-
Fototrend
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Atlantis
veterán
válasz capulet75 #5303 üzenetére
Tesztelésre szoktak kapni ritkább vagy később bevezetésre kerülő hajókat a WG-hez közelebb állók, nevesebb streamerek, stb.. Pl.: cleverland is hajtott pár napot ilyen ladikot, tett is fel videót róla.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
félisten
-
sith7
nagyúr
Egyben válaszolok
Az új patch után lesznek:
Küldetések: Még több kihívás!
Miután összegyűjtöttük elképzeléseinket az új, nagyobb értéket hordozó küldetésekkel kapcsolatban, az új verzióban életre is keltjük majd őket. Egy új menüsor kerül be a kikötőbe, mely négy részből áll majd: Események, Kihívások, Küldetések és Napi küldetések.
Események: Lehetővé teszik a játékosok számára, hogy megemlékezzenek a Wargaming-hez vagy egy történelmi eseményhez kapcsolódó emlékezetes dátumról, évfordulóról. Ide klikkelve egyben láthatjátok majd az összes aktuális eseményt, valamint az játékban épp aktív bónuszokat és kedvezményeket.
Kihívások: A kihívások legfőbb jellemzői, hogy rövid ideig lesznek aktívak és ismételhetőek is lesznek. Ezek a feladatok észt és tapasztalatot igényelnek majd, de egy veterán kapitánynak nem tart majd sokáig teljesíteni őket.
Küldetések: A küldetések kiváló módjai annak, hogy a kapitányok ismereteiket a sokszínű játékmenet teljes palettáját kamatoztathassák, természetesen különféle jutalmakért cserébe. Ezek egyszer végrehajtható feladatok lesznek és fokozatokban válnak majd elérhetővé.
Napi küldetések: Ezek már egy ideje jelen vannak a játékban, azonban a 0.5.1-től kezdve a napi küldetések egyikét egy véletlenszerű másikra cserélheti majd mindenki.Szóval itt most több minden is teljesült, ezért ennyi a jutalom
Minden hajón 60x xp van, így elég 1 db csatát menni vele, és máris ott a következő szintű hajó, mert irdatlan sok xp - t ad a rendszer, ezért láttok ilyen nagy számokat
Igen, minden hajót ki lehet próbálni, lásd 2 sorral feljebb
-
félisten
Hajóálcák a valóságban.
Van néhány ötletes darab... pl ahol fel van festve a hajó elejére a víz felcsapódása, mintha haladna.
Sok jó van.. -
Atlantis
veterán
Ha jól rémlik a gyorsabb ágyúfordulás egyben az újratöltési idő növelését is jelenti, emiatt én semmiképpen nem azt tenném rá.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
ddt500hu
veterán
Mikor a csata 2-ik percében rád támad két DD, mert hát a tűzerejük nagyobb mint a tiéd! Majd az egyik full hp-ról robban fel az első sortűztől!
Azt vettem észre, hogy a rombolósok rettentően elszemtelenedtek.
Nem torpedózik, füstöl, bujkál. Jön nekem, ágyúzik mint a hülye 5-6km-ről. Aztán csodálkozik amikor pukkan. -
félisten
Huhúúú, de király.. remélem, hamarosan bekerül...
Pl milyen jól meg lehetne oldani a koromsötét, csak csillagfényes csatát is...
Nem írná a program a látótávon belüli hajók helyzetét, viszont vizuálisan észre lehetne venni őket (nyilván sokkal közelebbről, mint nappal), csak akkor kapnánk meg a célkeresztet, ha egy ideig vizuális figyelés alapján rajta tartottuk a célkeresztet, illetve ha felfedeztük, hogy tüzelnek..
Lehetne kapitányskill a minél jobb éjszakai álcára, stb...
Vagy viharos, esős, ködös mapokat... vagy hullámzást, ami nehezíti a célzást...
Dolgok, amik sosem fognak megvalósulni.Úgy remélem, hogy valamikor, valamelyik fejlesztő csinál egy realisztikusabb multis hajós játékot nekünk, ahol sokkal több dologhoz enged hozzáférést.. külön tornyoknak külön célok kijelölése, külön lőszer használata, valódi sebzési zónák, sokkal jobb fizikai engine (vagy egyáltalán, akármilyen fizikai engine, mert az ebben NINCS ) legyen kidolgozva a hajó belseje is, és annak függvényében számolja a sebzést, hogy mit találtunk el benne, rajta... ne legyen RNG, a célzási skill számítson helyette...
Ha léket kapunk, de a hajó bizonyos funkciói még működnek, az elsődleges robbanás (ami itt a játék vége, a süllyedésanimációval) után is lehessen még tüzelni, míg túlzottan meg nem billen, vagy teljesen el nem süllyed a gép..
Legyen integrálva egy kibővített tutorial, ahol valódi, létező, vagy régen létezett, tengeri csatákban alkalmazott csoportos manővereket lehessen megtanulni... építsék ezt keretbe azzal, hogy néhány, csata közben kijelölt csapattárssal lehessen bizonyos formációban haladást kezdeményezni, és ehhez nyújtson valami kis segítséget a játék, ha pl valaki eltérne a tervezett útvonaltól (lehessen szakaszvezető pl, aki kijelöli a fő haladási irányt és célokat).
Lehessen valódi célért harcolni, ne csak képzeletbeli hopp ide becseszünk pár cap pointot, amikért lehet marakodni, hanem legyen valódi földrajzi cél, sziget, öböl, vaggy stratégiai, pl kikötő, gyártelep, reptér, akármi megvédése-elfoglalása...
Hordozóval, ha földi reptér védelme a cél, amíg az a kezünkön van, legyen lehetőség onnan is erősítést kérni, vagy oda leszállva újratölteni a repülők készleteit...
Akkora potenciál van ebben a témában, sokkal többet ki lehetne hozni belőle, mint egy pénzfejőgép Counter Strike-ot hajókkal.. -
félisten
Napi St Louis. Még mindig imádom.
Nem kiemelkedő, de a csapatom az ellenfél kezére játszott szinte végig, úgyhogy elégedett vagyok.
Végén 4v1-ben nem volt sok esélyem, egyszerre lőttek, de 2v1-ig bírtam. -
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #5322 üzenetére
Az bizony
Skyhunter
Nem vettem észre különbséget
-
Chabe89
addikt
válasz FoxiestFox #5322 üzenetére
Az RNG a való életben is jelen van ez a probléma.
Szép és jó amiket leírtál csak ilyet puggal nem lehet játszani. -
capulet75
addikt
válasz FoxiestFox #5324 üzenetére
Sokkal jobb ilyen hajókkal játszani mint a St Louis meg a Kongo mint a sok high tieres (sípszó)-val.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
félisten
-
ledgeri
nagyúr
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
félisten
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #5332 üzenetére
mod
-
félisten
-
Chris0321
addikt
válasz FoxiestFox #5334 üzenetére
Jobban látod hol csapódnak be a lövedékeid, én is használok csak az nem ennyire látványos.
-
D.Orion
veterán
Tegnap visszatért a hitem a BS vonalba. Előszedtem a Wyoming-ot és tanulva a tanácsokból és videókból megfontoltan kezdtem vele játszani. 15 csatát mentem, mindössze 2 győzelemmel, de mindnél úgy éreztem, hogy én odatettem magam. 10 csatában 38-50 ezer közötti sebzés, 2ben 70-85k, 2 majdnem 100k és egyben 113.000dmg.
Talán nem volt olyan hajó akire ha rálőttem ne kapott volna idővel Citadellát vagy egy végzetes engine shock-ot.9alkalomal próbáltak letorpedózni, mindössze 4 torpedót kaptam be és csak egy flooding volt amit javítani kellett.
Legszebb mikor Big Race -en bejön a Kongo a lőtávomba és 1 vs. 1 szituációban 50000hpról 850hpval elkezd menekülni,. Kapott 3 sorozatból 3 Citaddella-t és mindjárt nem volt virgonc. Én pedig 33k hp-n megálltam a csatában.
DD-től nem félek, ha 10k alatt van akkor egy salvo és süllyed.
Csak az AP!!!
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #5334 üzenetére
Nekem semmire, mert én nem használok ilyet
-
v!ct0y
veterán
Az Orosz 5ös prém tutaj megéri az árát?
-
Zadia
senior tag
Van egy tök új dolog nálam.Az állandó lagg és 7000-es ping megszűnt.
Az új,hogy minden csatánál amint elérkezik a visszaszámláló a 9. perchez abba a pillanatba megáll a hajóm a vizen.Ez átlagosan másfél-két percig így van útána mintha elvágták volna megy rendesen tovább.Persze addig szarrá szednek és ha túl is élem ezt a két percet a hajóm a pálya olyan részén van ahol eddig nem is jártam.Szerintetek ez mitől lehet?
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Tegnap én is találkoztam vele, nálam 3 perc után csinálta, mára megszűnt.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
ledgeri
nagyúr
válasz FoxiestFox #5332 üzenetére
Elméletileg jobban látszódna, hogy HE vagy Ap jön vagy megy.
Van egy másik is (meg több) ami kékkel és lilával dolgozik, csak más az alakja...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
félisten
Na, megvan a Pensa.
Mire mivel érdemes lőni vele?
Eddig gyújtogatásra közel sem olyan jó, mint a Cleve, viszont elég pontos, és gyorsabbak a lövedékei, nem lő olyan nagy ívben, mint az, csak lassan forgat tornyot, és lassan tölt újra.
Kicsit csatahajósabb, attól eltekintve, hogy papír (olyan citadellákat kaptam vele, hogy rossz nézni). -
Plasticbomb
addikt
Van valami hely, vagy gyűjtemény replayekből, szívesen néznék meg egy párat... Kéne ennek is olyan oldal, mint a wotos replayeknek.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Matyi_01
csendes tag
Egyre jobban tetszik a Fuso
[ Szerkesztve ]