Amikor Brit vonalon meglett a Spitfire azt inkább csak HB-ba vittem addig amíg fel nem hoztam arra a szintre még 2-3 másik vasat, mert arcade-ban ha lelövik szegényt, akkor csupa olyan géppel maradok ott, amivel semmi esélyem.
Amúgy igen, szimulátoros reflex. Néha azon kapom magam, hogy túlságosan óvatoskodom, nehogy túlterheljem a szerkezetet, aztán rájövök, hogy ez egy arcade játék, ahol a gépeknek sokkal nagyobb a tűréshatáruk...
(#471) PAtr0n: Nálam meg a Beaufort járt úgy pár napja, hogy az egyik légelhárító lövedék ketté tépte az egész törzset a szárnyak mögött nem sokkal. Éppen a bombavetőben kémleltem, amikor elkezdett pörögni a világ körülöttem, mondom mi a tosz, átváltottam külső nézetben és azt látom, hogy a gép farokrésze versenyt fut velem a föld felé...
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
A szándékos ütközéssel ritkábban találkozom, ott nagyobb tétje van a géped épségének. Viszont az ott sem ritkább, hogy baráti tűz által kapok sérülést, mert nem érdekli, hogy én már rá vagyok tapadva valakire, szépen beszáll vonatozni és persze én is kapok belőle.
Viszont amit eddig észrevettem:
- Többen hajlandók a kommunikációra. Arcade-ban hiába írok be a chatbe, sokszor nincs válasz. Könnyebb összehangolni a játékot.
- Jobban vigyáznak a játékosok a gépeikre.
- Sűrűn megesik, hogy egyszerűen megüresedik a légtér. Mindenkinek egyszerre fogy ki mindene és indulnak vissza a reptérre. Ilyenkor érdemes földi célokat támadni háborítatlanul.Meg úgy általában jobb a hangulat. Kicsit jobban észnél kell lenni, ami tetszik. Arcade módban nem tudsz mit kezdeni azokkal akik nem értik a játék lényegét, nem akarják érteni és eszük ágában sincs csapatban összejátszani.
-
BoB
veterán
Csak HB-t játszom, eddig egyszer fordult elő amit első körben írtál. Szerintem mindenképpen érdemes, őszintén szólva egyetlen csatára sem mennék már árkád módban (a legelején játszottam azokat amíg nem vettem észre hogy van más mód is.
Minden életszerűbb, köztük a terep is ami nevetséges az árkád módban.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.