Új hozzászólás Aktív témák

  • crey

    MODERÁTOR

    Remélem a Telenor központot behintik sóval a rohadt életbe...

    Mióta "fejlesztik" az ügyfélszolgálatukat, csak egy dolog nem működik: az ügyfélszolgálatuk :W

    Hívom a 1220-at, és azzal dob le, hogy minden vonaluk foglalt. Egy mobilszolgáltatónál ez mégis hogy a pék f@szába fordulhat elő?!
    Ha végre betalálok a rendszerükbe, csak nagy nehezen jutok telefonos kollégához - mert szinte sehol nem mondja be az automata, hogy 0-át kell hozzá megnyomni, előtte persze azt hallgatom 1,5 percben, hogy ők mennyire fejlesztenek és tepernek, meg csúsznak a számla kiállítások. Ezzel nem is volna semmi gond, ha a kurva automata nem március óta szavalná ugyanezt a monológot, én meg már vagy 20x végighallgattam, de átugrani persze nem lehet.

    Na végre felveszi valami díszpinty, akinek elkezdem hadarni a problémám (8 perc várakozás után), majd közli, hogy kapcsol egy megfelelő kollégát. Régen ha béna is voltam, és rossz helyre kapcsoltattam magam, akkor sem volt gond, mert az az adott ügyintéző megoldotta a bajom.
    Nem, most újra kapcsolgatnak. Majd várok még 12 percet, és még mindig semmi, na akkor baszom földhöz a kézibeszélő készüléket.

    Nincs itt a fórumon mukibucihoz hasonló telenoros szaki, mert nekem már a f@szom tele az ügyfélszolgálatukkal? De jó hogy otthagyom őket a picsába...

    szerk.: ja, és 20 perc alatt a hold my hand, we go together dalocskát lehet hallgatni all the time, megállás nélkül, olyan minőségben, mintha valaki egy recsgőset fingott volna egy kiürült 5 kilós gyalogsági babkonzerves dobozba, kicsit sem idegtépő.

    [ Szerkesztve ]

    Sarcasm: just one of the many services I offer.

Új hozzászólás Aktív témák