Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Doky586 #95240 üzenetére

    Mások elmondása alapján ez úgy van, hogy ha OEM licenced van, akkor az új gépen ki fogja írni, hogy nem lehet aktiválni, mert a kód már használatban van egy másik gépen. Szinte biztos, hogy a hibaelhárító is ezt fogja írni, és javaslatként az ügyfélszolgálat hívását mondja, vagy hogy vásárolj rendszert. Tehát:

    Az A gépen belépsz a fiókodba, ezzel igazolva, hogy a tiéd, a hardverazonosító a fiókodhoz lett kötve. Az A gép többet nem működik, ezért beszerzed a B gépet. A B gép azonosítója eltérő, ezért nem tudod aktiválni. Az ügyfélszolgálat megteheti, hogy az A gép azonosítóját törli, és aktiválja az adott kóddal a B gépet. Innentől a B gépet aktiválják a szerverek, és az lesz a fiókhoz is kötve, a nem működő A gép semmiképpen sem aktiválható. A fiók onnantól nem kell, mert az azonosítót nézi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák