Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz mr.perfect #1199 üzenetére

    De, online játék, offline funkcióval.
    Ugye bevan lengetve pl. szezonos tartalom is.
    Meg vannak szerverek - ezzel a feltétellel pedig PoE és Diablo 3 riválisnak akarták.
    Sőt az az elképzelés, hogy majd kozmetikákat lehet venni további supportként, hasonlóan, mint a PoE esetében.
    A Martyrnak van még szervere, de az elég réteg, inkább a 40k fanok élvezik egy ideig.

    Ha most így hagynák, leshetnék, ki veszi meg a következő játékukat.
    Ami megint készülne legalább 4 évig, fizetni a csapatot, bizalomvesztés feléjük, meg közösségi kalapozás... szóval szerintem bukhat a cég, ha nem teszik helyre a Wolcent.

    (#1200) Hokunda: Elmondom szerintem mi a Diablo 3 legnagyobb titka: a játékos hozzáállása - a régen jobb volt, meg nem olyan mint a D2 - ha ezen valaki nem tud túllépni, akkor sosem fog neki tetszeni. Ja meg a "faék" játék mentalitás. Nem bántásból írom. Sokszor láttam ilyen reakciókat.
    Ha viszont úgy áll hozzá az ember, hogy ez egy másfajta Diablo, ami pár éve elment olyan irányba, hogy inkább szórakoztat - ellehet vele az ember.
    Azért se nevezném hulladéknak, mert PC-n és 2 generációnyi PS-en és X-Boxon is kijött, ill. Swithcen is. Ráadásul nem remake volt. Sikeres lett mindegyik kiadás, úgy tudom. Na ezt csinálja utána valaki.
    Könnyű haragudni a D3-ra és a Blizzre azért is, mert majdnem 1 évig nem volt patch. Vagy mert úgy jelentették be az Immortalt, ahogy. Ekéztem én is eleget a topikjában, viszont amikor patchelték, akkor meg örültem neki.

    Úgy gondolom a következő az a kérdés amire senki sem tud válaszolni: megveszed a játékot, meg a kieget, utána semmit sem fizetsz de játszhatsz, amíg megy a szerver... vajon hány évig? Mi az a beleölt idő/kor amikor úgy gondolod, hogy volt időd 8 évet játszani vele, jó meg minden, de nem leszel ideges, ha több patch nem jön, bezárják a szervert, és többet nem játszhatsz vele? Elvégre nem volt szó sosem végtelen supportról. Idén lesz 8 éves.

    MegalodonS-nek igaza van, jó dolgokat is tett le a Blizz az asztalra, rengeteg játékfejlesztőnek is nyújthattak inspirációt. Igen, az is tény, hogy ballépéseik is vannak.

    De megint ott tartunk, amit korábban írtam, 2020 van, és a 8 éves Diablo 3 és a 7 éves PoE mellé még mindig nem tud berobbanni semmi... láttátok a Wolcen brutális kezdeti számait, ahogy írtam a PoE Steames legjobb számait ostromolta, de a játékos megtartó ereje igen gyenge. Alig másfél hónappal a kiadás után 6000 játékos 120e+ fölöttiről igen durva, és ha nem vesznek az emberek majd kozmetikákat és nem kezdik őrülten akciózni a játékot, nem lesz bevételük, fizetések, szerver bérlések, stb. bármit is szeretnének csinálni... és ugye ez egy vásárolt játék, nem PoE üzleti modell.
    A kezdeti számaik világosan mutatták, mekkora igény lenne a 2 "titán" mellé egy hasonló, ambiciózus játéknak.

    Mielőtt megint szóvá teszi valaki, hogy Grim Dawn :): főleg single, coop lehetőséggel, épp ezért nem Diablo 3/PoE/Wolcen/Martyr mezőny. Főleg, hogy kis indie csapat csinálta. Mindezzel együtt példaértékű support, minőségi játék stb. akkor is ha jópár embernek nem jön be. :)

    Úgy gondolom a talán év vége felé jövő Last Epoch okozhat még meglepetést.
    A Wolcen összekaphatja magát, kérdés mikorra, és elég lesz-e? Mert nyomatniuk kell majd az új tartalmakat, hogy maradjanak/visszajöjjenek a csalódott vásárlók.
    Vagy 2 évig király lehetett volna, ha nem így indul, mondjuk a Diablo 4 és a PoE 2 kijöveteléig.
    A Torchlight 3 szerintem azoknak jön majd be a legjobban, akik az 1-2-őt is szerették.

    Csak hogy lássátok mennyire is gyenge ennyivel a megjelenés után a Wolcen.
    Nem ekézésnek szánom, szoktam nézni néha az ARPG számokat, mi hogy áll.
    Wolcen (2020): most 5911 fő játssza Steamen
    Grim Dawn (2016): 7898 fő.

    A kutya se ismeri rovat :):
    Pagan Online tavaly augusztusban jött ki, most éppen kemény 21 ember tolja.
    Killsquad még Early Access épp ezért nem írom le, de nagyon kevés. Túl kevés.

    Régi, említésre méltó nevek:
    Torchlight II (2012) most 1257 fő
    Titan Quest Anniversary Edition (2016 amúgy 2006) most 1907 fő.
    Az adatok a Steamchartsból vannak.
    Persze szubjektív, nem láttam értelmét még pár 100 fő alatti játékot beírni.

Új hozzászólás Aktív témák