Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
Hali,
a német és az orosz módok SB módban másnál sem elérhetők? Vagy nálam van a hiba
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Tudja-e valaki azt, hogy a németek meddig nem lesznek elérhetőek az SB módban?
Az USA/GB/JAP flottában van-e olyan gép, amely hasonló a német BF-109 -ekhez? (A bot mozgatására azonnal reagál, nem pedig erőlködik mint pl. a szarfire MKI-MKIIa/b, a motorja erős és gyorsan reagál, valamint injektoros, vagy legalább aerobatic karburátorral szerelt.)
Vagy legalább ki lehet-e kapcsolni azt, hogy RB módban a program ne kontárkodjon bele az irányításba, és akkor játszok RB -be a BF -ekkel.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Joy -al nyomom, és abba nyúlkál bele.
Kösz a tippet a gépekre, meglesem őket.
A szarfire még annyi esélyt kap, hogy kimaxolom teljesen, hátha akkor már repülni is lehet majd vele. Az FSX -es A2A Spitfire MK IIa/b Accu-simmel azért ennyire nem rossz.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
És hogyan tudom full controlra állítani? Bocs a hülye kérdésekért, csak 2 hete játszom vele. A Joy kezelése meg olyan, hogy 1 napig szívtam vele, mire mindenre rájöttem. (Ezt jó értelemben mondtam.)
Pont ez a gond, hogy elveszti az energiát. A spittel szerintem csak annyi a probléma, hogy túlságosan stabil. Egy harci gép akkor jó, ha kevésbé stabil, mert akkor manőverezéskor nem dolgozik a pilóta ellen. Pl. a modern vadászgépeket direkt instabilra tervezik, és a computer korrigálja a pilóta helyett a gép mozgását. (Talán az F-16 volt az első ilyen gép.) Anno, amikor még nem volt computer, nem instabilra, csak kevésbé stabilra tervezték a gépeket. Csak ezek meg egy rossz mozdulatra átestek, így csak profi pilóták tudtak vele harcolni.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Most találtam egy olyant, hogy a controls beállításokban a realistic fülön van egy instructor beállítás, és ott kell mindent kikapcsolni
Pedig a SB sokkal jobb abból a szempontból, hogy a program nem tesz célkeresztet rád. Viszont meg kell oldani a nézelődést. Én ezzel szenvedtem a legtöbbet, mert a program a joy tetején lévő minijoy -ra osztotta ki a nézelődést. Mivel nekem az baromi kényelmetlen, az FSX-hez és a LockOnhoz hasonlóan át akartam tenni a gázkaron lévő 4 állású gombra. Mire rájöttem, hogy át kell állítani a tengelyt "relative control" -ra....
(#3265) .LnB: Nem függőlegesen emelkedünk. Minden gépnél van egy bizonyos sebesség, és egy vele összefüggő emelkedési szög. A legegyszerűbb úgy kitapasztalni, hogy elindulsz felfele 45 fokban, full gázon, de WEP nélkül. Amikor a gép sebessége megközelíti a stall speed 1,5x -ét, akkor visszaveszed a szöget addig, ameddig a sebesség nem stabilizálódik. Valójában ez sokkal bonyolultabb ennél, anno a pilótáknak egy oldalas táblázatot adtak az emelkedésről, hogy milyen motorbeállításokkal hogyan kell emelkedni.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Logitech G940. A rángatáson mit értesz? Az erővisszacsatolás néha megrángatja a joyt, vagy azt, hogy a gép néha remeg a monitoron? A remegő gép akkor van, ha túlgyorsulsz, vagy WEP -el full gázon vagy, az erővisszacsatolás meg akkor rángat be, ha a kormánylapát átesik. Ilyenkor örvények keletkeznek mögötte, ami megrángatja a lapátot. A modernebb gépekben - még nem tudom, hogy WT -ben van-e ilyen - a computer vezérlés is megrángatja a kormányt, ha átesés közelében van a gép, vagy túl nagy G -s manővert csinálsz.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Olyan, mintha szakaszosan irányítanád a gépet? Mintha nem folyamatosan húznád a kormányt, hanem pl billentyűzettel nyomkodnád a gép elejét? Ilyesmi volt az elején, de a control sensitivyt 100% -ra húztam, azóta csak RB -ben van meg, célzáskor. SB -ben nincs ilyen. Erre gondoltam, hogy a program nyúl bele.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Délelőtt beszéltem arról, hogy az emelkedés valójában nem olyan egyszerű, mint ahogy leírtam, és beszéltem bizonyos táblázatokról is. Akartam írni, hogy belinkelek egyet, de nem voltam biztos benne, hogy megtalálom.
. A manualjában ebből van még 3 ilyen oldal, mert van military powerre / más configurationra is.
És vannak hasonló táblázatok fel és leszállásra, meg Flight operationra is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ha test flight -ben kipróbálok egy olyan gépet, amely még fejlesztés alatt van - nem a gép fejlesztések, hanem még a gép sincs meg - akkor melyik állapotot mutatja, a fullosra fejlesztettet, vagy az alapot?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Közben rájöttem, hogy a test flight -nél ki lehet választani a Vehicle Modification -nál azt, hogy a gépet teljesen kifejlesztett, javított állapotában szeretném kipróbálni, vagy pedig olyan állapotban, ahogy a hangárban áll. (Kifejlesztetlenül, kilyuggatva...)
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A "pénzt kérnek a bétáért" témához:
Ezt az egészet úgy kellene felfogni, hogy van egy teljesen ingyenes játék, amelynek az optimalizáltsága és a stabilitása így béta állapotban is jobb, mint egyes pénzes AAA kategóriás játékoké (a tankos részről úgy olvasom vetekszik a BF4 -el, de az még nem is nyílt), azonban ha "támogatod" a fejlesztőket, akkor gyorsíthatod a fejlődésedet.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz nemeth989 #3418 üzenetére
Nekem az MK I -esen kívül nem nagyon akarnak bejönni Az MK II gyenge, most az F. MK IX -el küzdök, de ez mindig átesik fordulóban, pedig annyira nem különbözik az MK I -től, hogy ennyire sz@r legyen ahhoz képest. Most nézegetem, 35 centivel hosszabb a törzse, 507 kg -al nehezebb, és 535 LE -vel erősebb a motorja. Kifejlesztve se lesz jobb, megnéztem test flightben, úgy talán könnyebb összeszedni átesés után.
MK XII -től XIV -ig volt Merlin meg Griffon motoros is, MK XIV -től meg mind Griffon motoros volt. (Gyárilag)
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz nemeth989 #3423 üzenetére
Most kukkolom ezt, ha valóban reálisan vannak megcsinálva a gépek, akkor az MK V kell nekem Az MK I -el mindössze annyi a bajom, hogy a híres-nevezetes-fantasztikus nagynevű Rolls Royce nem ismerte sem a benzinbefecskendezést, sem az aerobatic karburátort, így hiába éri utol magát fordulóban, ha egy bonyolultabb manőver után újra kell indítani a motorját Az MK V ugyanarra a vázra épült, illene neki ugyanúgy fordulnia. Az MK II -vel az a gond, hogy a tömegével nem növelték arányosan a teljesítményt. A Supermarine is elismerte, hogy hiba volt, és mindössze azért volt létjogosultsága a gépnek, mert a 2x20 mm az 2x20 mm
(#3424) torz on borz: Nem az energia elvesztése a probléma, hanem az átesés. Az átesés nem csak akkor következik be, ha elveszti az energiát, hanem akkor is, ha a szárnyról leválik az áramlás. Nálam rendre ez van. Az MK I -el semmi bajom, azzal pl. a tegnapelőtt 4 meccsemből nem jöttem ki 3 kill alatt, és egy körben egyszerre két zero ragadt rám, mindkettőt kimanővereztem és kilőttem úgy, hogy egy találatot sem szedtem be. Mindezt SB -ben.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
"átesés nem csak akkor következik be, ha elveszti az energiát, hanem akkor is, ha a szárnyról leválik az áramlás"
Pontosítva: az átesés akkor következik be, ha a szárnyról leválik az áramlás (turbulenssé válik a szárnyak körül, ezért egyrészt megszűnik a felhajtóerő, másrészt így a kormánylapátok sem valami hatékonyak), ez bekövetkezhet 3 esetben.
1. STALL - a gép nagyon belassul, és a felhajtóerő csökkenése miatt a gép téglaként kezd el esni, és a szárny a belépőélre túl nagy szögben kapja a légáramot (túl nagy "Angle of Attack")
2. túl nagy sebességgel szűken fordulunk, így a belépőélre szintén túl nagy szögben érkezik a légáramlat (szintén túl nagy Angle of Attack)
3. A szárny aerodinamikai jellemzői a belépőélen sz@rok. (a kritikus "Angle of Attack" túl kicsi)+1 bónusz: azoknál a gépeknél, ahol a vízszintes vezérsík magasabban van mint a szárnyak, egy esetleges áteséskor a szárnyak által keltett légörvények "leárnyékolják" a vezérsíkokat is, így össze sem lehet kaparni a gépet. Ez többnyire az utasszállító Boeingek jellegzetessége.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Fordulóban, ha 90°-nál többet fordulok. Próbáltam lassan is és gyorsan is, de egyszer csak átesik. Próbáltam full gázon, hogy ne lassuljon annyit forduláskor, de akkor még a kormánylapátom is kiszakadt Próbáltam kis gázon, hogy csökkenjen a sebesség, de hamarabb esik át, minthogy elérném a STALL állapotot Póbáltam test flightben "reference" beállítással is, de úgy is sz@r. Bár most jut eszembe, hogy reggel kíváncsiságból fogtam az MK I -et, amely maxon megvan, leszereltem róla mindent, és kipróbáltam "Current" és "Reference" beállításokon. Nem éreztem különbséget, pedig kellene lennie. Lehet hogy bugos a test flight Adok neki annyi esélyt, hogy kimaxolom, de ha úgy sem lehet vele repülni, akkor meg fogom utálni az angolokat
(#3428) Revolit: FSX -ben próbálkoztam a barrel roll -al, 747 -essel Addig se jutottam el, hogy a hátára fordítottam volna a gépet, 90° után elindult a föld felé... Próbáltam azt a manővert is, amikor felfelé teszel egy kört. Addig eljutottam vele, hogy függőlegesbe állítottam a gépet, aztán megindult lefele
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Köszi
Este amúgy rájöttem arra, hogy nekem erre rájátszott a Joy is, mert a múltkor beállítottam úgy, hogy sensitivy maxra, FFB meg kicsire. Van ugyanis az FFB -ben némi bug, az erő néha fokozatosan változik Amikor picit hirtelen megváltozik az erő, akkor akaratlanul rántok rajta egy picit, amiből a high sens miatt nagy rántás lesz. Visszavettem a pitch senset, azóta ez ritkán fordult elő, de így is sokkal rosszabb, mint az MK I.
De ez a III szintű csatározás egyelőre nem jön be, legalább is a Spit -el. (Egyelőre, majd meglátjuk ha meglesz hozzá minden...) A Bf-109 -el jó lenne, csak a németeknél nem érhető el az SB, RB -ről meg elhatároztam, hogy többet nem megyek be, csak ha nagyon muszáj. (Pl. pont a BF-el, a napi szorzóért) Nem lehet úgy játszani, hogy 10 km -ről egy qrva nagy piros célkeresztet tesz a játék a seggemre
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Meglett a KI-61-I-KO. Azt írja, hogy van benne 2 db 7,7 mm -es géppuska, meg két 12,7 mm -es gépágyú, 800-800 lőszerrel. Azonban ha lőni akarok a gépágyúval, azt mondja "no cannon this aircraft", viszont a géppuskában van 1600 lőszer, és úgy darálta szét az enemyt, mintha 12,7 mm-es lenne.
Nálam van a hiba, vagy bug?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Valóban... De legalább már értem, hogy miért daráltak vele mindig le
Mellesleg meg kell jegyeznem, hogy abszolute nem ismertem a japán gépeket, és mindig azt hittem, hogy fejletlen vackok. Aztán már a Ki-10 -nél elkezdtem gyanakodni Kb. 2 napomba került, mire találtam a neten elég infót, mert "a történelmet a győztesek írják", és a hamburgerzabálók meg a tejjel teát vedelők nem dicsekszenek vele, hogy eleinte csak kővel dobálták a japán repcsiket
Még a háború végén is fejlettebbek voltak - a németekhez hasonlóan -, csak nekik sem volt már nyersanyag...Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ez mindig így lesz, hogy az SB -ben váltogatják, hogy melyik nemzetek elérhetőek? Tegnap estétől megint német-angol van. Ha AB -ben meg RB -ben mehet egyszerre mind, nem értem, hogy itt miért nem
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3591 üzenetére
Ezt elképzelhetőnek tartom, bár nem teljesen ebben a formában. Ha minden nemzet aktív, akkor kell német-angol, német-orosz, USA-japán, angol-japán, orosz-japán és USA-német pálya. Azonban a kevés játékos miatt a szerverkapacitást inkább az AB -s meg RB -s bohóckodásra kötik le.
(#3592) Th1sN04ll: Ha minden nemzet aktív, akkor is tud válogatni, hogy kit kivel rak össze. Pl. RB -ben sem rak össze egymás ellen angolokat meg amcsikat.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Amikor SB -ben volt USA, Anglia és Japán, akkor nem tette össze az USA-t az angolokkal ellenfélnek, tehát tud válogatni. Olyan volt, hogy USA+Anglia vs. Japán.
RB -ben nem játszottam túl sokat, de ahogy most mondod, mintha lenne egy olyan pálya, ahol angolok az oroszok ellen vannak.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
De igen.
Abból gondoltam, hogy az USA -t nem engedik össze RB -ben az angolokkal, mert az RB "realistic", azaz valós. Azt hittem, hogy ott is csak olyan gépek ütköznek, amelyek a valóságban is. Azonban az orosz-angol már nem valós, mert egymás ellen nem harcoltak, így rossz volt a következtetésem. Meg megbeszélésre kellett mennem, nem olvastam át rendesen, hogy mit írtam
Ezek után azonban nem értem, hogy miért "Realistic"
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
FM - Flight Modell
DM - Demage ModellAI gépek előfordulnak pár multis pályán, pl. Saipan -on van egy rakás amerikai AI gép. Meg tegnap valami Sicilian pályán Eventben is volt pár AI bombázó. A céljuk számomra egyelőre ismeretlen (Én is csak nemrég kezdtem.)
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3737 üzenetére
A Hitdetection néha fáziskésésben van. Volt, hogy megsoroztam a gépet, láttam, hogy robbannak rajta a lövedékek, és semmi, aztán kb. fél perc múlva elkezdte írogatni a hiteket, meg hogy critical hit, és demage Valamint az sem mindegy, hogy milyen lőszerrel találod el. Pl. a "ball" a fémhéjas repcsiket nem sebzi, mert lepattog róluk. De a 40 mm az 40 mm, ott szerintem a hitdet szórakozott.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3744 üzenetére
Ha nagyon jó a fizikája a játéknak, akkor az sincsen kizárva, hogy lepattogott. Ezért találták ki a robbanó lövedékeket, mert a páncéltörő és egyéb lövedékek ha nem olyan szögben csapódnak be, akkor egyszerűen lepattannak. A becsapódás látszik, mert szikrázik, de gyakorlatilag csak karcolást okoz. Én is szoktam olyant tapasztalni, hogy megsoroznak, hallom a találatokat, leszállok javításra, de a gépnek semmi baja. És ezt leginkább a Messernél tapasztalom, Szarfire -nél ritkábban, Ki-61 -el meg szinte csak elvétve. Mivel a 3 gép páncélozottsága is ilyen sorrendben csökken, ezt alá is támasztja.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Francia91 #3767 üzenetére
- Improved and accelerated grass rendering
- Improved and optimized particle rendering
- Improved and optimized rendering of the landscape on Dx9/Dx11
- Accelerated water rendering
- Accelerated cloud rendering in Dx11 (now not slower than in Dx9)[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
Kicsit általánosan fogalmaztam, bocsánat érte.
Persze, jó a külső nézet is, de aki egy ilyenbe ül, az ne legyen már ekkora eretnek! Az autós játékoknál is ilyen szimulátorokat értettem, amelyek forognak meg rázkódnak.Szóval semmi rosszat nem szándékoztam mondani a külső nézetből játszókról
Az meg más kérdés, hogy én csak belsőből repülök, mert az nagyobb realitást ad az egésznek.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Próbáld ki a Hayabushát. Azon is realizáltak, és iszonyatosan pörög.
Mellesleg SB -ben mindig idegesített, hogy felfelé nyílegyenesen megy a gép, megáll, elkezd visszaesni, majd simán visszaáll egyenesbe, és megy tovább, ahelyett, hogy dugóhúzóba esne. Ennek ezennel vége Csak az a gond, hogy az elmúlt egy hónap alatt én is elszoktam ettől, és egy párszor lezuhantam miatta.
Az Orosz gépeket meg szerintem elkezdték realizálni, mert rájöttek, nem túl jó, ha eltúlozzák őket. Az Orosz gépeken pont azért volt a kezdetektől fogva 20 mm -es meg nagyobb mordály, hogy ellensúlyozza azt, hogy nem tudnak repülni. Ott van pl. a közkedvelt LAGG. A LAGG szó eredetileg a tervezők neveiből van összerakva. A pilóták azonban úgy hívták a gépet a kezdőbetűk alapján, hogy "Lakkozott Garantált Koporsó". (Oroszul valahogy így van: "LAkirovannaya Garantiruyetsya Grob". Nem röhög, gugli fordító...) Biztosan azért hívták így, mert annyira f@sza gép volt
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
SB -ben, de ahogy eddig megfigyeltem, alapvetően RB -ben is ugyanolyanok a gépek.
A Orosz vadászgépek közül a II. VH -ban egyedül a JAK-1 és JAK-3 volt jó, a többi csak agyaggalambként funkcionált. De a JAK -ok is csak közepes magasságban, mert nem volt bennük 2 fokozatú turbó.
Ez azért kell, mert ahogy a levegő ritkul, nagyobb turbónyomás kell a motornak. Turbó nélkül kb. 2-3000 méterig jó a gép, 1 fokozatúval 4...6000 méterig, 2 fokozattal 8000-9000 méter, + ramming = 10000-12000 méter, de ezek az értékek konstrukciótól függenek. Ramming = a levegő megkerüli a légszűrőt, hogy a torlónyomás is növelje a feltöltést. Emiatt van a motor légbeömlője mindig a gép elején a propeller alatt, mert így a leghosszabb a légbeömlő csatorna. Ezt a pilóta tudja bekapcsolni, mert a légszűrést csak 4000 méter fölött célszerű kikapcsolni. Ha valakinek van P-51, az nézzen balra le, ott elvileg van két kar, "Carburetor air control". Az egyiknek a 2 állása: "UNRAMMED filtered air", és "RAM air". A másik kar meg a karburátor fűtés, ami csak akkor működik, ha unrammed air -ra van állítva, mert igazából ez légszűrő-fűtés. Hányszor zuhantam le amiatt, hogy befagyott, és ezt még nem tudtam
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
2 dolog miatt.
1. régóta érdekelnek a repülőgépek
2. gépészmérnök vagyok, így nem csak az érdekel, hogy egy bizonyos gomb mit csinál, hanem az is, hogy hogyan és miért.Mivel FSX -ben évek óta játszom kis propelleres gépekkel, amelyekből az utóbbi időben az Accusimes A2A P51 -et és Spitfire -t toltam, amelyeknek valós motor sérülés modelljük van, meg kellett tanulnom ezt-azt, hogy felszállás után ne járjak így. A fenti két állapot ezt a tanulást elősegítette.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Csináltam HeadTrack -ot. Mondom, legyen szép és precíz, ezért
loptamhoztam a munkahelyemről 15 mm széles 0,5 mm vastag alumínium lemezcsíkokat. Szépen precízen kihajtogattam. Popszegeccsel precízen összeszegecseltem. Erre a qrva alu úgy fénylik már egy kis szórt fénytől is, hogy mérgembe az egészet beragasztgattam papír vignettákkal, mert fekete szigetelőszalag nincs itthonDe legalább működik
És mindenkinek csak ajánlani tudom
Abszolúte nem bonyolult, csak a webkamerából ajánlott kivenni az IR szűrőt, ha infraLED -ből akarod. IR szűrővel is működik - kamerától függ - , de körülményes.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Nekem is az volt a bajom, meg az, hogy ha mondjuk hátranéztem, nem tudtam úgy ráfordulni az ellenre, hogy folyamatosan lássam, mert egyszerűen nem tudtam fordulni, mindig rosszul sült el, mert a gépet nem arra irányítottam, amerre akartam, csak ha előre néztem... Trackerrel meg azért jó, mert ránézek, és tökéletesen rá tudok fordulni a páciensre úgy, hogy a fejemmel követem, és nem kell néznem a gép elejét. Ez akkor is igaz, ha oldalra nézek. Ha gombbal néztem oldalra, azonnal eldőltem. Trackerrel oldalra nézek, és tök egyenesen repülök. Gyanítom ez azért van, mert ténylegesen elfordul a fejem.
És még probléma volt az is, hogy a HAT -al állandó sebességgel fordul a nézet, így meg nem.(#3862) RG4L:
Ahogy (#3863) PAtr0n kolléga is írta, FaceTrackNoIr -t meg TrackIR -t használom én is. Annyit hozzáteszek, hogy a facetracknál nem csak az a gond, hogy kell neki a normális fényviszony, hanem az is, hogy pl. a "a f@szt pörögsz már ennyit", meg a "a qrva anyádat vagy a seggembe" és a hasonló csatakiáltásoknál a szád mozgására is reagál
A program azonban tartalmaz egy "PointTracker" nevű bemenetet is, amely fénypontokat figyel. Elég a 30 FPS kamera is. Lehet látható LED -ből is, csak fényleni fog a monitoron.[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ösztönzőleg hathat, ha a nagyobb szerverkapacitást adnának SB -nek az RB rovására. SB -ben mindig csak néhány nemzet érhető el. Erről egy kis érdekesség: a leggyorsabban akkor kaptam meccset, amikor amikor a japán-angol-amerikai volt elérhető. Kicsit tovább kellett várni, amikor angol-német volt. Most, a német-orosz esetén baromi sokat kell várni. És az oroszok oldalán vannak kevesebben.
De az sem rossz, amit PAtr0n kolléga ír, only coockpit view Az instruktort én hagynám.
Meg amit bevezetnék SB -n: a motor DM -et valósra, és nem engedném autón szabályozni a játéknak a propeller pitchet Meg persze a radiator flapsokat sem.
Ez alól csak azok a gépek élveznének kivételt, amelyek valóban tudtak auto prop pitch -et, meg auto radiator flaps -ot.Meg sokat gondolkodom, hogy a kifutón bevezethető lenne-e a gépek ütközése, de akkor meg kellene egy forgalomirányító AI, mert a csapat fele összetörné magát - pontosabban egymást - már a kifutón a felszálláskor
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Egy noob kérdést feltennék. Pontot hogy a francba kell elfoglalni? Tegnap a Battle of Stalingrad eventbe direkt mindig egy pont közelébe maradtam, ahol többen voltunk, hogy rájöjjek, de sosem azt foglalták el
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3934 üzenetére
Jah, hogy ezért van minden pont mellett egy nem jelölt reptér?
Ki fogom próbálni, kösziHogy ne zúzd le a propellert: alacsonyan úgy kell repülni, hogy a gépet picit felfelé kell trimmelni Így a gépet nem felfelé kell terlgetni, hogy ne érjen a földhöz, hanem éppen ellenkezőleg, lefelé, hogy ne emelkedjen föl.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3936 üzenetére
Mert nem elég a trimmelés, kell más is, csak vártak rám, nem volt időm kifejteni. Nem tudom, hogy AB -ben ez működőképes-e.
Miután picit felfelé trimmelted, elkezded csökkenteni a sebit, így a gép a trimmelés ellenére finoman ereszkedni kezd. Leheletfinoman ráengeded a kifutóra a gáz csökkentésével, majd touchdown után hagyod picit gurulni, esetleg korrigálsz a joy -al ha az orrát bele akarná verni a földbe, majd gázt adsz. (Nem vadállat módjára, mert oldalra kifordul a gép, és a szárnyat fogod letörni ) Így végiggurulsz a kifutón, majd miután eléri azt a sebességet, ahol a trimmelés ismét "hatni" kezd, magától emelkedni kezd a gép. Nem mondom, kell hozzá némi gyakorlat, és a gép ismerete is, de ha tudsz szépen landolni, akkor ez is menni fog. Főleg, hogy a landolást is hasonlóképpen kellene csinálni.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Én is azt nyomtam tegnap F4 -el, borzasztó ezek ellen az orosz vackok ellen menni. Volt olyan, hogy egy sorozás és destroy, a másikat meg 3 percig soroztam, de semmi, pedig ugyanolyan gép volt. Egyszer kilyuggatták a bal szárnyamat, és a kormánylapátomnak a fele is hiányzott. Alacsonyan wep -el menekültem, alig tudtam levegőben tartani, a fák karcoltak alulról. Félúton az engem kergető kolléga lezuhant Ezt a trükköt többször kipróbáltam már, ha alacsonyan nagy sebességgel repülök, akkor vagy elvesztenek szem elől - főleg messerrel, amelynek felül terepszínű a festése - , vagy lezuhannak, mert annyi esze nincsen, hogy lemaradjon hogy a lövedék a leszálló pályában találjon el, hanem közelebb akar jönni, viszont akkor neki sokszor lefelé kell nyomni a gép orrát, hogy eltaláljon. A másik partym esti pályán volt, ott meg úgy menekültem el, hogy szintén alacsonyan száguldoztam, és pont egy völgyhöz értem. Balra ki és lefelé, már nem is látott. Mire mögé kerültem a légvédelmünk lekapta
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Francia91 #3963 üzenetére
A WEP -et valójában 1 gép sem bírta huzamosabb ideig. Általában 5...10 percet bírtak vele, de ez függött a magasságtól és a hőmérséklettől is, pl. nagy magasságban - ahol -20...-30 °C van -, ott lehet 30 percet is ki bírtak.
Pl. P-51D adatok:
Cruise max: 2700RPM / 46" MP - ezt korlátlan ideig bírta
Military power: 3000RPM / 61" MP - 15 perc
WEP: 3000RPM / 67" MP - 5 percA Bf -ek viszont MW50 -et használtak, ami 50% metanol + 49% víz + 1% olaj a korrózió elkerülése miatt. Ez hűtötte is a motort, így tovább bírták, de folyamatos üzemre ez volt alkalmas. (Nem emlékszem pontosan, talán 15...30 perc) Érdekesség, hogy minden motornál ajánlott volt bizonyos üzemóra után 1-2 percet WEP -elni, mert kitisztította a motort. Pár perc WEP után a motort szétszedve úgy nézett ki, mint egy zsír új. Valamint ha csak picit engedted rá a WEP -et, akkor a hűtőhatás jobban érvényesült mint a boost, így ha túlmelegedett a motor, akkor le lehetett hűteni.
Manapság pedig a verseny célokra átépített P-51 -eknél használják a 98% víz + 2% olaj keveréket befecskendezésre, mert feltuningolták őket 3500 RPM / 67" MP fölé (Talán 75", de nem biztos), és csak így bírják ezt a megterhelést 1,5 percnél tovább. Viszont befecskendezéssel egy versenyt végigrepülhetnek.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Hasonló, de a fagyállóban van más is.
A MW Boost működése kettős:
A metanol megnöveli az üzemanyag oktánszámát, olyan 130 körülire, így jobb lesz az égés, de ez nem okoz nagy teljesítménynövekedést.
A víz az égéstérben elforr, ami jelentősen megnöveli a nyomást. (Rossz példa, de mint Csernobilban...) A víz elforrásakor kialakuló nyomáshullám kap le minden szemetet az égéstérben, valamint a bekapcsolása utáni hirtelen hűlés miatti hőtágulás, de ez csak segíti "fellazítani" a szemetet. A hűtőhatása meg a víz nagy forráshője miatt van, amikor a víz elforr, jobban lecsökken a gáz hőmérséklete, mint ha víz nélkül üzemelne. Így valójában csökken a normál gáz nyomása a hőmérséklet csökkenése miatt, de a vízgőz nyomása ezt nem hogy ellensúlyozza, még jóval meg is haladja, olyannyira, hogy +25% teljesítményt produkál. Csak mivel a motort nem ekkora teljesítményre tervezték, nem mehet folyamatosan, mert szétesik A későbbi motorok tervezésénél már figyelembe vették ezt is, így nem kellett minden boos -olás után nagyjavításnak alávetni a motort, csak akkor, ha meghaladta a megadott maximális időtartamot.
Az olaj csak azért van, hogy a kipufogó rendszerben lecsapódó víz miatt ne egye meg a rozsda a gépet.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
válasz bullseye #3995 üzenetére
Ha lomha, akkor a sensitivy -n növelj. De vigyázz, mert amikor én az elevatornak max senset adtam, mindig átejtettem a gépet, mert hiába húztam finoman, rángatást csinált belőle... De ez géptől is függ, valamelyik nagyon nehézkes, de vannak kifejezetten könnyed gépek is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz bullseye #4005 üzenetére
Majd menni fog
Ha nincsen gyakorlatod joy használattal, először test flight -eket menjél, és gyakorolj. Amikor elkezdtem Flight Simulatorozni, kb. 3 órát szenvedtem, mire sikerült elérnem, hogy landoláskor legalább a kifutó környékére zuhanjak le 6 óra után már csak picit törtem össze a gépet a kifutón leszálláskor, és kb. 10 órámba telt, mire először leszálltam úgy, hogy nem törtem össze semmit
Esetleg próbáld eleinte RB módba instruktorral, majd ha már megy, instruktor nélkül.
Amúgy melyik géppel repültél?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-