Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz KROK640 #13504 üzenetére
mit értesz az alatt, hogy kiveszik a repülőket a tech treeből (bár régebben erre volt példa, és akinek addig megvolt az továbbra is használhatta) meg méginkább az alatt, hogy "Olyan eszkozok jelennek meg, amiket nem talalsz a faba."? lehetséges eventes gépekre gondolsz itt?
Amit írtál.
Vannak olyan gépek amiket kivettek, a fából, a preimiumból, vagy eventes volt aztán soha többet. Ez mi?
Ennyi erővel készítek egy Xszárnyút és azzal repkedek amíg le nem bukok, ? -
Ngtx
aktív tag
válasz KROK640 #13531 üzenetére
Egyébként miután rájöttem, hogy a Japán nekem nem lesz pálya, mert nem megy a "harc stílusomhoz" azután elkezdtem Német és Szovjet vonalat is játszani. Sokkal jobban bejön, viszont akkor első körben az, hogy:
Mit jelent az, hogy egy gép nincs ki ászolva?
Az feltűnt már, hogy mindig az aktuális gép tovább fejlesztett verzióját tudom fejleszteni. Vagy is hát azt dobja alapból.
De ha az "szarabb", mint elődje akkor mit tehetek? Fejlesztem és nem veszem meg?Annak van bármi értelme ha egy akár kezdő gépnek mindig fejlesztem a motorját, vázát, kompresszorát, lőszerét stb? Az úgy jó? Vagy, mintha a szarnak adnám a pofont?
Számít bármit a gép Harci besorolása? Azt leszámítva, hogy fejlettebb a gép.. Kezdő vs 2.3 például?
Szép kis gyűjtemény!
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
Francia91
veterán
válasz KROK640 #13545 üzenetére
Clan War - Klánháború: Két klán 8 - 8 tagja megy egymás ellen földön és levegőben egyszerre. A repülősök (az én vezetésemmel) dolga volt leszedni az ellenséges repülőket, és támogatni a tankkal lévő társainkat, bombázni, jelölni az ellenséges tankokat. Szerettem, jó volt, a repülősök vezetője én voltam Mk. 22-es Griffon Spitfire géppel.
A THN tagja voltam, ott AB-ben kezdtük az ipart, majd áttértünk Rb-re (alapvetően Reálos voltam már akkor is)"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Bertiee
aktív tag
válasz KROK640 #13545 üzenetére
A CW igazándiból Sqadron Battle néven található meg jelenleg. A mostani felállás szerint 10.3-ban indul a 2 hónapos idény, majd kb. hetente(?) változik lefelé 0,6-0,7 BR-enként, egészen 4.0-ig, vagy 4.3-ig, az az alja.
Ez a Realistic módra igaz, Árkád CW-t nem ismerem, nem mentem évek óta.
Ahogy Francia mondta 8 vs 8 fő, repülőből max 4, de lehet csak tank is 8 db.[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
-
frame>24
addikt
válasz KROK640 #13567 üzenetére
Ahogy Francia írja, repülőkkel leginkább RB-n megyek, ezért.
Képtelenség egy normális videót találni róla, a skin "Cápeti" WT-s változata, az igazi a RepTárban van kiállítva Szolnokon.
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Francia91
veterán
válasz KROK640 #13575 üzenetére
Reálban nem mindegy, hogy mire van állítva, ezt próbálom magyarázni....
Árkádban, amit Te játszol, abban mindegy, Reálban marhára nem mindegyBetettem minden slotba különböző BR-ű gépeket direkt szemléltetésképpen. Mivel only reálozok, arra van állítva alapból nekem minden. Olvasd el felül, hogy mit ír.... Mivel a 6.7-es repülőt választottam ki, csak és kizárólag annak a BR-jét figyeli, a többi mintha ott sem lenne, figyelmen kívül hagyja. Amikor az 1.7-es gépet választom ki, akkor meg nem fog feldobni 6.7-be, mert csak a kiválasztott gép BR-jét figyeli.
Remélem így már érthető, és látod, hogy nem presetként kezeli Reálban a WT a betett gépeket, hanem az adott EGYETLEN kiválaszott gép BR-je a fontos, mert csak azzal repülsz, mással nem.5 db presetnek azért nem jó megoldás amúgy, mert nekem minden nemzetnél pl 1 fullosan képzett legénységem van, így 1 sloton használok minden gépet, gyorsabb és egyszerűbb volt úgy felfejleszteni a legénységet. Ha külön-külön slotban fejlesztgeted a legénységet, prémium nélkül rámehet az életed is. Jó, mivel én csak Reált játszok, nekem egyszerűbb egy legénységet fejleszteni, és abban az 1 slotban váltogatni a gépeket. De reálban így célszerű a legénységfejlesztés
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz KROK640 #13606 üzenetére
Én csak szimulátorban és reálban repülök, így árkádban fingom sincs, melyik gép milyen.
Ha jól tudod kezelni a lövészeket, akkor az Me 264-es elég hatékony tud lenni reálban ês szimulátorban. Meg ha ez ellenséges vadász még nem tudja, hogy hol vannak a lövészeid holtterei"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Találtgyerek
addikt
-
Alg
veterán
válasz KROK640 #13643 üzenetére
A weapons of victory pakk 77 euróért elég jó csomag.
A grind "jutalmak" meg... meh... N+1-edik LVT - ráadásul anti-infantry verzió; mém-swordfish ami üresen is épp hogy le nem esik a levegőből, nem még ha rakétát raksz rá - hajókkal nem játszom arról nem nyilatkozom.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13683 üzenetére
Te még mindig azt a szemét módot tolod? Úgy kb. semmi értelme a játéknak. Sosem
tanulod meg, hogy kell repülni, és a repcsik közti különbségek se jönnek elő. Az arcade csak egy katyvasz agyfasz, ahol minden idiótát mindenféle BR-rel összeenged. Fejleszteni is rossz, alig kapsz pontot bármiért is.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz KROK640 #13748 üzenetére
Bonyolult, és felesleges lekérések vannak Online. A kinézete Borzalmas régi.
Képtelen egy csatába beléptetni, úgy hogy pl egy adatlap megnyitva marad.
A játékosok adatlapjainak a megnyitásának a korlátozott idiótasága. Ráklikkelsz a csatába lépés gombra és míg be nem léptet semmit nem csinálhatsz mert megszakad.
Mikor csatába vagy a stat tábla megnyitása után kínlódás megtudni az alapvető adatokat.
Pl egy Gép BR besorolása külön kaland túra, vagy fejből tolod az összeset.
A reportolásnál akkor foglalkoznak érdemben a dologgal ha leírod a csata azonosító számát.
Próbál meg, vajon hogy fog sikerülni? Papir tollal, vagy fényképezővel készülj fel.
A visszajátszások.. szánalom, mikor azt magyarázzák, késik a lövés a valós helyzetéhez képest. Jájjj.
Arányokat meg hagyjuk.
Minden játék csal az arányokkal, mert enélkül nem lehetne érzékeltetni a 3d távolság érzeteit.
De mikor a kerek holdból lesz tojás..
A terep. felület magassága bugos, lepattan a gép a felszínről, vagy éppen belezuhan indokolatlanul.Tank reálba meg végképp ne is beszéljünk róla.
A járművek mozgása mérete haladása, távolságoktól függően képes talaj felett pattogni.
A levegőből nézve 100-al megy tank, aztán ahogy betölti a talaj textúrákat hirtelen lassul.
Előtte meg 20métereket ugrál a jármű.AI kb 10 éves szinten van. Jól látható a menet oszlopokba, a légvédelem haladása. 50Km/h, megállás 1mp-en belül, és képes hátra mozdulni ugyan ennyi idő alatt.
Agyrém a 2Km-ről látható repülő a felhőben, de 300méteren meg láthatatlanná válnak, a bombázók.
Markerezés maradhatna árkád rendszernek.
Számtalan esetben volt gyorsabb a kisebb sebességgel haladó gép. Az emelkedési szöget ellenőrizve, ugyan azon géptípussal.A technika fejlesztésének megléte bizonyítja kényük kedvükre való változtatás lehetőségét.
Miközben annyira részletes a fizikai motorjuk, hogy a levegő összetételét hőmérsékletét is tudják szimulálni.
Állítják ők.
Miközben tudnak valami eltérést programozni. Marketing az megy.Én azért játszom ezzel a sok fostos hibája ellenére, mert nincs konkurencia termék.
Így marad ez. Az összes hibájával együtt.
Leírni szabad. Ha majd nem lesz kedvem , hanyagolom, volt párszor már ilyen az elmúlt 4 évben.
Tank reál: Sokat elárul.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz KROK640 #13749 üzenetére
Pont olyan, mint a fing. Lehet reszelni de nem lesz jobb illata :).
Elvault grafikai motor, es fizikai.
Ez nem bir tobbet. A hardverek fejlodnek de ehhez szoftveresen is kell.
Elavult VGA opcio egy vicc. :).
lekapcsolja a texturakat. Legalis wallhack.
Tudom en, gondolni kell a kis geppel rendelkezo jatekosokra is. Csak azoktol nem is fog bevetelhez jutni a ceg.A fizikai motor kb a br 4.0 ig kepes modellezni.
A felett ordinare nagy bakik vannak.
A jarmuvek tores modelje egyedi elbelbiralalsok alapjan tortennek. A loszerek hatasossaga a fizeto tabor igenyeit elgiti ki.Alg.
Elore gyorsitani lehet, vissza tekerni vagy elore leptetni nem.
Jajj, eleg nagy szanalom az egeszre felesleges energia pocsekolas.
Nesze itt egy VPS. Igaz semmire sem jo. :).
VPS=Vakulj paraszt System. -
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13748 üzenetére
A repülők, házak, fák, hidak, leszállópályák és az összeengedési távolságok méretezésével van gond. Kicsit sem hihetők a városok, teljesen árkád minden. Nézem itt néha a DCS és IL2 videókat, hát ég és föld. Erre gondoltam. Azok életszerűek, kicsiben nézve akár valósak is lehetnének. Érzed a távolságokat, de a sebességet is. A WT-ben minden mint valami kis makett. Elhiszem, hogy a gépek egymáshoz képest rendben vannak, meg esetleg tank szinten az utcák hihetők, de minden más össze van nyomorgatva és le van egyszerűsítve durván.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13763 üzenetére
Csak akkor kap killt valaki, ha összerohanás előtt már kilövi a másikat. Az anomáliák meg kit érdekelnek.
cooi11: Erre mit írjunk? Játssz mindenképp real-t! Az arcade-ot érdemes elfelejteni, azt csak nyomik nyomják. Illetve pár tanács:
• arcade vs real
• sense of flight - repüléshez
• ezüst spórolás
• csapatok aranysasért
• legénység fejlesztéseAmúgy vegyesen vannak itt tankosok meg repkedők. Meg eleve keverve van tankolásnál a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13768 üzenetére
Teljesen mindegy a BR-eltérés, mivel úgyis csak egye járművet vezetsz egyszerre. Hosszabb távon van értelme, hiszen azokat a gépeket javítja a crew gyorsabban, amelyik az aktív nemzetenként. A backup is egy teljesen lehangoló dolog, ha azt pörgetem ki, mivel semmit sem ér. És ne az árkádból induljunk már ki! Tudom, hogy te azt nyomod, rólad már lemondtam, de az semennyiben sem mérvadó, hogy mi folyik abban az idióta játékmódban.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13772 üzenetére
Csak megjegyzem, hogy 10 ezer meccsem van mindkét járékmódban, és az AB-t csak azért ennyi, mert egyáltalán nem ismertem sokáig az RB-t. De mindegy, a lényege az egésznek az volt, hogy mi ajánlott, és akinek szólt, meg majd eldönti magának, hogy melyiket akarja tolni. Úgyhogy nem, nem olyan, mintha alap nélkül formálnék véleményt, ellentétben veled, aki pl. a Win 10 ellenében is úgy tett kijelentéseket, hogy nyilvánvalóan közöd nincs a témához.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13784 üzenetére
Nem balanszíroznak ott semmit, max arrébbtosszák néha a BR-eket, mintha nem lenne tök mindegy, hogy ha már úgyis minden jöttmentet összeeresztenek, hogy mi a BR. Mindenesetre a repülők nem arra a módra vannak kitalalálva, csak összeeresztik őket miért is ne alapon. Tényleg úgy tudsz írni róla, mintha bárkit érdekelne, hogy mi a szar van árkádban. :D
[ Szerkesztve ]
-
Bertiee
aktív tag
válasz KROK640 #13787 üzenetére
Jó az az árkád. Nem mindig, de sokszor, ahogy korábban is leírtam. A 150-200% lion boostereket jellemzően árkád repülőben (5.0-5.3 német lineup, 8 slot) nyomom el. Ha nyerünk, netto 80-100k a nyereség, ha veszítünk akkor is 50-70k... Így nem fusztrál az, hogy bemegyek reálban és az első kósza lövedék pilótát vagy motort lő és "game over". Itt még van 7 másik gép, plusz akár backup is a többségen... Ja és a ping sem ugrik több százra a pocket losttal egyetemben... (mondjuk nálam máskor sem fordul elő sűrűn.)
-
Kempetlen
tag
válasz KROK640 #13787 üzenetére
Írtam, hogy nyomtam mindkettőt, bőven többet, mint akár te. 10 ezer árkádiában eltöltött meccs szerintem ad némi alapot. De a játék készítői sem igazán foglalkoznak vele, a Thunder Show-k is javarészt az RB-ről szólnak. Nem lenézem, csak tényleg teljesen irreleváns, hogy ott mi történik. Nem arra fejlesztik a játékot.
Bertiee: A ping nem az adott játékmód miatt jó vagy kevésbé jó. Nekem mindig 30-45 között van. A trükk annyi, hogy a fentről lenyitható game mód választó alján az EU-t kell kiválasztani és nem szabad hagyni, hogy 4 percnél tovább keressen meccseket, mert akkor automatikusan bedob a választástól függetlenül más kontinensekre, ha ott előbb talál partit. Ha normális neted van amúgy, akkor ez lehetett eddig a hiba. Ha US vagy RU szerón játszol, akkor ne csodálkozz, ha 160-as a pinged! Ha mégis EU-n tolod, és még packet lossod is van, akkor a szolgáltatód a szar. Ezt azért tudom, mert én is találkoznék vele, és mert elég rendszeresen toltam mostanában. Nekem amúgy 1000/300 megabites DIGI optikaim van.
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
addikt
válasz KROK640 #13796 üzenetére
Szerintem semmi köze nincs a boost-erhez. Én legalábbis nem vettem még ilyet észre.
Ha van bent egy nagyobb booster,akkor sem veszek észre nagy különbséget a balance-ban.
Boost nélkül is bedob szar csapatba.
Azt figyeli szerinted a rendszer,hogy ki milyen boostert aktivál? Attól miért jobb nekik,ha te elbukod a meccset és elmegy a kedved a játéktól?06-3o/9759I39
-
Alg
veterán
válasz KROK640 #13801 üzenetére
Ejj semmi nem jó neked
Ha új járművek jönnek akkor miért csak a meglévők másolata meg miért olyan ami téged nem érdekel (hajó), ha balance meg bugfix jön az miért most és miért nem korábban... És mi legyen a kövi updateben? Uj pályák, új járművek, bugfix, balance fixEngine csere ahhha jó vicc, a WoW vajon hányszor kapott új engine-t a ~15 év alatt? Pedig az egy nagyságrenddel komolyabb játékosbázissal dolgozott(/ik?) és fizetős...
Amúgy szerintem nincs gond az engine-el, nyilván nem egy techdemo szint, de nem is szemet kibökően randa, magas beállításon kifejezetten szép, free to play játékokhoz képest.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen