Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz MegalodonS #1159 üzenetére

    Ja, hát a Buthcher klónra azért ingattam a fejem.

    Anno amikor először láttam a Wolcenről egy videót megfogott. Ahogy írtam korábban én nem vagyok egy grafika mániás, láttam hogy szép de ez így kevés lett volna. Egy íjászt láttam aki gurult és Diablo 3-as Multishot, RoV, meg Sentry skillekkel operált.
    Na ez kell.
    Mert azt nem rovom fel, ha egy játék átvesz máshonnan skilleket, ötleteket.
    Sőt, az jó, ha tudják mi a helyzet a piacon, amit átvesznek még utána egyedivé alakíthatják.
    Ez rendben van.
    A szörnyek nagyrészére is legyintek, pl. pók van kb. minden hasonlóban.
    De a Butcher nyúlás?

    Nem tetszik a sima hátizsák.
    A pálya végi Trade Shrine se egy jó megoldás. Amilyen drop van.
    Nekem a Torchlight II-es dolog tetszett, amikor a peted visszaküldhetted eladni a városba a cuccokat, ha nem akartál vissza teleportálni.
    Vagy más játékokban, legalább Act végi boss után egy hátizsák, mint értelmes loot, amiért érdemes szenvedni, de semmi.
    Legalább a városépítés ne csak a stasht unlockolná, hanem lenne hátizsák opció is, abban is benne lennék.

    Nem érzem már azt sem, hogy érdemes fejleszteni a várost.
    Az ötlet jó, de csak pár dolog hat rád.
    Semmi kényszert nem érzek arra, hogy kellene egy második kari.

    Tetszik a pályák moddolási lehetősége!

    Olyan érzésem van, mintha nem fejezték volna be kiadás előtt a játékot. Nem a bugokra gondolok, és nem is arra, hogy biztos később akartak tartalmat betenni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák