Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    Hálózati nyomtatás témában talán segít pár versenyzőnek.

    Amivel Én szoktam találkozni, az a 0x0000011B hibakód, és ez az a hiba, ami egyértelműen a W10/11 egyik frissítésének tudható be, nevezetesen a KB5005565 névre hallgatónak.
    Ezt a frissítést korábban el lehetett távolítani, de azóta egy összesítő frissítés kapcsán már nem lehet, mivel nem önállóan települ.
    Most direkt egy szűz telepítésű kliens laposon próbáltam életet lehelni a hálózati nyomtatásba, csak a megoldás kedvéért, de ez a megoldás biztosan, csak a fentebb is említett 0x0000011B hibakód esetén működik.(Ettől függetlenül más hibakód esetén is tehettek a megoldással egy próbát, fene se tudja, lehet, hogy több hibakód esetén is jó lesz)

    Kliens gép látja mindkét, a Hoszt gépen megosztott nyomtatót, de csatlakozáskor ugyanazt a hibát dobja egyik és a másik nyomtató esetén is. A megoldás egy BAT file futtatása.
    Hozzatok létre egy üres Szöveges dokumentumot (text fájl másképp), majd másoljátok bele az alábbi kódot, mentsétek el tetszőleges névvel, de BAT kiterjesztéssel (pl. FIX_sharedprinting.bat) és ADMIN joggal futtassátok le mind a kliens gépe(ke)n, mind a Hoszton.

    @ echo off
    cls
    REG ADD HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Print /f /v RpcAuthnLevelPrivacyEnabled /t REG_DWORD /d 0
    net stop spooler
    net start spooler
    pause

    Ezt követően már eltűnik a hiba, csatlakozáskor már keresi a driver-t és letölti és telepíti azt.

    A nyomtatók a "helyükre" kerülnek és mehet a hálózati nyomtatás.

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák